Illan EUROVIISUJEN kisakatsomo!!! Kuka on suosikkisi?
Mun suosikki tähän astisista Norja. Vähän Josh Grobanin: You lift me up-tyylinen ihana biisi.
Kommentit (45)
ja luonnonsuojelusta joka vuosi :D!
laitoin kolme ääntä: Ukraina, Islanti ja Kreikka, erilaisia mutta hyviä jokainen. Ukraina oli ihan mieletön, ja harvinaisen vakavaa asiaa euroviisuihin: maailmantila.
Sittem se ihan viimeinen Abbantyylinen biisi, eka oli myös ihan ok. Sitten se lyhyt tukkainen blondi??
Biisi ei minua juuri hetkauta, mutta sille tuli laitettua suurin panos Voittajavedossa.
Älykäs, biisi ei avaudu sanomaltaan eikä melodialtaan kaikille. Mutta aivan kuin vastakohta kaikille ranskoille ja muulle hömpälle!
lauluääntä. Eikös muiden mielestäkin? Muuten oli ok biisi.
ilman lauluääntä.
Sitäpaitsi biisi muistutti tosi paljon sekä Amy Diamondin What`s in it for me, että Alesha Dixonin The boy does nothing -biisejä.
Saksa on ihan KARSEE!!
Ja sieluton ja vaikka mitä. Mutta mun Veikkaustilille tupsahtaa kivat rahat jos se voittaa. Että Go Saksa Go!!
sääliksi Irkkuja ja Brittejä. Suurimpia rahoittajia ja ihan ok biisejäkin. Aika hailakoita kylläkin, mutta kun ei ole muita naapureita vieressä kun Ranskakin inhoaa loppujen lopuksi Isoa-Britanniaa, niin ei saa edes ystävyyspisteitä.
kiitos kaikille Saksaa äänestäneille.
Tässä vaiheessa AINA harmittaa se että tuli laitettua Voittajavetoon liian vähän. Saksalle olis hyvin voinut laittaa vaikka satasen, mutta mie olen aina liian varovainen.
T: 4x voittajan arvannut ja pikkuisen sillä saanut pelirahaa
Paljon paremmat kertoimet löydät muualta...
kiitos kaikille Saksaa äänestäneille.
Tässä vaiheessa AINA harmittaa se että tuli laitettua Voittajavetoon liian vähän. Saksalle olis hyvin voinut laittaa vaikka satasen, mutta mie olen aina liian varovainen.
T: 4x voittajan arvannut ja pikkuisen sillä saanut pelirahaa
Minä menin nukkumaan ja ennen ensimmäistäkään kappaletta. Nyt heräsin pirteänä, katsoin netistä tulokset ja niistä vähät välitän.
Käy sääliksi Irkkuja ja Brittejä. Suurimpia rahoittajia ja ihan ok biisejäkin.
Irlanti ei kuulu suuriin rahoittajamaihin, eikä yleensä pääse edes finaaliin, mutta nyt pääsi ja vielä siitä vaikeammasta semistä. Se on jo hieno saavutus.
Iso-Britannia kuuluu ja vaikka tuo viisu olisi ansainnut paremman sijoituksen, niin ei se viisumaana inhottu ja syrjitty ole. Viime vuonna olivat top10:ssä.
laitoin kolme ääntä: Ukraina, Islanti ja Kreikka, erilaisia mutta hyviä jokainen. Ukraina oli ihan mieletön, ja harvinaisen vakavaa asiaa euroviisuihin: maailmantila.