Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei ne miehet tee mitään jos ei hanurille potki...

Vierailija
28.05.2010 |

Ihan vain koemielessä en sanonut mitään kun tulimme kaupasta.

Mies tiesi tasan tarkkaan jokaisen homman mitä pitää tehdä "ensimmäiseksi".

Sillä aikaa kun mies poltti tupakan ja istui tietokoneelle, niin minä:

- hain lootasta postit

- kannoin ostokset ja vauvan sisään

- mätin tavarat kaappeihin

- laitoin uunin päälle

- keitin kahvia

- ruokin kissan

- riisuin vauvan ulkokamppeet

- lämmitin vauvalle velliä

Ipana alkoi jo hermoilla ja kun sain hänelle vellipullon käsiin, niin en voinut olla sanomatta:

No anteeksi hidas palvelu kun täytyi tehdä niin paljon asioita sillä aikaa kun isi poltti tupakan ja istuu tietokoneella! Onneksi mies sentään tajusi edes hieman nolostua.

Katsotaan seuraavan kauppareissun jälkeen, mikä on miehen tehokkuus...

Edelleenkään en mainitse asiasta, joten veikkauksia kehiin!

Pysyykö aktiivisuus samana vai tekeekö hän jo jotain???

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaupasta tullessa minä kyllä kannan vauvan sisälle ja mies ne ostokset, mutta ostokset jää sitten keittiöön kun mies menee kuselle, tupakille ja koneelle.

Minä tällä välin...

-Riisun vauvalta ulkovaatteet

- Otan vauvan sitteriin keittiöön ja tyhjennän kauppakassit.

- Järjestelen eteisestä kengät (miehen tullessa ne lojuu keskellä lattiaa ja niihin olen kompastunut.

- Syötän vauvan ja vaihdan vaipan.

- Teen jotain ruokaa..

(Tässä vaiheessa mies on heittänyt tavallisesti hikisukat lattialle ja nöyhtää kaivaa varpaiden välistä)

- Minä otan ne sukat ja vien pyykkikoriin ja joskus otan ne eiliset sukat sieltä sohvalta ja toissapäiväiset sukat keittiön lattialta ja saattaapa yhdet likaiset kalsarit olla sängyn alla.

- Ruoan tehtyäni mies menee ja hakee sapuskaa, kantaa ne sänkyyn ja syö samalla sotkien lakanat ja murustelee sängyn. Syönnin jälkeen pyyhkii muruset lattialle jonka olen vasta imuroinut ja laittaa astiat sängyn alle.

- Astianpesukonetta käynnistettäessä on muistettava katsoa takapihan pöytä monta kahvikuppia mies on ehtinyt sinne kiikuttaa tupakalla käydessä ja katsottava sängyn aluset kuinka monta lasia, lautasta tai muuta ruokailuvälinettä on kiikuttanut sinne..

- Itse vien roskat ja vien vauvan sitterin kanssa joskus miehen viereen tietokoneen luo että katsoo vauvaa sen aikaa..kun tulen takaisin.. vauva huutaa ja mies pelaa jotain sotapeliä samalla jalalla heiluttaen sitteriä ja sanomalla hys hys älähän nyt....!

Jotenkin tuttua touhua..mies olettaa kun käy töissä että kotona hänen ei tule tehdä mitään eikä laittaa omia juttuja paikoilleen yms.

Koti on päivän siisti mutta miehen tullessa töistä ja nukkumaan mentäessä on kämppä hävityksen kauhistus.

Niinpä yleensä kun mies jo kuorsaa kymmenen aikaan ja minä siivoan hänen jälkiään!

On kiva herätä puhtaaseen kotiin mitä sikolättiin

Vierailija
2/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein ruokaa, katoin pöydän, otin maidon ja leivänpäälliset pöydälle, pilkoin tomaatteja ja syötin pojalle eilistä ruokaa kun hän välttämättä halusi sitä...

Sitten ilmoitin Hänen Korkeudelleen (eli miehelle) että nyt olisi ruoka (ja kaikki muukin)valmista.

Itse en koskaan leikkaa ruisleipää koska se on sen jälkeen lusikoitavassa muodossa.

Mies otti ruokaa ja alkoi ottaa leipälaatikkoa pöydän yläpuolella olevalta hyllyltä.

Laatikko tipahti ruokaan ja mies suuttui noituen ja paiskaten leivän lattialle, koska aina hän joutuu leikkaamaan leivät jotka hän syö! Miksi minä en voi leikata sitä???

Just. Minua alkaa jo vähän närviä äijän lapsellinen käytös.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toi menee jo vähän yli. Tuntuu ettei oikein arvosta edes sitä ruokaa minkä olet hänelle tehnyt. Kysäiseppä seuraavan kerran hänen mennessä vessaan pitääkö mennä pyyhkimään.

t:2