Mun mielestä legginsit on sama kuin pitkät kalsarit..
Kommentit (20)
Mutta mun pojan mielestä on (8-vuotias). Kerran kysyi että, "miks kaikki luokan tytöt kulkee nykyään kalsareissa"?
...miesten pitkistä kalsareista, ovat nimittäin niin hehkeä asu. Nyt oon sitte ihan innoissani ku voin käyttää leggingsejä omina "kalsareinani".
sanoi: "Äiti, sulla on vähän liian lyhyet bokserit," ku mulla oli leggingsit jalassa. :)
Kiva että nykyään voi hiippailla kalsarisillaan eikä kukaan toimita hoitoon...
Itse en kyllä kehtaisi...
legginsit, sillä myös muu vaatetus vaikuttaa PALJON lopputulokseen. Jos päällä on legginssit ja lyhyt pikkutoppi --> näyttää kun alusvaatteilla olisi liikenteessä.
Jos taas päällä on pitkä, ei ihan ihoa nuoleva paita, tai esim. legginsit ja lyhyt hame/shortsit sekä jokin ok yläosa, niin näyttää ihan normaalisti pukeutuneelta, näyttää jopa että päällä on enemmän vert. sama asu ihonvärisillä sukkahousuilla.
Eli KOKONAISUUS ratkaisee...!
Mun 3-v poika sanoi kanssa mulle "Äiti, et voi mennä ulos kalsareissa" :D Menin kuitenkin :P
Olin ostamassa viikonloppuna mekkoa kesän juhliin ja löysinkin yhden oikein nätin polvipituisen. Pikkasen tipahdin kun myyjä kysyi jos haluan ostaa vielä mustat legginsit sinne alle! OMG, never!
hyvän näköiset ja mulla tuhat kertaa paremman näköiset kuin ilman. Jätte trendikästä nykyään mollata legginsejä, oh no!
on samaa materiaalia kuin pitkät kalsarit? SEKÄ pitkiä kalsareita ETTÄ leggingesejä on useita eri materiaaleja.
Mulla on muuten yhdet Nanson pitkät trikookalsarit (muut kalsarini ovat villaa) ja ne eroavat trikooleggingseistä siinä, että niihin tulee polvipussit.
Olin ostamassa viikonloppuna mekkoa kesän juhliin ja löysinkin yhden oikein nätin polvipituisen. Pikkasen tipahdin kun myyjä kysyi jos haluan ostaa vielä mustat legginsit sinne alle! OMG, never!
Te voitte ihan pokalla kulkea sukkahousut jalassa. Ei kalsarifiilistä ollenkaan eikö niin? No sitten napsutetaan sukkahousuista teräosa pois niin niistä yhtäkkiä tulikin kalsarit. Joku metamorfoosi vai?
toppi tai t-paita sulle sama kuin aluspaita? Koska sitähän ne alun perin on...