Oletko saanut kaulaan iskua ?
Tuli vain mieleeni, kun vauva 4,5kk on parikertaa onnistunut potkasemaan mua kaulaan johonki tuohon aataminomenan kohdalle, tänään juuri viimeksi. Nyt tuntuu todella oudolta, ihanku olis joku iso juttu kurkussa jumissa. Onkohan vaarallista ? Kun tuostahan voi kuolla, jos pahasti lyö kurkkuun. Olenko vain jotenkin, vainoharhainen :D.
Kommentit (7)
Mutta olen saanut iskuja kaulaan ja tuntuu tosiaan aikansa ikävältä, mutta jos henki kulkee hyvin, niin varmaan olet ihan kunnossa.
Tuntuu aikansa ikävältä, mutta kun hengitys pelaa, ei sen suurempaa huolta. Kyllä se ohi menee. :)
Ihanaa, että jotain kivoja tyyppejä täällä on :) Ja naisella on myös aatamiomena, tai joku sen tapainen. Joo, itse olen aika hysteerinen välillä jos jotain pientä tapahtuu. :)
joka tutkittiin ja paljastui vanhaksi hematoomaksi. En keksi muuta selitystä kuin lapsen, joka hakkasi päätään yhdessä vaiheessa rintoihin.
On muuten myös äärimmäisen ikävä ja epämiellyttävä kokemus, jos sattuu partaa ajaessa osumaan sähkökoneella siihen.
Tänään kävi niin..
M35
En ole kuollut, tietääkseni ja en ota pataa lapseltani. Anteeksi vain, tää av on siitä pska paikka kun ihmiset eivät näköjään osaa vastata ihan normaalisti, jos täältä jotain kysytään.