Mitä mieltä JLO- tyyppisestä pepusta?
Sillä sellainen täältä löytyy, ikävä kyllä. Liikunta ja epätoivoinenpunttitreeni on tehneet siitä vain entistä pystymmän!! Nykyajan muoti suosiii lattaperseitä, monet miehet tykkäävät tosi laihoista takamuksista. Sen vuoksi häpeän käyttää lyhyitä paitoja ja näyttää perääni. Ja sen vuoksi en ole mielelläni nakuna kenenkään edessä. Akilleen kantapää itsetunnossa, ja pahasti.
Kommentit (26)
Mulla on isohko peppu ollut aina ja siitä olen saanut kiitosta.Timmi ja pyöreä.Sitä kun on joskus nuoruudessa tanssilattialla pyörittänyt,on takaa alkanut kuulua miehen vaikerrusta " lopeta jo..."
Oi,niitä aikoja...On se peppu niistä ajoista vähän levennyt.Eikä mulla muuta ylpeiltävää oo sit ikinä ollutkaa... :D
Vyötärön ja lantion mittojen suhde on tärkeä. Sitä on tehty ihan teiteelistäkin tutkimustakin siitä, että kun tämä suhde on jossain 0.6 ja 0.7 välillä, miehet pitävät naisen vartaloa hyvän näköisenä ja muodokkaana. Eli siis lantiota on aina varrattava vyötäröön.
Reidet myös oikein hyvät. Mielummin Jlo:ta isompi perä ja reidet kuin pienemmät. Mies39.
on itse tyytyväinen peppuunsa ja varmasti on saanut siitä myös kehuja, mutta ehkäpä halusi niitä lisää.
Kehutaan lisää.... Sulla on varmasti kaunis ja hyvännäköinen peppu, joten pää pystyyn vaan ja kehut vastaan. Jos mariset siitä kokoajan se ei kohta näutä hyvältä. Ei miehet jaksa uskotella sulle moneen kertaan samaa asiaa.
Tiedä tosta JLO;sta, mutta kyllä mullakin iso takamus on. Johtuneeko siitä että mä olen hillitön JLO-fani niin mä haluan mieltää asian niin että munkin takamus kuuluu kategoriaan " isot, kauniit, pyöreät ja kiinteät" Totuus mun pepusta taitaa kuitenkin olla toinen :) Ainakin se on ISO jos ei muuta..edes jotain yhteistä JLO:n kanssa. Olkaamme ylpeitä pepuistamme edusti ne sitten kenen tahansa julkimon pakaroita :) LATTANA, LITTEÄ, PYÖREÄ tai ISO ne on kuitenkin meidän omat ainutlaatuiset takamukset joita muilla ei ole:)!
Pyöreä nainen, jolla sellainen peppu nyt ei aja ihan samaa asiaa!!!