Lentoemäntiä paikalla?
Voiko lentoemännäksi hakea jos laserleikatut silmät? Ennen näkö -8 laseilla, mutta leikkauksen jälkeen en tarvitse laseja ollenkaan ja näkö täysi normaali.
Kommentit (9)
mutta hampaat ovat vähän rumat? epäjärjestyksessä.
ja siellä on monta sataa hakijaa joilla hampaat on ok
silmäleikkauksesta ja jossain vaiheessa jotenkin paljastuu, voiko työ jäädä sen vuoksi saamatta? Silmälääkärin mielestä siis ei mitään estettä ja paremminhan näen nyt kuin moni lasien kanssa.
Jos siis monta sataa hakijaa niin kuinka monta valitaan? Esim. Finncomin kurssille? Olen itse 33v, mutta ok kokoinen ja näköinen ja hyvät hampaat :) sekä hyvä kielitaito suomi-ruotsi-englanti ja jonkin verran ranska-saksa ja espanja. Onko tietäviä onko mulla mahdollisuuksia?
ja ainakin Finnairilla pituusraja 160 cm-176 cm.
mutta eivät niin suorassa rivissä. Osaan englantia, ruotsia, italiaa ja jonkin verran saksaa ja ranskaa.
-Olinko numero 3?
sillä moni tehtävä on sellainen että siihen pitää olla tietyn pituinen. Tosin vähän on heittoja vuosittain paljonko minimivaatimus pituudessa on, mutta jos on 155cm ei ole mitään toivoa päästä lentoemännäksi.
mahtaa olla kuukausipalkka?
Miten (huonosti) työ sopii perheen äidille?
Millaisia mahdollisia terveys tai muita vaatimuksia on?
Lasitkin saa olla, kunhan ilman niitä näkee, olikohan se 0,75 tai jotain....
Sinuna en edes kertoisi leikkauksesta.
Finnairin haussa ainakin sitruuna-allergikko jätettiin valitsematta, joten pienestä se voi olla kiinni...