Saadaanko me hullut jotain erityis etuja stokkan hulluita paivilta onks siel psyykelaake maistiaiset sahkoshokki nurkka tai jotain muuta extraa?
Kommentit (34)
Musiikkiosastolta klo 12-14 välisen ajan ääniä pilkkahintaan!
Siis VAIN klo 12-14 välisen ajan, ääniä !
saa valita: Juice,Frederik, , Ville Valopää, Apuva mies, Miljonääri-Jussipussikka..oha noita=)
Ai niin. Sehän olisi käytännössä ihan sama kuin oman ukon kanssa olisi.
Hih..No ei oo sulla pelkoo,et joku vie=) Mä otan vaikka sen ..sulla on mun luonto ukon=)
Vierailija:
Ai niin. Sehän olisi käytännössä ihan sama kuin oman ukon kanssa olisi.
printata tämän ketjun ja viedä sen stokkalle, vaikka neuvontaan.
Terkuin entinen pääkaupunkilainen
Hae Stockmann Herkusta englantilaista naudanlihaa ja joulupöydässä lyöt muut ällikällä kuvailemalla hullun lehmän tautiasi.
että Stocka on Helsingin paras avohoitopaikka. Siellä käy päivittäin suurehko vakiojoukko henkilöitä, jotka on tyrkätty " avohoitoon" .. haahuilevat joka päivä tuntikausia siellä..
Käykääpä bongaamassa =)
Olin siellä puoli vuotta töissä, ja alkoi lopulta tuntua siltä, että koko paikka on yhtä suurta freak showta =0
saat hulluna laihduttaa että ne menevät jalkaan, sitten kun ne lopulta mahtuvat, sinulla on hullun hauskaa.
sekalaiset irtikset 0,89¿/100g. valikoimassa erilaisia ja erivahvuisia uni-ja psyykenlääkkeitä. kivana pikkubonuksena joukossa sattumina vahvoja laksatiiveja.
Joku ulkopuolinen näköjään eksyi väliin, mutta kukahan lienet sinä sananiekka? Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki.
Kaiken uhallakin on sinne ens ke raahauduttava.
nimimerkki: edullisia tarjouksia kuitenkin kannattaa metsästää...
Tule masokistisesti panikoimaan Stokkan älyttömän piinaavaan tungokseen.
Aina kun meinaa rupsahtaa alas, naistenosastolta push upit kohottamaan!
kuukauden kakku!