Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos näet jonkun mitoissa 165cm/74kg, ajatteletko jo että "hirvee läski"

Vierailija
31.05.2010 |

onko tuon kokoinen mielestäsi jo niin iso, että ensimmäisenä ulkonäöstä kiinnittää huomiota läskiyteen?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman painoinen ihminen voi olla aivan eri kokoinen, jos paino on lihasta tai rasvaa.

Hyvin hoikka urheilija painaa varmasti paljon enemmän kuin saman kokoinen missi.

Vierailija
22/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse painoin esikoisen jälkeen synnäriltä lähtiessäni 73kg ja pituutta on 171cm ja kyllä pitää sanoa, että olin aika "hyvin syöneessä kunnossa".

Normaalilta/sopivan hoikalta näytän nyt melkein 10 kiloa kevyempänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mallista kiinni miltä näyttää. Joku noissa mitoissa voi näyttää todella paksulta ja joku todella laihalta. On täysin siitä kiinni missä kohtaa kilot ovat. Joskus yhtä pitkät ihmiset jotka painavat yhtä paljon voivat näytää siltä kuin heillä olisi yli 20kg painoeroa.

Vierailija
24/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on eri asia onko paino pääasiassa läskiä vai lihasta.

Vierailija
25/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuon kokoinen mielestäsi jo niin iso, että ensimmäisenä ulkonäöstä kiinnittää huomiota läskiyteen?

Ajattele, kun en muutenkaan kiinnitä paljon huomiota vastaantulijoiden ulkonäköön ja kokoon.

Toki jos joku on HUOMATTAVAN lihava tai laiha, niin pistäähän se silmään... mutta ei vielä noissa mitoissa.

Vierailija
26/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin itse tosi timmissä kunnossa 167 cm / 72 kg pelkkää lihasta.

Vierailija
27/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normi painoiselta vaikuttaa nuo mitat.

Vierailija
28/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatan ajatellakin. Koko keskivartalon peittävissä vaatteissa olevaa tuskin, etenkään jos vaate ei ole makkarankuori.

Toisekseen lihas painaa enemmän kuin rasva, joten pelkästään pituuden ja painon perusteella ei voi sanoa, onko "läski" vai ei.

(Lisäksi mielestäni oikein passelin muotoiset naiset kovin usein väittävät itseään ylipainoisiksi. Jään sitten ihmettelemään (itsekseni), että mikäköhän se normaali sitten on. Itse olen mallia kukkakeppi.)

Vierailija
29/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kilon antaisin noista vatsamakkaroista mielelläni pois....myönnän että juoksulenkit ovat jääneet viime kuukausina luvattoman vähiin, eli n. kerran viikossa olen sen 6km pyrähtänyt.

Vierailija
30/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa 20 kg minua enemmän ja BMI:kin jo selkeästi ylipainoinen (27+)

Vierailija
31/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt raskaana vko 35 ja paino 67, eli lähes 10kg tullut lisää.

Riippuu minkä näköinen tuo henkilö on! Jos on kinteää lihasta, ei läski ollenkaan.

Mutta kuulostaa kovasti isoilta lukemilta.

Vierailija
32/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi

Vierailija
33/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasva % ja miten mitattu? Oikeasti, jos noilla mitoilla on pelkkää lihasta, esim. rasva 10 % (fitness-tasoa), niin on tooosi toosi hyvin!

Vierailija
34/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta ajattelisin kohtaamastani ihmisestä jotain ulkoisia mittoja tai asioita ylipäätään, hänen pitäisi ensin voimakkaasti tehdä asiaansa tykö, eli käytännössä siis huutaa ympärilleeen olevansa läski tms. silloin saattaisin ajatuksen pari uhrata asialle, mutta sekin menisi varmasti ohi nopeasti.

oikeastiko te elätte maailmassa, jossa vain ulkonäköasiat vaikuttavat?

Vierailija
35/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasva % ja miten mitattu? Oikeasti, jos noilla mitoilla on pelkkää lihasta, esim. rasva 10 % (fitness-tasoa), niin on tooosi toosi hyvin!

noin suurella painolla on "pelkkää lihasta" ainakin naisten puolella. sama

Vierailija
36/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä lihasta on? Itselleni sanottiin viimeksi tänä aamuna salilla, että sä treenaat tosi kovaa. Luulisin tässä reilun 10v aikana saaneeni sitä lihastakin, vaikka kaksi raskauttakin on väliin mahtunut.

Vierailija
37/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 167 cm ja sinua nelisen kiloa kevyempi ja käytän vaatekokoa 38/M, JOSKUS joudun rintojen koon takia ottamaan koon 40. Joten siinä valossa et ole läski.

Itse urheilen reippaasti mutta tiedän tyyppejä, jotka ovat "lihavia laihoja" eli lihasmassa on olematon.

Vierailija
38/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

puristaa vaatteet jos on 38-40 kokoa.

Minä olen 168cm/65kg ja 42 on vähä löysä. Koko 40 sopiva. 38 puristaa.

Vierailija
39/39 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritäin tarkka. Minulla on ystäviä jotka edelleen kuvittelevat olevansa kokoa 36 ja paitiksen napit huutavat Hoosiannaa - siksi tiedän, että en todellakaan käytä liian pieniä vaatteita, itsekritiikkini on kova.

puristaa vaatteet jos on 38-40 kokoa. Minä olen 168cm/65kg ja 42 on vähä löysä. Koko 40 sopiva. 38 puristaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi