Mitä mieltä JLO- tyyppisestä pepusta?
Sillä sellainen täältä löytyy, ikävä kyllä. Liikunta ja epätoivoinenpunttitreeni on tehneet siitä vain entistä pystymmän!! Nykyajan muoti suosiii lattaperseitä, monet miehet tykkäävät tosi laihoista takamuksista. Sen vuoksi häpeän käyttää lyhyitä paitoja ja näyttää perääni. Ja sen vuoksi en ole mielelläni nakuna kenenkään edessä. Akilleen kantapää itsetunnossa, ja pahasti.
Kommentit (26)
Tahtoo pyöreän, muhkean ja pystyn pyrstön, se on seksikäs. Kuka nyt tällasta lattapersettä kattois?
Ja mun kokemus on, että miehet tykkää siitä, että sitä peppua on.
Minä taas ihailen siroja lantioita, olisi ihanaa olla lattapylly! Eikö muoti vähän suosi lattapyllyjä...?
-E23- (the alkuperäinen, ujouksissani jätin aluksi nikin pois)
iso peppu kaartuis nätisti. Multa ne tippuu päältä :(
Siinä vastaus tuohon että mikä on JLO-peppu. Jenniferillä sanotaan olevan iso perä, mutta oikeasti ei ole, vaan todella juuri sopiva. Iso verrattuna anorektisiin malleihin, kyllä.
Ihan mielenkiinnon vuoksi :P johan meni pinnalliseksi mutta menköön. Itse en ole sinut peräni kanssa, mittakin on täsmälleen sama kuin JLOlla muttei kuitenkaan yhtä trimmattu kuitenkaaan.
e23
pystymmältä kohdalta? Minulla 92cm, juuri mitattuna ;D
-E23-
Kuka todellakin katsoo lihaksitonta takamusta.
...juuri tuollainen muodokas, LIHAKSIKKAALLA tavalla kurvikas. Itelläni oli treenattu ennen raskautta, ja siitä tuli kommentteja (kiilto silmässä) joka puolelta. Läskipeppuhan on asia erikseen. Miehet kyl tykkää pienistä ja kiinteistäkin perseistä. Itelläni on tällä hetkellä -sananmukasesti - p..stä koko takamus. Raskausarpiikin jäi, arvatkaa onko ärsyttävää. Oon laihtunu, mutta lihakset ihan surkastuneet, joten ei hyvä. En menis biitsille esitteleen. Joten ota ilo irti jos sul on JLO-perät!!! Vielä kun voit!;) t. Kateellinen
Leuka pystyyn vaan,miehet tykkävät kun naisella on hieman pyllyä
on kerrassaan kiiiiiiiiiihottava!!!
ton suhdeluvun mukaan mun vyötärön pitäisi olla n. 55cm suhteutettuna 84 cm:n lantioon.
Suhdelukusi on siis 60/95=0,63. Marilyn Monroen trategiset mitat olivat aikoinaan jotain 94/60/92 eli suhdeluku on 60/92=0.65. Olet siis Marilynin mitoissa. Vielä kun kerrot rinnanympäryksesi, saadaan sekin puoli selväksi. Marilyn oli tunnetusti muodokas ja rintava nainen, joten rinnanympäryksesi ei tarvi olla tuo 94. Jos se on about 90, ole silti upea muodokas nainen.
tissi-vyötärö -suhde 0.90, vyötärö-lantio 0.8. olenko jotenkin tasapaksu:/
Pelkät mitat ei riitä vaan muoto on se tärkein juttu!
Voi olla samat mitat mutta silti laatikkomainen tai sellainen hassunmuotoinen pylly.
jonkun verran merkitystä. Mutta ei riitä se, että katsotaan vaan lantiota ja mitataan sen ympärysmitta ja tuskaillaan sen suuruutta tai pienuutta. Pitää mitata myös vyötärö ja verrata niitä keskenään, aivan kuten edellä on kerrottu.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2003 klo 18:52"]
Sillä sellainen täältä löytyy, ikävä kyllä. Liikunta ja epätoivoinenpunttitreeni on tehneet siitä vain entistä pystymmän!! Nykyajan muoti suosiii lattaperseitä, monet miehet tykkäävät tosi laihoista takamuksista. Sen vuoksi häpeän käyttää lyhyitä paitoja ja näyttää perääni. Ja sen vuoksi en ole mielelläni nakuna kenenkään edessä. Akilleen kantapää itsetunnossa, ja pahasti.
[/quote]
Nainen jolla on ''normaalia'' isompi/''terhakampi'' takamus, on seksikäs! Paljon seksikkäämpi kuin ne luurankotikut.
Kyllä sopivasti pyöreä ja muodokas pylly aina laudan voittaa, tosin paljo ratkaisee pyllyn omistajan asenne. Onko sinut itsensä kans ja jos sänkyasioita ajattelee niin upeinkin pylly jonka kantaja vaan makaa eikä uskalla näyttää nautintoaan niin hukkaan menee kauniit kurvit. Kun taas lauta joka on iloinen ja villi ja näyttää ja nauttii niin ...you know
Hyvänen aika! Kuvauksen perusteella sinulla on mitä kaunein ja seksikkäin peppu! Minä ainakin tykkään isohkoista, pyöreistä ja " pystyistä" - kuten asian ilmaiset - pyllyistä. Minä en ole kertaakaan kuullut kenenkään kaverinikaan ihailevan litteää pyllyä - päinvastoin. Älä ole huolissasi - päinvastoin!