Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

110€ kymmeneksi päiväksi, nelihenkinen perhe

Vierailija
10.04.2010 |

Miten sen saa riittämään? Bensaan menee tuosta ~40€, laskuja ei ole maksettavaksi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi jostain rahaa, vaikka tekstiviestivippi. Ihan perseestä noin pienellä kituuttaa. Mulla 40e ja kolme päivää edessä. Nekin hyvin tuskallisia..

Vierailija
2/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä selviää. Onko pakkasessa mitään syötävää? Maitoa, sämpylöitä itse tehden, makaroonia, ei mitään herkkuja eikä turhuuksia. Yllättävän paljon tolla rahalla saa siis jos säästäen ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muka vähän? Siis jos ei ole laskuja maksettavaksi... Kyllä sillä kolmen päivän ruuat tekee helposti isommallekin perheelle, jos vaan viitsii vähän suunnitella, eikä tosiaankaan ole mitään kituuttamista.

Vierailija
4/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin riittää, meillä menee ihan normaalisti 80€ viikossa jossa on vessapaperit ja viikonlopun herkut. Ei meillä olisi mitään ongelmaa selvitä tolla rahalla. Kuinka paljon teillä sitten normaalisti menee?

Vierailija
5/5 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis se 40e/3pv. Käsitän että elämiseen tarvitaan muutakin kuin ruokaa. Minun on haettava apteekista lääkkeitä, ostettava bensaa, annettava rahaa isolle koululaiselle ym. Ruuan osuudeksi tuosta mitä lie.. Yritän jättää ainakin 15e ruuan osuudeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi