Kaverin miespuolinen ystävä on kadonnut.
Miehen känny ilmoittaa, ettei valitsemaanne numeroon saada yhteyttä.
Kaverini kävi koputtelemassa ovelle, ei avaa ovea. Postit näkyvät olevan lattialla. Kaverini pudotti lapun, että mies soittaisi heti kun lukee sen. Ei ole kuulunut mitään.
Kaverini on soittanut parille yhteiselle tutulle, hekään eivät tiedä tästä miehestä mitään.
Hiljaiseloa on nyt kestänyt vähän yli viikon.
Pitäisikö ottaa yhteyttä esim. isännöitsijään tai poliisiin? Olisi kai sen aika? Yleensä tämä mies soittaa pari kertaa viikossa kaverilleni.
Kaverini ei tietenkään halua hätäillä asian takia.
Kommentit (20)
Kaverini soitti tuossa äsken ja kyseli, mitä tekisin hänen tilanteessaan.
yrittäisin ottaa yhteyttä miehen vanhempiin.
Eli jos on vaan minkäänlaista tietoa heistä (tai miehen sisaruksista) niin heihin yhteyttä. Heillä on luultavasti avaimet poikansa kotiin.
Tai sitten he kertovat suoraan teille että "no se meidän poika lähti Rodokselle käymään viikko sitten ja tulee huomenna takaisin".
Miehen känny ilmoittaa, ettei valitsemaanne numeroon saada yhteyttä.
Kaverini kävi koputtelemassa ovelle, ei avaa ovea. Postit näkyvät olevan lattialla. Kaverini pudotti lapun, että mies soittaisi heti kun lukee sen. Ei ole kuulunut mitään.
Kaverini on soittanut parille yhteiselle tutulle, hekään eivät tiedä tästä miehestä mitään.
Hiljaiseloa on nyt kestänyt vähän yli viikon.
Pitäisikö ottaa yhteyttä esim. isännöitsijään tai poliisiin? Olisi kai sen aika? Yleensä tämä mies soittaa pari kertaa viikossa kaverilleni.
Kaverini ei tietenkään halua hätäillä asian takia.
itselle sattunut vastaavanlainen tapaus. Miespuolisella kaverilla (oltiin todella hyviä kavereita, lähes "bestiksiä") oli pitemmän aikaa ollut vähän alavireisyyttä ja sitten yhtäkkiä facebookin/mesen päivityksessä luki jotain vihjaavaa siihen suuntaan, että oikeesti luulin sen tehneen itelleen jotain.
Huhuilin mesessä ja feissarissa alkuun, pyysin ilmoittelemaan itsestään. Ei vastausta päiväkausiin. Yritin soittaa ja laittaa tekstaria, kerroin että oon huolissani, ilmoita edes oletko hengissä, ei vastausta. Olin oikeasti huolesta harmaa ja peloissani.
Kunnes yhtäkkiä tää tyyppi palas meseen ihan kuin ei mitään, selitys oli että ei hänellä todellakaan mitään hätää koskaan ollutkaan, kunhan ei vaan jaksanut vastailla mitään.
Siis joo.
Meikäläinen otti sen verran hernepusseja nenäänsä, että siihen loppui meidän ystävyys.
Voi olla etteivät ole edes elossa, kun tällä kadonneellakin on ikää päälle 50 v.
Omituista tässä on se, että tällä miehellä on itsellään ollut tapana soitella tuo pari kertaa viikossa.
Eikä tämä ole provo.
koittanu soittaa oven takana ? meinaan onko puhelin asunnossa ja jos on saanu jonku kohtauksen ?
Poliisille ilmottelemaan sitte jos ei sukulaisia löydy tms.
mutta soiko se känny edes kun sieltä tulee toi ilmo, ettei numeroon saada juuri nyt yhteyttä?
Mua vaan pelottaa, kun viime talvena yhden kurssikaverini miesystävä oli kuollut kotona sairauskohtaukseen. Oli ollut siellä asunnossansa lähes viikon kuolleena, ennenkuin menivät isännöitsijän kanssa sisälle asuntoon.
Heillä oli ollut riitaa, siksi siinä oli tuo viikon tauko, ennenkuin tämä kurssikaverini soitti isännöitsijälle.
Ap
seuraavaksi yhteys isännöitsijään ja poliisiin, että käyvät vilkaisemassa.
Ei ole ylireagointia.
munkin mielestä tossa tilanteessa kannattais jo pyytää isännöitsijää ja poliisia käymään (isännöitsijä ei saa mennä asuntoon itsekseen, siksi se poliisi).
Kerro sitten miten tilanne päätty! Tommoset on aina kurjia juttuja.
isännöitsijän ja poliisin kera.
Mua kyllä pelottais.
Mä oisin jo siinä käyntivaiheessa ilmottanu johonki, kun kerran postit lattialla ja puhelin soi asunnossa.
Villissä lännessä kerättäis posse ja lähdettäis selvittään hommaa. Onko halukkaita?
Pihalla naapuri (viereisestä rapusta) joka näki poliisin ja isännöitsijän tuli kuulemma juttelemaan.
Naapuri oli nähnyt miehen kaatuvan ja lyöneen joko päänsä tai selkänsä tai molemmat. Tämä naapuri oli itse hälyttänyt ambulanssin. Mies oli viety Töölön sairaalaan. Sieltä ei anneta tietoa edes siitä, onko mies siellä enää muille kuin lähiomaisille. Kaverini oli soittanut sinne heti.
Tod.näk. mies on niin huonossa kunnossa, ettei voi itse soittaa kenellekään.
Ap
Pihalla naapuri (viereisestä rapusta) joka näki poliisin ja isännöitsijän tuli kuulemma juttelemaan. Naapuri oli nähnyt miehen kaatuvan ja lyöneen joko päänsä tai selkänsä tai molemmat. Tämä naapuri oli itse hälyttänyt ambulanssin. Mies oli viety Töölön sairaalaan. Sieltä ei anneta tietoa edes siitä, onko mies siellä enää muille kuin lähiomaisille. Kaverini oli soittanut sinne heti. Tod.näk. mies on niin huonossa kunnossa, ettei voi itse soittaa kenellekään. Ap
...Töölön sairaalassa oo joku tunnistamaton mies loukkaantuneena tällä hetkellä? Ihan kun oisin eilen lukenu jostain??
se tuo on jos naapuri on sen sinne lähettänyt.
...Töölön sairaalassa oo joku tunnistamaton mies loukkaantuneena tällä hetkellä? Ihan kun oisin eilen lukenu jostain??
"Kadonnut mies" oli tänään iltapäivällä soittanut koulukaverilleni kotoaan.
Vakava aivotärähdys ja joku ongelma selän välilevyn kanssa, mutta toipunee ennalleen. Pitkä toipilasaika ja sairasloma kuitenkin edessä.
Kyllä kaverini huokaisi helpotuksesta.