Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Doro itkuhälyttimet

Vierailija
30.05.2010 |

Onko Doro itkuhälyttimet hyviä? Mikä malli hyvä? Mitkä toiminnot tarpeellisia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi kannettavaa osaa, joista molemmat toimivat tarpeen mukaan sekä lähettimenä, että vastaanottimena ja yksi langallinen, joka toimii vain lähettimenä.

Hyvin ovat kestäneet käyttöä ja olleet tosi käteviä. Pari kertaa olen käynyt lähikaupassakin niin, että lapsilla on se langallinen lähetin ja minulla radiopuhelin kassissa. :) Lisäksi lapset nykyään joskus leikkivät niillä radiopuhelimilla. Ovat siis monikäyttöisempiä kuin tavalliset itkuhälyttimet. Kantama ihanneolosuhteissa 3 km, mutta meillä kuuluu vajaan kilometrin päähän.

Stockalta aikoinaan ostettiin.

Ei muuten kannata laittaa sitten itkuhälytintä ihan lapsen päähän kiinni vaunuissa, koska nuo säteilevät samalla tavalla kuin kännykätkin. Säteilymäärästä tosin ei minulla ole tarkempaa tietoa.

Vierailija
2/2 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on toiminut, myös kovalla pakkasella. Meillä käytössä ollut myös niin, että langallinen lähetin sisällä nukkuvalla taaperolla, toinen langaton lähettimenä vauvalla vaunuissa etupihalla ja itse pitänyt toisen langattoman vastaanottimena takapihalla puuhastellessa. Näin on pystynyt valvomaan eri paikassa nukkuvia lapsia hieman kauempaakin. Siis omalla tontilla tietenkin pysyen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän