Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenpidennykset

Vierailija
08.04.2010 |

Haluaisin pitkät hiukset, mikä olisi paras tapa pidentää niitä?

Onko kokemuksia erilaisista pidennyksistä?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi omat hiukseni eivät kasva? En haluaisi maksaa kampaajalle montaa sataa muutaman kk:n välein. Hiukseni ovat rintoihin asti, aika ohuet, mutta suht hyväkuntoiset. Syön mielestäni hyvin, mutta se ei näy hiuksissa. Kaiken järjen mukaan hiusten pitäisi kasvaa, kyllä ne siis kasvaa kun juurikasvua tulee, mutta minne se kasvu häviää kun se ei näy missään? :\

Vierailija
2/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tyssäsi kasvu kun en latvoja ollut tasoittanut.

Eli sitä mukaa kuin kasvoi juuresta niin latvasta kuivat karisi pois. Tasoita aika ajoin hiuksiasi niin kyllä ne siitä alkaa kasvamaan :)

Mutta tosiaan et sinä kuukaudessa näe onko ne paljon kasvaneet. Kasvata vuosi niin alkaa näkyä jo tuloksia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan edellisestä latvojen tasoituksesta on jo kauan. Olen menossa kampaajalle lähiaikoina.

Vierailija
4/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliiksi käy, n.300e 3kk välein mutta hyvältä näyttää. Sinetit katkoi minun hiuksia liikaa ja klipsipidennys tuntuu liian työläältä (en ole kyl kokeillut sitä)

Vierailija
5/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teippihiukset on hairiumilta

Vierailija
6/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saisit ne teippiski halvemmalla melkein mistä tahaansa muualta :)

Vierailija
7/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on teippejä ja on ollut myös ommeltua pidennystä. Ompelu on hiusystävällinen eikä teipitkään revi, kun on hyvin laitettu. Näistä suosittelen kuitenkin ompelua.

Sinettien olen kuullut repivän omia hiuksia.

Vierailija
8/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se et ne voi löystyä aika pian(hiuslaadusta riippuen) ja aikamoiset jötikät siellä hiuspohjassa pullottaa kun ne ommellaan niihin letteihin kiinni.

Vierailija
9/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps

Vierailija
10/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinetit katkoo, teipitkin voi katkoa ja irtoaa helposti, omeplupidennys on raskas ja luonnottoman näköinen, klipsipidennys pitää joka aamu laittaa uudestaan. Pitää vaan valita mikä noista haittaa vähiten

Vierailija
11/15 |
01.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt mulla käytössä klipsipidennys mutta olen ihan samaa mieltä kun tuo edellinenkin kirjottaja että kaikessa on plussat ja miinukset. Minä päädyin klipsipidennykseen koska haluan pitkät hiukset vain kun menen juhlimaan (mitä ei tapahdu usein) Sinettejä voisin myös harkita jos olisi enemmän edustustilaisuuksia.

Vierailija
12/15 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sellaiset jotka otetaan yöksi pois, laitetaan klipseillä

Vierailija
13/15 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tilasin netistä www.klipsipidennys.fi ja oon ihan tyytyväinen ollut. Klipsit saa helposti itse laitettua, ei tarvii maksaa montaa satkua kampaajalle.

Vierailija
14/15 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teippejä en ainakaan suosittele, mulla ne katkoi omat hiukset

Vierailija
15/15 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on munkin mielest parhaat. Sinetit tulee vaa kalliimmaksi mut ne sit pysyy siel päässä monta kuukautta. Klipsejä taas voi käyttää monta vuotta jos hoitaa hyvin mut ne pitää sit aina itse kiinnittää, tosin kun sen tekniikan oppii ne saa nopeesti laitettuu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi