Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnitelkaa joukolla tätä 18 v! Kaikki unohti synttärit!

Vierailija
29.05.2010 |

Löysin seuraavan kirjoituksen eräältä toiselta palstalta ja halusin siirtää tekstin tänne, jotta 18-vuotias saisi kunnolla ja paljon onnitteluja.

Kiitos kaikille, jotka osallistuvat onnittelemaan!

Onko kenelläkään muulla ollut sillä tavalla, että kaikki, siis IHAN kaikki sukulaiset, tuttavat, ystävät ja ynnä muut on ihan totaallisesti unohtaneet, että te olette täyttäneet taas vuosia?

Kuullostaa varmaan epätoivoiselta ja katkeralta tyhjään itkemiseltä, mutta itselläni tuli ainakin aika ilkeä olo, kun on jo viikko vierähtänyt syntymäpäivästäni ( Täytin 18), eikä KUKAAN ole vieläkään muistanut mitään.

Vanhemmat ei onnitelleet, ystävät eivät edes tekstanneet eikä sukulaisistakaan kuulunut mitään. Serkkuni taas täyttää 18 joskus kahden kuukauden kuluttua, ja siitä on hirveä hässätys, että miten hänen syntymäpäivää juhlitaan, kun tulee kerran täysi-ikäiseksi. Ostetaanko kimpassa autoa ja vuokrataanko hienot juhlatilat ja hommataanko ulkomaanmatkaa vai viedäänkö baariin.

Tähän verrattuna tuntuu pahalta, ettei kukaan edes muistanut minua. Kukaan ei edes varmaan suunnitellut minulle yhtään mitään.

Ymmärrän toki sen, että serkkuni on paljon tärkeämpi ja parempi ihminen, mutta miksi minua ei voinut kukaan edes muistaa? :(

Miten on mahdollista, että kaikki vaan unohti? Ymmärtäisin jos olisin täyttänyt esim. 17 tai 19, mutta olisin luullut että saisin 18. vuotispäivänäni edes onnentoivotukset. Korttiakin kehtasin odottaa.

Enkä nyt enää viitsi kenellekään hihkaista, että hei, mulla oli muuten synttärit viimeviikolla, täytin 18-vuotta!

Joo, säälittävää tulla jonnekin keskustelupalstalle marisemaan, mitäs en itse kehdannut muistutella kaikkia tulevista syntymäpäivistäni. Häiritsee vain tällainen, tuntuu että ketään ei enää edes kiinnosta.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein ihanaa 18 vuotispäivää sinulle! :)

Vierailija
2/29 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan 18-vuotispäivää kukaan muistanut. Ei kyllä juhlittu rippijuhliakaan ja pitkin hampain lakkiaiset.

Siskolleni taas laitettiin kaikki juhlta. Mutta kun olen iltatähti neljästä lapsesta niin ei kai sitä nyt enää kannata kun ne juhlathan on jo monta kertaa juhlittu. Ei sitä enää jaksa tän viimeisen kanssa.

Vielä kerran isot onnittelut sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnitellut roppakaupalla.

Onnea minultakin.

Vierailija
4/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnentoivotukset!

Vierailija
5/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aina lohduttautua sillä, että varmaan sukulaisiasi hävettää, kun tajuavat unohduksensa. ;)

Vierailija
6/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä katkeroidu, onhan jotenkin mahdollista, että sukulaiset yhdistävät sinun juhlat yllätyksenä serkun juhliin. Tai jos ei, niin olisipa kiva nähdä niiden sukulaisten naamat, jos vaikka siellä serkun juhlissa käy ilmi, että sinäkin täytit juuri saman verran. Harmi sinun kannaltasi, mutta älä tosiaan muserru, odottele ne serkun synttärit, juhli itse itseäsi ja ota sitten asia puheeksi sukulaistesi kanssa, jokaisen yksitellen ja kysele miten on mahdollista että sinun juhlasi on täysin unohtuneet. Ehkäpä saat sieltä sitten katuvaisilta läheisiltä paljonkin lahjoja, mistäs sen tietää ;)?

Vierailija
7/29 |
01.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin monta tähteä kuin taivas kantaa,

niin monta onnentoivotusta sulle tahdon antaa.

Vierailija
8/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotta on hieno ikä!

Vierailija
9/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se aikuisuus alkaa!

Vierailija
10/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 18v ei osaa tulla onnitteluja mistään vauvapalstalta lukemaan, olisit laittanut linkin sinne sivulle missä tuo juttu oli

Vierailija
11/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo 18v ei osaa tulla onnitteluja mistään vauvapalstalta lukemaan, olisit laittanut linkin sinne sivulle missä tuo juttu oli

Vierailija
12/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin aivan vastaava tapaus; tosin iso-äitini oli muistanut minua etukäteen! Muut unohti täysin...:((

Vierailija
13/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millä palstalla, eihän se nuori osaa tänne tulla.

Joten linkki siihen minne hän on kirjoittanut tuon tekstinsä niin onnitteluja alkaa satamaan.

Vierailija
14/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ovat järjestämässä yllätysjuhlia.

Minuakaan ei lapsuudessani kovin moni muistanut. Vain kummini ja yksi ystäväni. vanhempien välinpitämättömyys loukkasi suuresti, varsinkin kun tekivät ison jutun tuttavien lapsien syntymäpäivistä.

Olkoon jokainen tuleva syntymäpäiväsi onnellisempi kuin tämä. Onnea vielä kerran!

Vierailija
16/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaikka juuri nyt ei siltä ehkä tuntuisikaan, niin tästähän se elämä ja kaikki hauskuus oikeastaan vastan alkaakin. Paljon onnea :)

Vierailija
17/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne Sinua, mutta jos on tapahtunut sattumien summa.

Minulta lujat rutistukset ja ONNEA!

Pera.

Vierailija
18/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sinä nyt vaan maihin vaivu sen vuoksi, että muut ovat hölmöjä. :) Nauti kesästä täysi-ikäisenä ja täysin voimin!

Vierailija
19/29 |
29.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja *iso synttärihali*! Jokainen on tärkeä, muista se, vaikkei muut aina muistaiskaan!

Vierailija
20/29 |
30.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on maa, jossa täysi-ikäiseksi tullaan jo 18 v, mutta itsenäistyminen jää monelle paljon myöhäisempään vaiheeseen opiskeujen ja asuntotilanteen vuoksi. Ja lapsetkin hankitaan paljon myöhemmin.

Kahden vuoden kuluttua täytät 20 ja jospa silloin järjestäisit pienet juhlat ystävillesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän