Naapuri valittaa, että en saa kuivata kestovaippoja ulkona!!
Koska ne häiritsevät häntä koska ne ovat vaippoja???
Kun ilmoitin, että aion jatkossakin kuivata vaipat ulkona hän ilmoitti ottavansa yhteyttä isännöitsijään.
Seuraako tästä nyt joku varoitus?
Kommentit (18)
suosittelen että alat käyttää myös kestositeitä ja kuivatat nekin siellä ulkona :)
jopa on harmit naapurilla.
eipä kai missään ole määrätty mitä saa kuivattaa ja mitä ei.. eipä ole eriasia mielestäni kuin alushousutkaan..
samahan se on onko siellä narulla pyyhkeitä,isännän kalsarit,lakanoita vaiko vaippoja..
kysypä takasin,että oletko kateellinen kun et ite ole käyttänyt kestovaippoja? :O
nimim kotiäiti joka kestottaa sekä pienet lapset,teinit että itsensä..
jos olisin sä niin hommaisin myös kestositeitä ja kuivattaisin nekin ulkona :d
näköisiä pyykkinarulla. Ja niitäkin näkyy ihmiset kuivaavan ulkona.
ihan rauhassa vain. Isännöitsijä tulee saamaan päivän naurut tästä valittajasta =D
Ei mikään ihme, että niitä ei saa puhelimella millään kiinni.
Olin jotenkin epävarma koska ollaan vasta aloitettu kestovaippojen käyttö.
Kiitos teille!
T.ap
En ole koskaan kestoillut, mutta ei kyllä häiritsisi.
ei kai niitä pyykkejä ulkonäön takia siellä ulkona riiputeta?!
Seuraavaksi kestositeet käyttöön :)
Mutta vakavasti: joskus kuulin, että joku ei kuivaa alkkareita ulkona, koska se on noloa, tai jotain...
ulkona, mutta ihan häveliäisyyssyistä. En halua, että isot mammapurjeet roikkuvat narulla kaikkien pällisteltävänä. En kyllä kuivaa silloinkaan, kun en ole raskaana. Minua eivät haittaa tippaakaan toisten pyykit. Joskus kyllä hieman hymyilyttää, kun naapurin viisikymmpinen (simpsakka)emäntä kuivaa pitsihepeneensä estoitta narulla.
Alkuperäiseen aiheeseen. En todellakaan usko, että on aihetta huoleen! Isännöitsijä varmasti nauraa naapurillesi.
Kuivatamme mitä kuivatamme.
Oikeesti, kyllä kerrostalonkin pihalla saa kuivattaa mitä itse haluaa! Pyykkejä siis. Ja kestot on pyykkejä.
Noin 16 vuotta sitten asuin kerrostalossa itsekin, jossa kuitanin mitä kuivatin (en muista mitä narulla silloin oli) naapuri oli laittanut pyykkipoikaan lapun, että tuona päivänä ei olisi saanut kuivattaa... No, missään sellaista sääntöä ei ollut. Nuori ja esikoisen äiti kun olin jännitin tätä ja jätin pyykit sisälle. Nykyisin en sitä tekisi!
Itse veisin heti mitä villimpiä seksiasusteita narulle kuivamaan: ruoskia, kumipukuja, pakkopaitoja, nahkaisia huppuja ym...
Siinähän oppisi!
Itse veisin heti mitä villimpiä seksiasusteita narulle kuivamaan: ruoskia, kumipukuja, pakkopaitoja, nahkaisia huppuja ym... Siinähän oppisi!
Oletan että nämä kuivattamasi vaipat ovat kuitenkin pestyjä :D isännoitsijä luultavasti nauraa naapurillesi :D