Oletko asunut ulkomailla?
Kukaan?
Kommentit (14)
Olen ennenkin sanonut: Älä kysy tyhmästi! Jos asia kiinnostaa, kysy tarkemmin: Oletko asunut ulkomailla? Minkä ikäisenä? Perustitko perheen? Oliko puolisosi ulkomaalainen vai suomalainen? Oliko teillä lapsia? Mitä teit töiksesi? Missä vietitte lomat? JA NIIN EDELLEEN.
Vierailija kirjoitti:
Olen ennenkin sanonut: Älä kysy tyhmästi! Jos asia kiinnostaa, kysy tarkemmin: Oletko asunut ulkomailla? Minkä ikäisenä? Perustitko perheen? Oliko puolisosi ulkomaalainen vai suomalainen? Oliko teillä lapsia? Mitä teit töiksesi? Missä vietitte lomat? JA NIIN EDELLEEN.
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Norjassa Lofooteilla
Kiinnostava kohde. Minkälaista työtä siellä ja minkälaista on asua?
Asun Kuola Lumpurissa. Olen asunut jo10 vuotta. Petronas Towerit näkyy olohuoneen ikkunasta.
Kyllä, parhaillaan toista kertaa.