Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhyy! Olen ihan epätoivoisen ihastunut tuntemattomaan mieheen. Olen ihan säälittävä!

Vierailija
28.05.2010 |

Hän on erään päivittäistavarakaupan henkilökuntaa. Näen häntä aina silloin tällöin siellä asioidessani.

Itseasiassa minulla ei olisi mitään syytä käydä siellä asioimassa, koska lähin kauppa on muutamankymmenen metrin päässä. Silti lähden välillä bussilla kauemmas, jotta vain näkisin tämän komistuksen edes vilaukselta.

Olen ihan hullu!

Hän on komea, siis ihan äärettömän komea, miehekäs, mutta lempeä katse. Märkä päiväuneni. Sanomattakin on selvää, että olen ihastunut vain hänen ulkokuoreensa, koska en tiedä hänen luonteestaan mitään.

Olen sinkku ja pidän flirttailusta. Mutta jos kohde on minusta jo "liian komea", menen ihan lukkoon. Näin kävi, kun katseemme kerran kohtasivat. En edes pientä hymyä kehdannut antaa. Käänsin vain katseen vaistomaisesti pois päin.

Tiputtakaa minut pois pilvistä! Ei niin komea kolli voi edes olla vapaana. Turhaan hänestä haaveilen :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin kuitenkaan

Vierailija
2/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdatko olla matkalla kohti Shkupollia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MISSÄ ne komeet miehet sun mielestä on töissä? Mallinako?

Vierailija
4/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

....miten voisin lähestyä häntä? Jos siis joskus saisin kerättyä itseeni rohkeutta tarpeeksi.

Hän on siis MINUSTA komea. Ei välttämättä teidän muiden mielestä. Ollaan kumpikin vähän massasta poikkeavia :)

-edelleen epätoivoinen ap-

Vierailija
5/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ihailisi ikinä miestä, joka on joku puotipuksu.

asema on puoliruokaa.

Vierailija
6/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä välitä noista ikävistä viesteistä!!

Ihastuminen on ihanaa!! Oli se kohde nyt sitten millaisessa työssä tahansa.. :)

Ja lähestyminen.. Rohkeasti vaan juttelee. Mitä sinä menetät jos pyydät vaikka kahville tms? Voithan aluksi vaikka tehdä itsesi "näkyväksi" eli kysyt esim. missä on jokin tuote tms.. Vaikka ihan pari kertaakin peräkkäin että tajuaa.. Ja sit vaikka pyytää kahville?

Vierailija
7/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun rohkeasti juttusille. Sulla ei oo mitään menetettävää. Jos mies on varattu tai ei halua treffeille niin sullahan oli lähempänä kauppa. Eli rohkeesti vaan... eihän sitä koskaan tiedä... ;)

Vierailija
8/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihastuin duunaritaustaiseen työttömään.

Jee. Kyseessä oli varattu mies. Minäkin olin varattu.

Ei sille mahtanut mitään.

Ihastuminen on ihana tunne ;-)

Vierailija
9/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ihastuin duunaritaustaiseen työttömään.

Jee. Kyseessä oli varattu mies. Minäkin olin varattu.

Ei sille mahtanut mitään.

Ihastuminen on ihana tunne ;-)

ja oot niiku tosi reilu meitä miehii kohtaa. ja sillee

Vierailija
10/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on naurettavaa edea ajatella, että ei voisi rakastua mieheen, joka on töissä kaupassa. Mulle ainkain on ihan sama sillä, mikä kukainenkin on ammatiltaan.

Ja mistä te tiedätte, vaikka hän olisi itse kauppias?

Mun kaksikin kaveria on töissä kaupassa, tekevät mitä hommia nyt vain - mutta omistavat sen kaupan. Toinen on toimitusjohtajana, toisen titteliä ei tiedä - mutta siitä huolimatta, että hinnoittelevat sidepakkauskia he saavat aikasta hvyää liksaa...

Vierailija
11/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuminen ja rakastuminen on p*skahomma. Meikäläinen on niiiin rakastunut siihen x-factorin Eliakseen että ihan hävettää. Vaikka se ei olisi voittanut, olisin silti ihan kuumana siihen. Vaikka vain olisi tullut katusoittajana eteen... siinä vain on jotakin. Salaattimies, hahahah...

Vierailija
12/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen jo kotona oppinut, ettei se ammatti tai lompakon paksuus ole merkittävä tekijä.

Ihastuminen tosiaan on ihana tunne. Mutta tässä tapauksessa myös vähän ikäväkin. jos ei saa vastakaikua.

Niin, eihän minulla mitään menetttävää ole, mutta koska olen yh, en usko, että kovin moni mies voisi minusta kiinnostunut vakavasti. Toiseksi, käyn siellä kaupassa aina lapsen kanssa, niin tuntuisi hassulta alkaa siinä ketään pyytelemään treffeille tai kahville...

Kiitos kuitenkin kannustajille! jos mä jonain päivänä pääsisin yksin kauppareissulle ja kerättyä rohkeuteni, voisin EHKÄ ehdottaa kahveja....

ap

Vierailija
13/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olen jo kotona oppinut, ettei se ammatti tai lompakon paksuus ole merkittävä tekijä.

Ihastuminen tosiaan on ihana tunne. Mutta tässä tapauksessa myös vähän ikäväkin. jos ei saa vastakaikua.

Niin, eihän minulla mitään menetttävää ole, mutta koska olen yh, en usko, että kovin moni mies voisi minusta kiinnostunut vakavasti. Toiseksi, käyn siellä kaupassa aina lapsen kanssa, niin tuntuisi hassulta alkaa siinä ketään pyytelemään treffeille tai kahville...

Kiitos kuitenkin kannustajille! jos mä jonain päivänä pääsisin yksin kauppareissulle ja kerättyä rohkeuteni, voisin EHKÄ ehdottaa kahveja....

ap

Laita kuittiin numerosi ja sano sitä takaisin ojentaessasi "soittele". Vedä ihan överiksi. Niin pahasti, että voi ottaa vitsinäkin. Nimim. Toimii :)

Vierailija
14/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen ihastunut nuoreen myyjämieheen. Aina punastelen ja virnistelen, kun hän tulee juttusille, tiputtelen lompakkoja jne. Huh! Yleensä menenkin mieheni kanssa toiseen kauppaan, koska en halua että hän näkee suhtautumiseni tuohon mieheen. Vaikeaa on elämä, toivottavasti ihastuminen laantuisi pian...

Vierailija
15/16 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Laita kuittiin numerosi ja sano sitä takaisin ojentaessasi "soittele". Vedä ihan överiksi. Niin pahasti, että voi ottaa vitsinäkin. Nimim. Toimii :)

mutta hän ei ole kassalla lainkaan

ap

Vierailija
16/16 |
07.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiinnostaa etenikö tämä juttu sitten ollenkaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme