Helsinkiläinen, meinaatko viedä lapsesi leikkipuistoon ruokailemaan kesällä? ev
Kommentit (32)
kotiin ruoka-annokset. Jos oli ilmoitettu kaksi lasta ruokailemaan niin sai kaksi annosta johonkin astiaan ja sai syödä kotona.
Jos nykyään vielä sama systeemi, kannattaa hakea kotiin ruoka.
Eli puistoillaan/ulkoillaan kyllä, joskus ´harvoin myös syödään.
Mieluummin teen itse vaikka kerran tai kaksi viikossa ison kattilallisen keittoa ja laitan pakkaseen siitä osan. On sitten mistä ottaa lounaaksi kesällä eikä tarvitse lapsen jonottaa auringonpaahteessa ja kotimammojen tönittävänä.
Ovat päivät keskenään kotona joten puistossa käynti on sopivaa ohjelmaa ja saavat lämpimän ruuan. Olisin valmis vaikka maksamaan siitä.
puistossa korvaa kouluruokailun, jota ei saa koulujen ollessa kiinni kesällä.
Saa sitten nuoremmatkin lapset, mutta ensisijaisesti rahat jotka jäävät käyttämättä kouluruokaan voidaan laittaa kesällä puistossa ruokailuun.
verojen muodossa. Että et ilmaiseksi saa lapsillesi palvelua, vaikkakin tarpeellista, ja on oikein kouluruuan puuttuessa kesällä.
mielestäni puistoruokailu on mukavaa tekemistä
Olen itse töissä ja lapset käy puistossa syömässä. Viime vuonna lapset soittivat välillä surkeana, että pienten lasten äidit oli kiilannu aina edelle ja pienet koululaiset jäi pari kertaa ilman ruokaa. Menin sitten lomalle jäätyäni kerran katsomaan touhua ja toden totta, kotiäipät siellä huseerasi kippoineen ja koululaiset jäi jalkoihin.
Huippua kesätekemistä! Yhteisöllistä meininkiä. Hyvää perusruokaa.
Olen itse töissä ja lapset käy puistossa syömässä. Viime vuonna lapset soittivat välillä surkeana, että pienten lasten äidit oli kiilannu aina edelle ja pienet koululaiset jäi pari kertaa ilman ruokaa. Menin sitten lomalle jäätyäni kerran katsomaan touhua ja toden totta, kotiäipät siellä huseerasi kippoineen ja koululaiset jäi jalkoihin.
meganirsoileva tyttäreni syö vaikka pieniä kiviä siellä ja suursyömäri poikani syö siellä ja muuallakin mitä tahansa.