Hyh hyh, taasko pitää?
Siis lähteä viikon ajaksi miehen isovanhempien luo. On taas jo sopinut niiden kanssa. Minä en tykkää nukkua siinä aitassa kun siellä on hämähäkkejä ja muita ötököitä. Mummo on kyllä laittanut kaikki valmiiksi petivaatteita myöden mutta ne on vanhoja täkkejä. Olen ottanut oman untuvatäkin aina mukaan mutta sen saa pestä sitten kun siinä on maalaishaju tarttunut ja aitan haju. Enkä pysty syömään siellä kun ruoka on sellaista vanhanaikaista läskisoosia tai kesäkeittoa+lauantaimakkaraa. No kyllä se viikko siinä menee.
Kommentit (9)
Toivottavasti joudut käyttämään ulkohuussia ja hyttynen pistää sua pyllyyn!
Itse en vaan pystyisi nukkumaan hämähäkkien keskellä vaikka mikä olisi. Ota omat eväät ja syö niitä salaa, ota maistiaisiksi mummon ruokaa sen verran että näyttää että syöt. Tai käykää miehen kanssa kahdestaan kylillä ja käytte reissulla syömässä. Mummo kuulostaa kuitenkin kultaiselta, mutta ymmärrän että nuo olot ovat kamalat (etenkin nukkumisjärjestelyt, hrr..). Ja vielä kokonainen viikko, jaiks!
päivän paras ;D
Itse en vaan pystyisi nukkumaan hämähäkkien keskellä vaikka mikä olisi. Ota omat eväät ja syö niitä salaa, ota maistiaisiksi mummon ruokaa sen verran että näyttää että syöt. Tai käykää miehen kanssa kahdestaan kylillä ja käytte reissulla syömässä. Mummo kuulostaa kuitenkin kultaiselta, mutta ymmärrän että nuo olot ovat kamalat (etenkin nukkumisjärjestelyt, hrr..). Ja vielä kokonainen viikko, jaiks!
iik, joutuu aitassa nukkumaan, se on traumaterapian paikka varmaan..
päivän paras ;D
Nää tosi kerma perseitä,Mist näitä tulee.Mä menetin poikuuteni aitassa ja elämäni kai paras pano. Ainakin on jäänyt mieleen 50vuodeksi vaikka niitä panoja vieläkin viikotain,joskus useimminkin.Aitta ah ihanaa.iso ssä 4lasta ja liuta lapsen lapsia.
Siksi siellä hämähäkkien ja haisevien täkkien seassa en pystykään nukkumaan!! ;)Läskisoosista söisin kyllä kastikkeen, mutta sujauttaisin lörtit ihranpalat vaikka kukkapurkkiin kun mummon silmä välttää, sillä herkkä kermispeppu ei halua kuitenkaan loukata ketään, etenkään kultaisia mummeleita ;)
Nr6
vuotias citysinkku, ensimmäisen polven kaupunkilainen, ole niin vieraantunut todellisuudesta, että tämä avaus olisi totta.
Siis lähteä viikon ajaksi miehen isovanhempien luo. On taas jo sopinut niiden kanssa. Minä en tykkää nukkua siinä aitassa kun siellä on hämähäkkejä ja muita ötököitä. Mummo on kyllä laittanut kaikki valmiiksi petivaatteita myöden mutta ne on vanhoja täkkejä. Olen ottanut oman untuvatäkin aina mukaan mutta sen saa pestä sitten kun siinä on maalaishaju tarttunut ja aitan haju. Enkä pysty syömään siellä kun ruoka on sellaista vanhanaikaista läskisoosia tai kesäkeittoa+lauantaimakkaraa. No kyllä se viikko siinä menee.
Ymmärrän sua ihan kybällä, mulle toi olis myös aika painajaista!
tai miamiin yksikses myöhemmin, senkin kiittämätön idiootti
t. miehesi mummu
ps, laitoin täkkien väliin sisiliskoja