Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko laihtua niin että päivällä syö

Vierailija
28.05.2010 |

tavallisesti - lue ei juuri herkkuja vaan kunnon ruokaa, mutta määristä välittämättä - ja illalla pitää huolta että on nälkä nukkumaan mennessä? Eilen iltana en mennyt syömään vaikka oli aika kova nälkä. Se meni hetken odotuksen jälkeen ohi kyllä. Nyt sitten taas on nälkä ja mietin että onko tästä laihdutusmenetelmäksi? Vai turhaanko kärvistelen tässä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt tänään 200 g lihaa, 50g juustoa, 10 g öljyä Suuria määriä? kysyy karppi

Vierailija
22/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen syönyt tänään 200 g lihaa, 50g juustoa, 10 g öljyä Suuria määriä? kysyy karppi

Syön kyllä tuon verran joka päivä (paitsi joskus kalaa lihan tilalta), enkä ole mikään laihduttaja tai karppaaja. Jos raejuustoakin syö niin eihän tuo 50g ole kuin osa tavallisesta pikkupurkista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokavaliolla pysyvästi. Että siis viettäisi aina iltansa nälkäisenä? Kuulostaa just sellaiselta dieetiltä jota ei jaksa kauan noudattaa, ja jonka jälkeen lihoo takaisin.

Itselläni on toiminut parhaiten sellainen, että syön periaatteessa kuin normaalisti, mutta mietin jokaisen ruokapalan kohdalla erikseen että onko se todella tarpeen joko mun nälkätilanteeni tai onnellisuuteni kannalta. Usein esim. meidän työpaikkalounas alkaa jo puolessavälissä epäonnistua noissa tavoitteissa: ei voi enää sanoa että olisi varsinaisesti nälkä (ja mulle on ollut itselleni tärkeä huomio lakata ENNAKOIMASTA mahdollisesti tulevaisuudessa vaanivaa nälkää) enkä ainakaan voi sanoa että mieliala merkittävästi kohentuisi niiden loppujen syömisestä.

Vierailija
24/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken huippu oli se kun lehdessä oli laihdutusjuttu teemanaan korvaa nämä tällä. Korvaa pasteija karjalanpiirakalla. Buahahahaha, mikä pasteija? Ja mikä karjalanpiirakka? Karjalanpiirakka on kyllä mulla ihan roskaruoan kategoriassa.

Kun ei mulla ole tapana syödä pasteijoita tai viinereitä joita sitten korvaisin karjalanpiirakalla tai pullalla. En syö niitä karjalanpiirakoita tai pullaakaan kuin juhlissa! Ja silti olen lihava. :(

Ei kaikki lihavat mässää pelkkää roskaruokaa ja munkkeja, vaan ihan tavallisella terveellisellä kotiruoallakin voi lihoa. Valitettavasti.

Vierailija
25/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö puoli kiloa kasviksia (esim. perunan tilalla keitettynä) ja salaatteja, syö normaalisti lihaa, kalaa jne. Tee salaatteja.

En minä karpatessa ole mitenkään erityisesti painottanut rasvaa tai maitotuotteita (tosin maitotuotteiden proteiini lisää laihtumista tutkimusten mukaan, joten kannattaisi) vaan syön kevyehköä proteiinipitoista ruokaa.

Ja sillä laihtuu, koska verensokeri pysyy tasaisena, ei ole nälkä juuri koskaan ja siksi ruokamäärät pienenevät ilman nälkää.

Laihduin 30 kg karppaamalla vuodessa.

Vierailija
26/26 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että siis viettäisi aina iltansa nälkäisenä? Kuulostaa just sellaiselta dieetiltä jota ei jaksa kauan noudattaa, ja jonka jälkeen lihoo takaisin. Itselläni on toiminut parhaiten sellainen, että syön periaatteessa kuin normaalisti, mutta mietin jokaisen ruokapalan kohdalla erikseen että onko se todella tarpeen joko mun nälkätilanteeni tai onnellisuuteni kannalta

7 kilon verran. Ja huom! En siis koko ajan liho vaan olen vuosia pystynyt pitämään painoni samoissa lukemissa ja joskus jopa laihduttamaan. Olen ollut vielä pari vuotta sitten 5 kg painavampi. Aina tähän asti ollut pakko laihduttaa pientä nälkää näkemällä. Ja mua just rasittaa tuo että joka jumalan aterialla pitää miettiä että onko tämä suupala nyt vielä mulle tarpeellinen. Just tuo saa mut ahmimaan joskus. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme