Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira raahautui junan mukana kun ei kerinnyt junaan, vain hihna jäi oven väliin?

Vierailija
23.12.2022 |

Luulen että syy on VR työntekijöiden nuori ikä. Mitä olen katsellut. Varmaan kovia somettamaan ja ajatukset muualla kuin itse työn teossa.

Nykynuort myöskään eivät ole tottuneet tekemään mitään. Ehkä asematyöskentely vaikuttaa liian helpolta ja siksi ei olla tarkkoina vaan mennään enemmänkin hyvään onneen luottaen.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5eb01629-e680-4e5d-a44c-52343395cb4c

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveää, onneksi koira selvisi vähin vammoin, olisi kuvitellut että sattuu pahemmin. 

Itse kun kuljen koirien kanssa junalla/metrolla, pistän koirat aina ensin kyytiin, niin että hihnaa ei kuitenkaan jää ylimääräistä vaan koiran peräpää suunnilleen osuu jalkoihini, tai sitten otan ne aivan vierelleni. Näin koira ei joudu kauas minusta, sillä kuljettajan voi olla mahdoton nähdä remmiä koirakon välissä ja tajuta, että siellä ollaan vielä menossa/tulossa.

Ne ovat kyllä joskus hätäisiä tilanteita, kun koiraa jännittää ja pelottaa, ja reippaasti pitäisi nousta kyytiin. Väkisinkään ei voi hihnasta kiskoa.  Sitten voi helposti käydä näin. 

Vierailija
2/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VR ei tee tulosta jos asemilla höllätään. Ei voida mennä mattimyöhäisten ehdoilla vaan mennään kellon mukaan. Ovet sulkeutuu ajallaan ja juna lähtee ajallaan.

Joustot syä tulosta ja heikentää johdon bonuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen eläimen voi kiskoa junaan jos on itse niin uuvatti, että menee ennen eläintä. Miksi ihmisten päässä ei liiku enää yhtään mitään? Ai että kun tälläiset tapaukset saa käyrän korkealle. Miksi vr:ä tästä syytetn kun omistaja itse suhmuroi? Jättäisitkö lapsesikin jälkeesi kun nousette junaan? Miten lemmikki siitä eroaa?

Vierailija
4/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi käynyt omalle kohdalleni niin ei tulisi mieleenikään syyttää VR:ää. Itse pidän huolen siitä ettei lemmikkini jää ovenväliin junassa hississä tai missään muuallakaan. Toivottavasti oikeus tapahtuisi ja tää lemmikinomistaja kantaisi vastuun teostaan

Vierailija
5/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan syytä ottaa se pisti syliin ja kantaa junaan eikä jäädä odottelemaan.

Vierailija
6/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on koira enkä oikein saa päähäni miten tämä on tapahtunut, jos omistaja on noudattanut normaalia järkevyyttä ja varovaisuutta.

Vierailija
7/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä ton naisen vika vaikka hän ei itse nää toiminnassaan mitään väärää :D jos mä menisin mun koirani kanssa junaan niin kuljettaisin sitä koiraa mun vierellä ettei tommosta tapahtuis. Mut näköjään kyseiselle naiselle hänen koiransa ei ole niin tärkeä kun järkeä ei voi käyttää

Vierailija
8/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on jokaisen matkustajan vastuulla, että lapset, matkatavarat kuin myös kotieläimet on saatu kyytiin, ennenkuin itse nousee kyytiin. Konduktöörin on mahdoton nähdä kaikkea junan päästä päähän.

Vierailija
9/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän koki, että VR viesti hänelle syyllistävästi: aivan kuin tilanne olisi ollut hänen syytään."

Anteeksi vaan Zänette, mutta vika oli täysin omasi.

Vierailija
10/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janette jätti koiran laiturille, kiipesi hihna kourassa junaan ja alkoi liverrellä sieltä pennulle vaikka kuulutukset oli jo tehty? Ei edes työntänyt kättä väliin siinä vaiheessa kun ovi alkoi sulkeutua? Saamarin edesvastuuton bimbo.

Vierailija
11/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei niissä koirahihnoissa ole narunkatkaisinta?

Vierailija
12/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa taas. Omistajan syy oli! Hänen pitää huolehtia, että koira ehtii kyytiin eikä hihna pitkänä maanitella koiraa kun koko juna odottaa.

Vierailija
13/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että nainen ehti junaan ja koira ei. Luulis että auttaa koiran ensin junaan. Onkohan juostu viime minuuteilla asemalla ja ajateltu, että juna kyllä odottaa? Onneksi koira selvisi vähillä vammoilla.

Vierailija
14/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki vielä rikosilmoituksenkin, ei hyvää päivää.

Vierailija
15/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junan ovet ovat samanlaisia kuin hissin ovet. Ne eivät "näe" ohutta hihnaa.

Jos juna on lähdössä, niin pentu kopataan syliin eikä jäädä mairittelemaan liikkumatonta eläintä. Kouluttaminen pitää tehdä ajoissa eikä vaarantaa pentuparkaa oman häsellyksen takia!

Vierailija
16/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oli mahdollista?

Onhan junassakin oliko se hätä seis vai ovet auki toiminto.

Vierailija
17/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi käynyt omalle kohdalleni niin ei tulisi mieleenikään syyttää VR:ää. Itse pidän huolen siitä ettei lemmikkini jää ovenväliin junassa hississä tai missään muuallakaan. Toivottavasti oikeus tapahtuisi ja tää lemmikinomistaja kantaisi vastuun teostaan

Tuntuu että nykyään kaikki on jonkun muun syy, ihan oikeasti ne ovet voi ajatella samanlaisiksi kuin hissin ovet, eivät huomaa hihnaa. Ja itse olisin myös nostanut koirani ensin junaan niin että itse olen oven välissä kun ovien haistelija huomaa ihmisen paremmin kuin hihnan. Vika oli siis koiranomistajassa.

Vierailija
18/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teki vielä rikosilmoituksenkin, ei hyvää päivää.

Kotieläimillä ei ole oikeuksia, muutoin kuin niiden kohteluun littyen. Ja näistäkin vastaa omistaja.

Vierailija
19/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ämmälle sakot ja eläintenpitokieolto

Vierailija
20/23 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut niin koirarakas ihminen, että olisi työntänyt itsensä junan oven väliin. Ovi ei olisi mennyt kiinni. Nyt kehtaa syyttää muita mokailtuaan ensin aikataulut ja kaiken mahdollisen. Kärsijänä vain pentuparka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi