Eipä käy kateeksi nämä kulahtaneet 4-kymppiset lestaäidit maha pystyssä.
Alistunut ilme kasvoillaan mahaansa kantavat ja yhtä aikaa vielä vuosikasta siinä samassa sylissä.
Kommentit (55)
enkä todellakaan ole vapaa lapsistani, vaikka kuopus on jo koulussa. Ei se vapaus siitä ala, että lapsi täyttää 15v,
enkä varsinkaan 4-kymppisenä.
En ole kateellinen, päin vastoin olen onnellinen että vapauteni kun vapauteni koittaa, olen vielä nuori ja voin tehdä elämässäni muutakin kuin hoitaa lapsia.
Vankilassako sä sen lapses kans asustelet? Miksi teit yhtään lasta jos se on kerran noin vaikeaa?
joka tappoi itsensä. Surullista, omalla elämällä ei väliä, kunhan saa tehdä mitä tahtoo.
ikävää. Mutta tietenkin poikkeus tässäkin vahvistaa säännön. Tiedän mm. yhden lestaäidin jonka piti 50v saada viel vauva, vammainen on lapsi. Yksi lestaäiti taasen tappoi itsensä....surullista. Omalla elämällä ei ole väliä, kunhan ei riko uskonnon sääntöjä.
jäi yksinhuoltajaksi kun vaimo sai tarpeekseen synnytyskoneena olosta ja lähti viettämään omaa elämää ilman uskontoa ja joka vuotista raskautta.
Ja kyllä minä haluan että minulle ei enää 4-kymppisenä ole vauvaa roikkumassa lahkeessa ja mummoksikin onneksi tulen vasta 6-kymppisenä jos tulen sittenkään.
kerro nyt ihmeessä omasta taustasi, olisi niin kiva tietää millä koulutuksella tulee noin ilkeäksi ihmiseksi?
ja siks en tehtailekaan lapsia enää siinä iässä kun paras lapsentekoikä on mennyt.
oikea ammatti hakusessa, mutten ainakaan aio opiskeluvuosiani lapsentekoon enää uhrata.
mä tiedän aika monta 2-lapsista perhettä joissa vaimo tai mies lähtenyt. Ihan siltikin vaikka lapsiluku on tullut jo täyteen. Ehkä piti lähteä sitä vapautta kokeilemaan ja vähän aiemmin? Tai sitten puolisona oli yhtä pahansuopa ihminen kuin sä ap. Eihän tollasen kansa vois elää.
nuori ole nytkään ja tuo asenne ei nyt ainakaan nuorenna. Ja jos nyt on jo noin rankkaa, niin 50 vuotiaana on jo varmasti lopen uupunut.
Olet 36v, elämäntehtävä hukassa. Olet siis turhautunut siihen että sulla on elämä valunut hukkaan turhien koulutuksien myötä kun niistä saadut työtehtävät eivät kiinnostakaan, eikä ole edes lapsia tullut hankittua ajallaan. Totta, kyllä mä sun housuissa olisin myös kateellinen ja siksi puhuisin rumasti 40v lestaäidistä. Sillä on kuitenkin elämäntehtävä selvillä ja paikka löytynyt, toisin kuin sinulla. Koitahan kasvaa aikuiseksi niin opit pikkuhiljaa kunnioittamaan myös toisten tapaa elää. Sitä on suvaitsevaisuus!
Olet 36v, elämäntehtävä hukassa. Olet siis turhautunut siihen että sulla on elämä valunut hukkaan turhien koulutuksien myötä kun niistä saadut työtehtävät eivät kiinnostakaan, eikä ole edes lapsia tullut hankittua ajallaan. Totta, kyllä mä sun housuissa olisin myös kateellinen ja siksi puhuisin rumasti 40v lestaäidistä. Sillä on kuitenkin elämäntehtävä selvillä ja paikka löytynyt, toisin kuin sinulla. Koitahan kasvaa aikuiseksi niin opit pikkuhiljaa kunnioittamaan myös toisten tapaa elää. Sitä on suvaitsevaisuus!
kun minä olen 40v. niin esikoiseni on 20v. käykö ap kateeksi?
ap on kyllä kasannut ympärilleen hienon tarinan, tyypissähän on kaikki piirteet joita kunnon av mammat täällä kauhistelee.
Jos kerran jo vauva-aika on ollut noin kamalaa. Statussymboliksiko sen ainokaisesikin hankit? Kuulostat aika pinnalliselta ihmiseltä, mutta toivittavasti loppuelämäsi on onnellinen.
kuin hoivata mummoikäisenä kuolaavaa vajukkia, jonka pukkasin alapäästäni 4-kymppisenä, koska se olisi osani.
Mä ehdin vielä elää, vaikken töitä tai koulutusta hankkisikaan. En ole ura-, enkä kotisuuntautunut ihminen.
Mun tehtäväni on elää vain itselleni, lapset kasvavat siinä sivussa, mutta yöheräilyt ja vaipparalli ovat osaltani ohi.
Mutta minun tuntemani lähes 10 lapsen äiti on kyllä oikein nuorekas, pirteä ja posiitivinen ikäisekseen. Enkä ole edes uskovainen, joten ei ole oma lehmä ojassa.
koska minulle oikea ikä tehdä lapset oli 32 ja 35v. Nyt lapset on tehty ja aika suunnata katse muihin kiinnostuksen kohteisiin.
Toisaalta olisin ehkä onnellisempi jos lapseni olisin jo 20-vuotiaan pukannut, olisin nyt jo vapaa. Olen siis kateellinen kun minulla ei ole 4-kymppisenä aikuisia lapsia.
mutta elämässä oli paljon muuta mielenkiintoisempaa ennen lapsia.
ja aika rivakkoja muoreja nää lestaäidit on.
Mun ikäinen (45v) nainen on tosi nuorekas ja hyvännäköinen. Tukka aina vimpanpäälle leikattu ja kulkee muodikkaissa vaatteissa.
Ja suurin osa vammaisista lapsista muuten syntyy ihan muille ihmisille kuin lestoille. Fas-lapsia esimerkiksi ei tuu lestoille ollenkaan. Ja niitä fas-lapsia on nykyään paljon.
ikävää. Mutta tietenkin poikkeus tässäkin vahvistaa säännön. Tiedän mm. yhden lestaäidin jonka piti 50v saada viel vauva, vammainen on lapsi. Yksi lestaäiti taasen tappoi itsensä....surullista. Omalla elämällä ei ole väliä, kunhan ei riko uskonnon sääntöjä.