Tukiaisen häät on taas peruttu.
Kommentit (6)
Suu auki ja silmät pyöreinä luin. Tosta muuten herkästi napsahtaa kunnianloukkaussyyte.
"Kokoajan kun olin Lapissa, sekä Ivalossa että Saariselällä Arton kanssa, minulla oli epämääräinen ahdistus ja levottomuuden tunne. Nyt tiedän hyvin mistä se tunne tuli. Soitin silloin eräälle yhden Suomen kuuluisimmalle ennustajalle nimeltä Raili, joka kertoi hyvin suorat sanat kaikista ihmisistä ympärilläni, ex-miehestäni (hän kuvaili jopa ulkonäön, pituuden ja painon sanatarkkaan!) sekä hän kertoi suorat sävelet Artosta ja mielenkiintoisia asioita todellisista rakkauksistani, jotka kuulemma vielä odottavat minua. Hän sanoi, että tulen saamaan kolme lasta, mutta en Arton kanssa. Palaan seuraavassa blogissani lähemmin siihen, mitä kaikkea tämä mielenkiintoinen ennustaja kertoi. Hän kuvaili tarkkaan menneisyyteni puhelimessa tietämättä kuka olen. Luulen että hän näkee totuuksia myös tulevaisuudestani. Siitä kerron seuraavassa blogissani."
Suu auki ja silmät pyöreinä luin. Tosta muuten herkästi napsahtaa kunnianloukkaussyyte.
"Odotin Artoa täällä Tukholmassa viisi päivää, jokaisena iltana hän lupasi tulla mutta ei koskaan tullut.
Vihdoin ja viimein sunnuntai iltana herra päätti lentää paikalle ja odotti, että minä tulen hänet hakemaan Arlandan lentokentältä. Ajoin sinne tahalleen puolitoistatuntia myöhässä, mutta Arto ei edes soittanut minulle!"
Johanna Tukiainen:
Jännää kun Arto on edelleenkin yksin kihloissa.....:) lol
olenko vahvistanut kihlausta täällä FB:ssä, en ole. Profiilini mukaan olen edelleen sinkku.
8 tuntia sitten
Mervin ja Matin avioero-ikiliikkujan rinnalle Tuksun hää-ikiliikkuja.