Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VAUVAUINTIIN osallistuneet, kertokaa!

Vierailija
30.05.2010 |

Neuvoja, miten uinnissa toimitaan. Ts. miten onnistuu itsensä ja vauvan peseminen ja pukeminen - vuorotteletteko jotenkin miehen kanssa vai selviytyykö yksin vauvan kanssa? Jotain muuta, mitä kannattaa ottaa huomioon? Kiitos avusta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kätevä. Siihen paksu pyyhe ja vauvalle varaan myös kylpytakin. Meillä kaikkien piti peseytyä, myös vauvan. Minusta hyvän paikan tunnus. Uinnin jälkeen mies lähti vähän aikaisemmin pois ja meni pesulle ja pukemaan. Kun olin pessyt vauvan niin annoin sen kaukalossa isille ja sain itse pukeutua rauhassa. Jos mies matkoilla niin en jättänyt uinteja väliin kyllä yksinkin selviää ja aina siellä on muitakin äitejä jotka mieleellään auttavat.

Vierailija
22/23 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse 70-luvun alussa syntyneenä muistan montakin tuttua lasta, joilla oli erilaisia allergioita. Esim. mieheni oli lapsena todella allerginen.

Onko tästä oikein jotain virallisia tilastoja? Kiinnostavaa, jos pitää paikkansa.

Oletko miettinyt, miksi lasten allergiat ovat kasvaneet Suomessa samaan tahtiin vauvauinnin suosion myötä? 70-luvullahan ei juuri kellään ollut mitään allergioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
31.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa vauvauinnin jarjestavalta taholta kaukalon lainaan uinnin ajaksi. Katevaa, jos tulee kavellen, ei tarvi rahdata mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi