Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä vikaa muka on tatuoidussa, kaljussa ja Suomi-riipusta

Vierailija
28.05.2010 |

käyttävässä miehessä?

Isänmaallinen ja luotettava, siisti mies.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiseksi mieleen suvaitsematon, ei-niin-älykäs juntti, joka sortaa heikompiaan ja varsinkin vaimoaan

white trash-kamaa

Tähän voisi vielä lisätä mielleyhtymän omituisista autoharrastuksista, kännäämisestä ja oman statuksen "nostattamisen" ulkonäön avulla, tajuamatta että tuollaiset ulkonäköominaisuudet pikemminkin pitävät ihmiset loitolla kuin saavat aikaan minkään sortin kunnioitusta, mielenkiintoa tai halua tutustua.

Yäk. Wt-kamaa..

Tottahan näistäkin uroista kiinnostuvia naisia ( lumppuja) löytyy, valitettavan paljon. Yleensä ihan samaa kastia, vahvoja meikkejä, tatuointeja, örkkimusaa,tappeluita, hankalia parisuhteita, keskenkasvuista käytöstä.. sitten kun nämä sikiävät keskenään, niin lopputulos harvemmin on kehuttava...

Tottahan nuorilla ihmisillä on erilaisia "kasvukausia", mutta niiden kuuluu tulla ja mennä ja jossain vaiheessa pitäis kai kasvaa aikuiseksi, vastuuntuntoiseksi vanhemmaksi..

Oikeesti nää WT juttuja jankkaavat apinat on niin yksinkertaisia. Itse todennäköisesti toisen asteen tutkinnon suorittaineita tavallisien perheiden kakaroita, jotka kuvittelevat olevansa jotain, kun ovat töissä sihteerinä jossain. Voi apua.

Suomessa ei ole WT luokkaa ollenkaan.

On kyllä ihmisiä, jotka ovat kouluttautumattomia, asuvat lähiöissä ja osa oikeasti tyhmiä, mutta tyhmiä löytyy myös muiunlaisista ihmisistä.

Ja sitten aiheeseen. Tuohon kuvaukseen menee monenlaisia miehiä, niin sellaiset lähiö skinit, kuin esim. monet motoristit.

Millään ilveellä ei voi kaikkia tatuoituja, kaljuja miehiä pistää samaan kastiin, oli sitten suomileijonaa tai ei.

Mulla on kalju tatuoitu mies, on erittäin älykäs, hyvä yleissivistys, tienaa huomattavasti enemmän kuin keskiverto suomalainen.

On ihana perheen isä, uskomattoman hyvä puoliso, juo kyllä alkoholia joskus, mutta vähemmän kuin moni esim myyntityössä oleva asiakkaitaan juottava "pukumies"

Ei harrasta autojakaan, eikä todellakaan ole tarvetta nostattaa mitään "statusta" ulkonäöllään. Itseasiassa on ihminen jolle muiden ihmisten mielipide ei merkitse tuontaivaallista.

Itse taas olen erittäin kaukana kuvauksesi "lumpusta"

Meikkaan kyllä mutta suosin natural meikkiä, käytän työelämässä jakkupukuja, olen koulutettu, en voi sietää örkkimusaa jne.

Ainoa missä osui kohdalleen oli tatuointi, eritäin kaunis ja naisellinen sellainen

Eli olet idiootteine juttuinesi niin kaukana totuudesta kuin olla ja voi.

Uskomattoman typerää yleistämistä ja kertoo kyllä todella suppeasta ja takakireästä elämästä ja asenteesta.

Onnea vaan sun perhe-elämään sen oman mikkihiiresi kanssa :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla