Saako vauvauinnissa olla lävistyskoruja?
Pitääkö esim napakoru ottaa pois?
Kommentit (10)
Ihan totta, kysytkö tosissasi? Miksei saisi? Vauvat voivat saada vaikutteita ja lävistää itseään vanhempana?
Paitsi suosittelisin kyllä ottamaan, täällä palstalla on muuten avaus "uimahallissa nähtyä: äidillä oli LÄVISTYS!!!!"
helppo ottaa pois ja laittaa takas. vähän desiä jos pelottaa pöpöt, vaikka vesikin riittää.
Iloa ja valoa sun kevääseen! :)
ps. oot varmaan aikamoinen näky uikkareissasi jos kerran sulla on napa kalsareissa :D
Mä olin pari kertaa kummipojan vauva-aikana sen äidin kanssa vauvauinnissa, eikä mulle sanottu, että olis pitänyt ottaa koruja pois... Mulla oli ainakin kasvolävistykset ja korvikset.
eli jokatapauksessa, otettuani lävistyskorut pois tai pitämällä ne, suututan jonkun :D voi elämä :D
eli jokatapauksessa, otettuani lävistyskorut pois tai pitämällä ne, suututan jonkun :D voi elämä :D
Onneksi ei menty vauva-uintiin. Tossahan tulee jo kauhea stressi, kun tekee niin tai näin, niin jonkun suututtaa. Mä olen ollut ihan korvikset korvissa siskontytön vauva-uinnissa, eikä tullu mieleenkään ottaa pois. Siis miksi?
veljen ja sen tyttären kanssa ku oltiin, olin siis vieraileva, ja sormus jäi sormeen =)
pari ekaa vastaajaa otti jo kuumaa ja molemmat vielä olivat eri kannoilla. haluan mennä vauvauintiin koska vauvani pitää vedestä ja se vaikuttaa mukavalta koko perheen harrastukselta. otan ne lävistyskorut pois ja pukeudun johonkin sukelluspukuun ettei muut mammat nää että mulla oikeesti on reikiä, joista oon ottanu korut pois!!
niin mikä siinä on sulle epäselvää? Kerääkö se sun mielestäsi vähemmän p****aa ympärilleen sillä, että sä pidät sitä kalsareissasi?