Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mielikuvia eri nikeistä jäänyt? Nyt kaikki nimettöminä kertomaan.

Vierailija
20.05.2003 |

on aika vanha ketju.

Kommentit (260)

Vierailija
121/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se se jonka leski jäi auton alle ja kuoli mutta Ameriikan paras plastikkakirurgi pelasti sen ja vaihtoi sille naaman ja on nyt tullut takaisin taloon piian roolissa? Olen vähän pihalla kuvioista kun vasta tänään löysin tänne... *rouskuttaa poppareita*

Vierailija
122/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin Xandrista ja a-c:tä.

Xandriksen kirjoituksista pidän, sillä hän perustelee kantansa, vaikken siis aina olisikaan samaa mieltä. Hauska oli lukea, että hän on toimittaja, kollega siis. Eipä ihme, että natsaa aaltopituudet, siis usein, ei aina. En ole kyllä vielä huomannut hänen vetoavan kirjoitustensa paremmuuteen ammatin vuoksi?

A-C vaikuttaa minusta mukavalta pienten lasten (vai oliko niitä yksi) äidiltä, jolla on jalat maassa ja kotiseuturakkaus/ylpeys kohdallaan.

Ylipäätään on niin, että se joka uskaltaa nimimerkillään täällä kirjoitella, on kuitenkin ansainnut hatunnoston.

Ikävä kyllä en halua itseäni tunnistettavan, joten vierailijana aina vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas teidän muksuja hoitaa sillä aikaa kun täällä nahistelette jonnen joutavasta asiasta? Eikös se nyt ole ihan yksi lysti sano äitimammanen ihan mitä tahansa, eikös? Tarviitseeko siitä nyt nousta takajaloilleen? Mä en, anteeksi nyt vain, jaksa uskoa, että tämä palsta, joka lienee tarkoitettu äideille, että täällä tällaista keskustelua käytäisiin. Mut onneksipa ei mun ole pakko täällä käydä.. ;) Jatkakaa vaan, jos ette viitsi vielä aikuistua...

HEIPPA!

Vierailija
124/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se " syntinen" vaiko se, joka heittää ensimmäisen kiven...

Vierailija
125/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun vastaan jos haukutaan niin sen takia olen siis v****mainen ja mitä vielä.. *kuolee taas nauruun*

Vierailija
126/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt hyvät ihmiset elämä.

Vierailija
127/260 |
30.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ärsyyntynyt Pusituuterin, äiti-mammasen ja muiden tässä ketjussa parjattujen henkilöiden viesteistä. -Ovat siis mielestäni ihan OK tyyppejä.

Yleisesti ottaen ärsyttää se, että viesteihin vastataan muuta mitä kysytään -eli esimerkiksi se, että kysyjä haluaa tietää rintarepusta ja vastauksena tulee 10 yksityiskohtaista kantoliinamainosta.

Voihan sitä sanoa että omasta mielestä kantoliina on parempi mutta ei tarvitse olla niin perusteellinen.

Ja kuten joku jo sanoikin, minä myös katson mauttomaksi sen, että jos avataan keskustelu jossa kerrotaan jostain murheesta tai ongelmasta, sinne tulee vastauksia joissa kerrotaan kuinka hienosti heillä tämä asia on..

NIIN, ja kiva olisi jos immeiset käyttäisivät omia nimimerkkejään tälläkin puolella. Toisaalta, vierailija-nickin varjolla voi päästellä höyryjä ulos joten hyvähän sekin on..

Eipä tässä kummempaa tule mieleen (väsymyskin painaa)..

Vierailija
128/260 |
31.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmi:

En ole ärsyyntynyt Pusituuterin, äiti-mammasen ja muiden tässä ketjussa parjattujen henkilöiden viesteistä. -Ovat siis mielestäni ihan OK tyyppejä.

Yleisesti ottaen ärsyttää se, että viesteihin vastataan muuta mitä kysytään -eli esimerkiksi se, että kysyjä haluaa tietää rintarepusta ja vastauksena tulee 10 yksityiskohtaista kantoliinamainosta.

Voihan sitä sanoa että omasta mielestä kantoliina on parempi mutta ei tarvitse olla niin perusteellinen.

Ja kuten joku jo sanoikin, minä myös katson mauttomaksi sen, että jos avataan keskustelu jossa kerrotaan jostain murheesta tai ongelmasta, sinne tulee vastauksia joissa kerrotaan kuinka hienosti heillä tämä asia on..

NIIN, ja kiva olisi jos immeiset käyttäisivät omia nimimerkkejään tälläkin puolella. Toisaalta, vierailija-nickin varjolla voi päästellä höyryjä ulos joten hyvähän sekin on..

Eipä tässä kummempaa tule mieleen (väsymyskin painaa)..

Joku haluaa jo päättää, mitä täällä kirjoitetaan. Siis eikös tuo mammassotku tullut juuri siitä, että hän mainostaa aina käyttävänsä nimimerkkiään, ja jäi kuitenkin kiinni ihan muusta...

Vierailija
129/260 |
31.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeen mukaan uusia aiheita =oD

Vierailija:

Joku haluaa jo päättää, mitä täällä kirjoitetaan. Siis eikös tuo mammassotku tullut juuri siitä, että hän mainostaa aina käyttävänsä nimimerkkiään, ja jäi kuitenkin kiinni ihan muusta...

Vierailija
130/260 |
31.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kommentoidaan noin kymmentä eri nikkiä, vaikka vakinikkejä näillä keskustelupalstoilla taitaa olla pari sataa - vähintään. Käykääpä vasiten katsomassa nuo nikkivoittajat, itse en tunnistanut niistä yhtäkään...

http://www.vauva-lehti.fi/perhe/artikkeli.asp?f=104&d=446&

Veerailija on aika hyvä nikki :) sopii ainakin tälle aihevapaalle, ei moni hoksaa edes nikiksi...

Vierailija
131/260 |
31.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

toitottaa aina että ei halua asua okt:ssa ja ei siinä mitään, onhan sellaisia ihmisisä - mutta miksi asua somaleiden joukossa leppävaarassa ! (tämä siis vastaus ekalle vastaajalle)

Vierailija
132/260 |
31.01.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo oot kauhee immeinen! Onneks tuli totuus sinustaki ilmi!

Vierailija
133/260 |
01.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

istä.

Vierailija
134/260 |
02.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
135/260 |
02.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

ni vois kommentoida, ku en ny muista niitä.

Vierailija
136/260 |
02.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aloitin aikoinani ketjun laiskoista äideistä jotka eivät jaksa siivota ja minun ketjuuni pusituuteri vastasi juuri kirjoittajan numero 160 kertomalla tavalla. Voi toki olla,että sinäkin olet tehnyt aloituksen samasta aiheesta mutta 160 kyllä tarkoitti minun aloitustani. Ihan kerroin tämän vaan rehellisyyden takia.

Vierailija
137/260 |
02.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUSITUUTERI2N

ÄITI-MAMMANEN

URKKI

TELHO

ANN-CHRISTIN

DEELIA

GREEN

KEULAKUVA

XANDRIS

PINKI@

HILLAMAA

MAXI-TUPLA

Joku voi jatkaa jos haluaa

Vierailija
138/260 |
02.02.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuu kerrostalo asunnollaan nikillä ja nikittä.

Epäilenpä, että kaikki ei todellakaan ole niin täydellistä kuin antaa ymmärtää.

Vierailija
139/260 |
08.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpottaa elämää kun ei tarvitse mennä raivoamaan hiekkalaatikolle?

Nimimerkki saattaa ärsyttää koska:

- kirjoittaja ei hallitse netikettiä

- kirjoittaja ei osaa värittää tekstiään oikein ja esimerkiksi viljelee hymiöitä ja väärissä paikoissa

- kirjoittaja provosoituu

- vastaa ärsyttävästi kysymykseen " meneekö teillä näin huonosti?" - " ei kun meillä menee hemmetin hienosti lälläslää"

Netissä tulee vietettyä liikaa aikaa silloin kun nimimerkin saama negatiivinen palaute otetaan henkilökohtaisesti. Netti ei ole elämää eikä nimimerkit ole ihmisen koko olemus. Nettiriippuvuus on sairaus.

Kokemusta on, mutta pääsin siitä irti. Vai pääsinkö?

*naputinaputi*

Vierailija
140/260 |
08.04.2004 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti kadulla ensimmäistä kertaa, ja hän kertoisi avoimesti omia asioitaan sinulle. Etkö myös silloin saisi hänestä jonkinlaisen mielikuvan, joka ei kuitenkaan vastaa koko hänen olemustaan? En nyt ihan ymmärrä teoriaasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä