Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

abortista kuvia katsokaa ennen kuin tapatte lapsenne

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku haluaa lapsensa silvottavan tämän jälkeen niin ihmettelen

ja olen sitä mieltä että joka murhaa terveen sikiön mukavuussyistä on kelvoton elämään itsekään

näitä syitä on

- lapsi ei sovi tähän elämäntilanteeseen opiskelu tai köyhyys

- kun ehkäisy petti

ymmärrän jos vauva on vakavasti sairas ja elinkelvoton miksi pitkittää raskautta tai jos äidin henki on vaarassa

aikuisella ja lisääntymisikäisellä nuorella on riittävästi tietoa ehkäisystä sekä jos puuhaa sänkyhommia on oltava valmis kantamaan vastuu seurauksista ja tässä tapauksessa se seuraus on lapsi

Vierailija
2/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja opetelkaa hiukan myötätuntoa ja empatiaakin, ennen kuin alatte levitellä jenkkipropagandaa täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kuvat sen sijaan on selvästi isommista sikiöistä kuin alle 12-viikkoisista. Hyi hemmetti sua ap.

Vierailija
4/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän jotenkin vähemmän ihminen?

Ainut minulle mahdollinen tilanne hyväksyä abortti on, että jos raskaus vakavasti vahingoittaa äidin terveyttä. mutta niitä tilanteita on nykyään todella vähän. Esim. vielä 70-luvulla diadeetikkoja suositeltiin keskeyttämään raskautensa, nykyään hoito on mennyt paljon eteenpäin ja vauvan saaminen on myös heille mahdollista.

Vierailija
5/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan toki olisi sinun mielestäsi ollut yksinhuoltajuus, lapsen elättäminen yhteiskunnan varoilla, koulutuksen saamatta jättäminen, jne.

Ei mun kohdussa ollut vauvaa, joka olisi tapettu. Kohdussani oli solumöykky, joka ajan kanssa olisi(mahdollisesti) kehittynyt vauvaksi.

ota kuule selvää Suomen lainsäädännöstä, sillä Suomessahan me asutaan. Aika tyhmää todella tuoda sitä " jenkkipropagandaa" tänne pohjoiseen.

Kasva aikuiseksi tai pakene vuorille ja hirtä ittes.

Vierailija
6/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vastuuntuntoinen ja yritän pelastaa niin monta vauvaa kun pelastettavissa on

tänä suunnattoman itsekkyyden aikakautena ihminen on tullut julmaksi tappajaksi joka tappaa omia lapsiaan

syntynmättömän lapsenmurha tulisi saattaa viivalle syntyneen ihmisen murhaan verrattuna oikeudellisesti

ja yllätys yllätys kyllä suomessakin isoja sikiöitä/vauvoja eliminoidaan tuossa vajaa viikko sitten eräs lääkäri kertoi sen tällä samaisella palstalla

ne muut painavat syyt antaa mahdollisuuden siihen

minä en suostuisi kenenkään painostuksesta tapattamaan lapsiani

vanhempien/miehen/ en kenenkään sillä kyse olisi minun jälkeläisestäni jossa jatkuu elämä sukupolvien ketjussa

olen ylpeä siitä että laitoin tämän linkin ja tarkoitus on herättää niitä miettimään asiaa vielä uudelleen jotka harkitsevat aborttia

turha kenenkään puolustella että oli vain solumöykky niin sinä olet itsekin ollut alkuun äitisi kohdussa ja olet saanut syntyä tähän maailmaan mikä antaa sinulle oikeuden tapattaa puolustuskyvytön lapsi

sanot kenties että siihen on oikeus lain puitteissa olen sitä mieltä ettei kaikki muutkaan lait ole oikeudenmukaisia ja järkeviä

esim. rattijuopot pääsee liian vähällä vaikka tappavat liikenteessä monia

Vierailija
7/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolestani kukin saa hiljaa itsekseen olla mitä mieltä haluaa, mutta laillisesta teosta et muita saa murhaajaksi haukkua.

Sun logiikallasi myös ehkäisy on murhaa, koska estät ihmisalkioita kiinnittymästä tai hedelmöittymästä. Vauvan kasvuun tarvittavat geenit sielläkin on.

Ja aika köyhä perustelu millekään, että " joku viikko sitten täällä joku lääkäri kertoi että joskus on abortoitu isojakin sikiöitä" . Täällä voi kuule kuka tahansa sanoa olevansa vaikka lääketieteen professori tai mitä tahansa tuubaa. Tosi on, että vakavista lääketieteellisistä syistä (lapsen vaikea kehitysvirhe tai äidin hengenvaara) vauvoja voidaan abortoida myöhemminkin kuin 12-viikkoisena. Mutta se on tarkasti rajattua.

Vierailija
8/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitan sellaisia jotka ei eläisi enää ulkopuolella kohdun

toki synnyttäisin down- lapsen tms. ovat arvokkaita ihmisiä

eli tarkennan vielä että ymmärrän abortin jos äidin henki vaarassa tai vauva on elinkelvoton

vammaiset saavat syntyä mutta erittäin vaikeasti vammaisen abortoiminen menee joissain tapauksissa armomurhan puolelle. Ei ole tarkoitus että elämänsä kärsii kipua ja tuskaa tai on täysi " vihannes" joka ei ymmärrä ulkopuolella olevasta elämästä mitään.

Vierailija
9/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

miltä ne " solumöykyt" näyttää tapettuna

josko jollekin avautuisi että ne ovat pieniä ihmisiä ja ison ihmisen alkuja

Täällä on ennenkin sanottu aborttia murhaksi ja minulla on siihen mielipiteeseen täysi oikeus.

Vierailija
10/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisitko selvittää tarkoituksesi? Jos se on rakkaus lapsiin, niin tuot sen esiin aika graavilla tavalla. Minusta kuvat itsessään olivat loukkaus ihmisyyttä vastaan, oltiin abortista sitten mitä mieltä tahansa.

Oletteko ajatelleet, että suurin osa lääkärikirjojen sikiökuvista ovat myös abortoituja, vaikka niissä ei sitä mainitakkaan. Tällainen retostelu on turhaa. Toivottavasti ap saat itse kuolla rauhassa, niin, ettei kukaan levittele ruumiinavauksestasi kuvia netissä, tekstillä katsokaa hyi yök.

Jotakin tolkkua voisi olla siinäkin, mitä tänne palstoille lähettelee. Täällä vierailee kuitenkin paljon odottavia äitejä, jotka pelkäävät mahdollista keskenmenoa.

Voisit ap löytää jonkun toisen väylän vaikuttaaksesi. En usko, että täältä edes löydät etsimiäsi henkilöitä massoittain.

Vierailija
11/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

SULLA on oikeus mielipiteeseesi, mutta sen heittäminen muiden silmille on ilkeää, solvausta. Voiko sulle tulla kuka tahansa kadulla sanomaan, että olet lihava/huora/murhaaja/paskapää/tyhmä tms? Heillähän on OIKEUS mielipiteeseensä!

Vierailija:

miltä ne " solumöykyt" näyttää tapettuna

josko jollekin avautuisi että ne ovat pieniä ihmisiä ja ison ihmisen alkuja

Täällä on ennenkin sanottu aborttia murhaksi ja minulla on siihen mielipiteeseen täysi oikeus.

Vierailija
12/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi tappaa viattoman pikku-ihmisen?

En ymmärrä en!

Vierailija
13/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄRKYTTÄVÄÄ miten tyhmiä ihmiset osaavat olla!!!!!

Vierailija
14/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aiemmin sinisilmäisesti uskoin siihen, että Suomessa ei tosiaan saa tehdä aborttia enää vkon 12 jälkeen ilman lääketieteellistä painavaa syytä... Mutta tosiasiassa se onnistuu kyllä. Minulle itselleni suositeltiin aborttia ikäni vuoksi (18), ja se olisi tehty tällöin n. rv16.

Tiedän muitakin tapauksia, joissa perusteet ovat olleet erittäin ontuvat. Eräässäkin tapauksessa lääkäri tarkoituksellisesti muutti raskausviikkojen määrää alle 20 rv:n, jotta abortti voitiin vielä suorittaa, eikä syynä ollut siinä tapauksessa mikään muu kuin äidin elämäntilanne (opiskelut kesken).

Ikävä tosiasia on, että Suomessakin siis teurastetaan melkein elinkelpoisia, terveitä sikiöitä. Tätä en olisi tahtonut tietää.

Vierailija
15/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abort is a very horrible thing.

-mother and 9months old doughter-

Vierailija
16/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minäkin aiemmin sinisilmäisesti uskoin siihen, että Suomessa ei tosiaan saa tehdä aborttia enää vkon 12 jälkeen ilman lääketieteellistä painavaa syytä... Mutta tosiasiassa se onnistuu kyllä. Minulle itselleni suositeltiin aborttia ikäni vuoksi (18), ja se olisi tehty tällöin n. rv16.

Tiedän muitakin tapauksia, joissa perusteet ovat olleet erittäin ontuvat. Eräässäkin tapauksessa lääkäri tarkoituksellisesti muutti raskausviikkojen määrää alle 20 rv:n, jotta abortti voitiin vielä suorittaa, eikä syynä ollut siinä tapauksessa mikään muu kuin äidin elämäntilanne (opiskelut kesken).

Ikävä tosiasia on, että Suomessakin siis teurastetaan melkein elinkelpoisia, terveitä sikiöitä. Tätä en olisi tahtonut tietää.

Vierailija
17/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

;=D

Vierailija
18/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että syytät valehtelusta, koska en valehtele. Ota selvää asioista ja juttele aborttia harkinneiden kanssa, niin törmäät aivan varmasti samanlaisiin tapauksiin.

Suomessahan keneltäkään ei kielletä aborttia, jos sen todella tahtoo. Aina joku lääkäri sinulle lähetteen kirjoittaa, oli viikkoja sitten 10 tai 20 ja syitä tai ei.

T: nro 15

Vierailija
19/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

" vammaiset saavat syntyä mutta erittäin vaikeasti vammaisen abortoiminen menee joissain tapauksissa armomurhan puolelle. Ei ole tarkoitus että elämänsä kärsii kipua ja tuskaa tai on täysi " vihannes" joka ei ymmärrä ulkopuolella olevasta elämästä mitään."

Nyt hoidan näitä " vihanneksia" työkseni ja osa heistä on vanhemmilleen ja suvulleen äärettömän rakkaita. En menisi kyllä vetämään rajoja mihinkään, että kuka saa syntyä ja kenet saa murhata.

Ja nämä raskauden aikaiset tutkimuksethan eivät ole täysin luotettavia. Aina joskus syntyy vauvoja, jotka on todettu 100% varmuudella vammaisiksi, ja sitten sieltä syntyykin terve vauva. Ihminen ei ole kaikkitietävä!

Vierailija
20/85 |
27.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teo:lta täytyy hakea lupaa, ja siellä pidetään kokouksia näistä luvista. ihan totta, ottakaa selvää, miltä 12-viikkoinen " vauva" näyttää.

Tekopyhyyttä näkee paljon abortinvastustajissa, kun useimmat heistä käyttävät todellakin ehkäisyä, mutta eivät tietenkään tuomitse tätä murhana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän