Olenko tylsä?
Minua ei enää kiinnosta mennä baariin, terassille tai juoda alkoholia ollenkaan. Minua ei myöskään kiinnosta mikään eksoottisten ruokien laittaminen, syön toki mielelläni kaikenlaista etnistä ja kokeilen kyllä mielelläni niinä harvoina kertoina kun menen ravintolaan.
Tykkään eniten olla kotona lasten kanssa tai yksin, en ole seurallinen tai sosiaalinen sitten yhtään.
Minulla on yksi liikuntaharrastus, jota harrasta kun ehdin eli pari kertaa viikossa. Raha ja tavara ei kiinnosta oikeastaan yhtään, eikä sosiaalinen status.
Olen 36-vuotias, 2 lasta. Olenko totaalisen tylsä? Enpä paljon näe ystäviäkään enää...
Kommentit (5)
En paljoa lue tätä palstaa ja löysin tämän vasta pari kuukautta sitten. Mutta voi ollakin, ei siinä mitään.
Nykyään pitäisi olla sitä -ja tätä, syödä aina lähituotettua gourmeeta, matkustella hienoissa paikoissa ym.
ihan omissa oloissanikin. Tai perheen kesken.
Tämä tuli vain mieleen, kun tuntuu etteivät monetkaan jaksa enää kuunnella, jos ei ole mitään pilviä hipovaa kerrottavaa, kuin ikään lyödä kiiltäviä kortteja pöytään. Saman olen huomannut työporukoissa ja kaveripiirissä.
Tämä tuli vain mieleen, kun tuntuu etteivät monetkaan jaksa enää kuunnella, jos ei ole mitään pilviä hipovaa kerrottavaa, kuin ikään lyödä kiiltäviä kortteja pöytään. Saman olen huomannut työporukoissa ja kaveripiirissä.
Ei tuosta elämästä kyllä mitään järin kiinnostavaa kerrottavaa taida lötyä :) Mutta onko tarviskaan, jos sinua ei edes kiinnosta olla ihmisten seurassa?
Ei tuosta elämästä kyllä mitään järin kiinnostavaa kerrottavaa taida lötyä :) Mutta onko tarviskaan, jos sinua ei edes kiinnosta olla ihmisten seurassa?
Tarkoitan, että ei ole tarkoituskaan kertoa omasta elämästä kavereille tai muille, vaan olisi mukava jutella muuta. Mutta kun usein keskustelu on juuri omien saavutusten kasaamista.
Tiedän, että onni on jokaisella omanlaisensa eli ehkä kyseenalaistan nyt itseäni ja omaa elämääni sitten.
Se vain ihmetyttää, miksei ns perusjutut kelpaa monellekaan nykyään. Glitteri ja glamouri oman pään sisällä?
alkoholista ja muista ihmisistä, niin sitten olet tylsä. Mutta ilmeisesti keksit tekemistä ja viihdykettä ihan selvin päinkin ja ihan itseksesi, joten luulisi sinun olevan aika virikkeellinen ja omatoiminen ihminen.