Onko huono äiti jos ei osaa laittaa ruokaa?
Minä en ainakaan osaa. Saako silloin tehdä lapsia vai tuleeko joku valittamaan, kun meillä syödään valmisruokaa?
Kommentit (24)
Enkä nyt tarkoita että jotain gourmet-juttua pitäisi vääntää, vaan sellaista perusmaistuvaa ja perusterveellistä.
Enkä nyt tarkoita että jotain gourmet-juttua pitäisi vääntää, vaan sellaista perusmaistuvaa ja perusterveellistä.
mäkin osaan ruokaa laittaa ku siihen käytetään valmiiks marinoituja lihoja, kermaa ja juustoraastetta niin kuin tuolla reseptipinossa oli. Terveellisestä kaukana. Sitten tuleekin jo haastetta jos itse pitää alusta asti maustaa.
jos ois ollu pakko. Mies on vaa tehny musta tälläsen uusavuttoman, ku se tykkää ruokaa laittaa. Mietin vaan sitten kun on lapsia ja mies töissä ni ei kai se mies sillon pysty aina ruokaa tekemään. 2 lämmintä ruokaa päivässä pitää olla, eikö se niin mee ;)
ap
Mä kyllä osaan laittaa ruokaa, mutta työnjako on jotenkin mennyt siihen, että mies tekee meillä pääasiassa ruoan. Lapsi on nyt puolitoistavuotias ja vielä kotihoidossa ja joka päivä meillä on vähintään kaksi lämmintä (mieheni tekemää) ateriaa pöydässä, vaikka itse en tee ruokaa edes joka viikko. Ei musta ole muutenkaan mitään järkeä tehdä joka päivälle kahta ruokaa erikseen, kyllä kahdesti samaa voi syödä. Tai laittaa pakkaseen ja lämmittää sieltä.
sitähän täällä jatkuvasti mitataan, kuka on paras äiti. Oli ongelma mikä tahansa ni aina joku tulee sanomaan, että olisiko parempi olla hankkimatta niitä lapsia. Eli vain täydellinen äiti saisi tehdä lapsia.