Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys muslimiksi kääntyneille...

Vierailija
31.05.2010 |

Miten monet teistä eivät ole koskaan olleet edes kiinnostuneita mistään uskonnosta, sitten ykskaks käännytään miehen myötä islamiin. Vaikka siis jumala on teille ollut aina vieras asia ja on hekä edelleenkin..Mitä se sitten merkitsee teille sitten, yhteistä uskontoa vaiko kulttuuria miehenne kanssa tms.?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän on todella hyvä mies ja ihminen. Mutta se uskonto ahdistaa , en kuulu itse edes kirkkoon. Enkä pitäisi yhtään enempää jos mieheni oli joku luterilainen hihhuli.

ap.

Vierailija
22/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka aiotte heidät kasvattaa, ahdistaako sinua se, että lapsillesi opetetaan jotain, mihin itse et usko?

-22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin kuin alkamalla muslimiksi? En minäkään käy kapakoissa ja miksi käännyit juuri muslimiksi? Miksi ei mormooniksi taikka jehovan todistajaksi? Jos sinulla on huivi päässä, se herättää ihmisissä ennakkoluuloja ja tekee elämästä hankalan. Musliminaiset eivät harrasta liikuntaa ja ovat usein lihavia.

Minä käyn bilettämässä joskus useastikin kuukaudessa, en tosin ole koskaan tarvinnut alkoholia. Olen myös urheillut koko ikäni, nuorena ihan maajoukkuetasolla.

t.musliminainen

Vierailija
24/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin eimuslimienkin mustavalkoisuus. Joko syödään lenkkimakkaraa, juodaan bisseä ja kuljetaan puolialasti tai sitten istutaan huivi silmillä kotona. Hohhoijaa. Avatkaa silmänne, täältä löytyy kaiken näköistä menijää, niin muslimeita kuin muitakin.

Vierailija
25/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummankin näkemyksiä, tästä ei ole ollut ongelmia.

ap.

Vierailija
26/27 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä esim. miksi Jumala on luonut tälläisen maailman ja miksi meillä on kohtalo, eihän me olla sitten vastuussa tekemisistämme jos kaikki on ennalta määrätty. Ja jos minä en usko Allahiin niin onko reilua että minun pitää mennä sitten helvettiin, enhän ole pyytänyt saada syntyäkkään tänne. Hän ei osaa vastata mihinkään nuista. Vastaappa sinä sitten tähän.. ap.

Minusta pitäisi pystyä vastaaman jos kerran se uskonto on niin tärkeätä.

ap.

Rita
27/27 |
24.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni takia teen mitä vaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi