Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Cetus - meinasin jo vetää ranteet auki

Vierailija
31.05.2010 |

Espoolaiset av-mammat saattavat tietää uimakouluja järkkäävän cetuksen. Tänään ilmottauduttiin netin kautta syksyn uimakouluihin ja voi #€%& sitä hitauden määrää ja netin kaatumista kun yrittää pyristellä sivuilla heti ilmottautumisen avauduttua, jotta oma lapsi pääsisi kouluun mukaan. GRRR! Koska tähän keksitään joku parempi systeemi???

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

#2 ilmeisesti suivaantui otsikostani... Meillä päin ko. ilmaisu on ihan tavanomainen ja sitä käytetään silloin kun joku asia ei onnistu tai jokin harmittaa. Ei siis ollut tarkoitus järkyttää...

ap

Vierailija
2/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompienkin firmojen (lippupiste yms) sivut kaatuvat ja tökkivät, kun käyttäjiä on yhtä aikaa hillitön määrä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan voin allekirjoittaa. Muutenkin on ihan outo firma, ovat unohtaneet esim. meille ilmoittaa, että uimakoulua ei joskus ole (lapsi oli sinä kertana kyllä sairaana kun oli ilmoitettu, mutta meille on kyllä sähköposti ja puhelinnumero heillä) ja sitten vastaavasti oli ollut joku korvauskerta, josta ei myöskään saatu tietoa. Kun soitti toimistoon, niin ne oli vaan, että voi voi. Kuitenkin yksi kerta maksaa aika hirveästi, niin ei ole kiva kun menettää sitten sairastumisen takia uintikertoja ja joutuu menemään turhaan paikalle.

No ongelmista huolimatta ollaan käyty, mutta heti kun kesällä pääsee kuljettamaan Cetuksen vaikutuspiirin ulkopuolelle, niin ajan vaikka 50 km Lohjalle, että saan pojan sinne pulikoimaan.

Niin ja että mitenkä voisi paranta??? No vaikka porrastamalla ilomoittautumisia vaikka eri uimahallien ja eri uimaryhmien kesken! Ihan älytöntä on tuo toiminta minusta.

Vierailija
4/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompienkin firmojen (lippupiste yms) sivut kaatuvat ja tökkivät, kun käyttäjiä on yhtä aikaa hillitön määrä.

En ole ap, mutta ihmettelen vain...

Vierailija
5/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhea farssi koko ilmoittautuminen taas. Puolentoista tunnin jälkeen sain pojan ilmoitettua jonoon ykkösvaihtoehtoon, kakkosvaihtoehtoon pääsi sitten.

Mulla sivut heittivät ulos kuusi kertaa, rekisteröityminen ei toiminnyt

Vierailija
6/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä kävi lisäksi niin viime kesänä että 5v ei suostunutkaan jäämään uimakouluun, mikä oli minulle aivan yllätys, siis heti ekalla kerralla. Maksusta ei saanut mitään hyvitystä, olikohan se nyt 60e.

Lapsi ei siis ollut varttia kauempaa siellä altaassa. Varmasti ottivat uuden lapsen jonosta ja saivat uuden maksun, törkeetä mielestäni.

Esim ystäväni lapsi kun ei halunnutkaan jäädä luistelukouluun, niin eivät joutuneet maksamaan mitään.

Vierailija
7/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette opeta itse lapsianne uimaan? Pitääkö ihan kaikki nykyään ulkoistaa? Vai ettekö osaa itsekään uida, se selittäisi jo paljon?

Ei meilläpäin mitään uimakouluja ole, koulun kanssa käyvät elokuussa uimarannalla opettelemassa. Yleensä kyllä kaikki osaavat jo uida, joten se koulun panos uimaopetuksessa on vähän niinkuin plusmiinusnolla.

Vierailija
8/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että uimakoulut on vielä tarpeettomiakin. Osaan minä ajaa autollakin, mutta en silti aio opettaa lastani. Osaan minä soittaa pianoakin, mutta sen silti aio opettaa lastani. Osaisin minä opettaa sille ala-asteen oppiaineitakin, mutta en silti aio opettaa lastani.

Joo, tykkään ulkoistaa lapseni opetuksen, vaikka itse jotain osaisinkin. En kylläkään edes osaa uida kunnolla. Niin ja mikä pahinta, poikani on käynyt lukuisissa erilaisissa uimakouluissa eli olen noita ilmoittautumisia tehnyt roppakaupalla. On ollut ties missä vesipeuhulassa, alkeisuimakoulussa ykkösessä ja kakkosessa ja uimakoulu ykkösessä ja kakkosessa ja vesiralleissa ja ties missä. Just eilen sai suoritettua yhden kurssin ja ensi maanantaina alkaa taas seuraava. On siis pojan harrastus, vaikkei kilpaa uikaan.

Ja tämähän ei liitty taas mitenkään siihen, että ilmoittautuminen on vaikeaa tai että peruutuksista ei saa rahojaan takaisin eikä edes tietoa, että milloin tunnit ovat.

Vierailija
9/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin tää uimakoulu touhu on vähän...en tiedä. Mäkin oon vois sanoo et maalta ja en kyllä ole uimakoulussa ollut ikinä eikä kukaan mun tuttukaan. Kyllä ne lapset on oppinu uimaan ihan vanhempien avustuksella. Mut tietty jos vanhemmilla on itsellään tärkeempääkin tekemistä kun opettaa lapselleen juttuja niin mikäs siinä. Ei tarvi itse tehdä sit niin paljon.

Vierailija
10/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cetuksen nettisivujen kautta ("Ota yhteyttä") voi lähettää palautetta. Laitoin sinne itsekin ehdotuksen, että porrastaisivat ilmoittautumista jotenkin, kun nykysysteemillä odottelu/sivujen kaatuminen on tosi turhauttavaa ja aikaavievää. Luulisi, että tekevät asialle jotain jos useampi tästä antaa palautetta!

Vierailija
11/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaihdoimme vuosi sitten Helsingin puolen uimakouluihin. Tänään oli myös ilmoittautuminen Helsingissä ja toimi kuin rasvattu. En myöskään pitänyt Cetuksella siitä, että yksi uimakoulu kesti aina koko syksyn tai kevään, sillä en todellakaan halunnut sitoutua uimakouluun niin vakituisesti. En tiedä ovatko muuttaneet systeemiä. Lisäksi Helsingin uimakouluissa opettaja hakee pukuhuoneesta ja palauttaa samaan paikkaan, ei tarvitse pienemmän sisaruksen kanssa käydä suihkuttelemassa ja saunottamassa isompaa, niinkuin Cetuksella oli.

Vierailija
12/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ilmoittaudun vasta iltapäivällä suoraan jonoon. Aina on sen verran tilaa tullut että on mukaan päässyt.

Vierailija
13/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin nyt. Tämän päiväiseen eivät ole vielä kommentoineeet. Joulukuussa lupasivat tehdä asialla jotain. Mutta nyt tilanne oli vielä pahempi

Vierailija
14/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli meillä on vielä ilmoittautuminen huomenna edessä. On muuten jännä että näin paljon on ollut negatiivisia kokemuksia. Meillä on poika ollut Cetuksen kursseilla 7 tai 8 kertaa ja aina kaikki on sujunut hyvin.

Vierailija
15/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ilmoittautuminen kestää tunnin! Meillä sentään onnistui, moni muu on kertonut järjestelmän heittäneen käyttäjän monta kertaa "pihalle".

Vierailija
16/16 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cetuksen ilmoittautuminen muutenkin ja nettisivut jotenkin hankalat tai sekavat. Muutaman kerran on tullut katsottua ko. sivuja.

Tästä syystä ilmoittauduimme Vantaan Poseidonin järjestämään uimakouluun (vaikka Espoossa asutaan), koska uimahalliin on ihan Ok matka.

Lapsemme menee nyt alkukesästä sellaiselle viikonmittaiselle kurssille ja netti-ilmoittautuminen oli todella helppoa ja näppärää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi