Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni seurustelee nykyään tyttäremme luokkakaverin äidin kanssa...

Vierailija
29.05.2010 |

Asiahan ei minulle kuulu, eikä minua exän naisystävät eromme jälkeen ole haitanneet ennenkään, mutta nyt jotenkin ajatus tökkii, siis että tyttäremme luokkakaveri (tyttö myöskin) onkin nyt sitten yhtäkkiä tyttäremme "siskopuoli".

Eikö tämä nyt ole vähän outoa...

Ja varsinkin, jos sitten joskus eroavat, onpa mukavaa vanhempainilloissa ja mitenköhän nämä tytöt sitten keskenään koulussa pärjäävät...?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja toisen perheen isä muuttivat suht samoihin aikoihin pois perheidensä luota ja kas kummaa pian joa asuivat yhdessä. Nyt exät ja rakastunut pari sompailevat tuo- ja hakuvuorojen kanssa niin ettei päikyn tädit pysy perässä:)

Rakastuivat kuulemma päiväkodin eteisessä aamutohinoissa.

Elämä on ihanaa!

Vierailija
2/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vastaavan jutun päiväkodista. Vanhempainilloissa esiintyy pientä ongelmaa, kun etsitään istumapaikkoja!

T. Sirkusta sivusta seurannut lto

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muista ympyröistä!!

Vierailija
4/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku makea yh kuraeteisessä. Nam!

Vierailija
5/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mm. Hyvän ystäväni ex meni naimisiin tyttönsä luokkakaverin äidin kanssa!

Vierailija
6/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yhteishuoltajuus) olen tavannut miesystäväni päiväkodissa :). Ja miehen ex toki siellä myös pyörii.

Tosin meidän lapset eivät ole samassa ryhmässä. Syksyllä en oo varma, vaikka olisivatkin. Ja miesystävä välillä vie ja tuo munkin lastani ja päinvastoin...

Vierailija
7/7 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

>Siis mä (yh) tapasin miehen (yhteishuoltajuus)

(yhteishuoltajuus) olen tavannut miesystäväni päiväkodissa :). Ja miehen ex toki siellä myös pyörii.

Tosin meidän lapset eivät ole samassa ryhmässä. Syksyllä en oo varma, vaikka olisivatkin. Ja miesystävä välillä vie ja tuo munkin lastani ja päinvastoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi