Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä näitä kissanvihaajia oikein sikiää?

Vierailija
28.05.2010 |

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2168869&pos=no…

Törkeää vahingoittaa puolustuskyvytöntä lemmikkiä tuolla tavoin!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikissä pojat käyvät varastamassa mm. olutta ja ruokaa meidän rivitalon pihalta. Seuraavaksi mä joko ammun tai kutsun poliisit. Niin ryöhkeitä kakaroita!!

Vierailija
42/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nimenomaan kyseltiin vinkkejä kissojen eläinystävälliseen karkoitukseen. Onko Sinulla nyt kyse köyhyydestä vai järjenköyhyydestä?

Minun mielestäni se nyt vain on niin, ettei muiden kuin kissanomistajien itse tarvitse haaskata rahaa kissan karkottamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ampua ne kolme poikaa, jotka käyvät meidän trampoliinilla luvatta hypimässä. Eilen illalla vielä kahdeksan jälkeen tulivat siihen. Syövät jotain suklaata ja juovat limsaa meidän pihalla ilman lupaa.

Vierailija
44/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikissä pojat käyvät varastamassa mm. olutta ja ruokaa meidän rivitalon pihalta. Seuraavaksi mä joko ammun tai kutsun poliisit. Niin ryöhkeitä kakaroita!!

Vierailija
45/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisaalta useamman kissan omistajana en todellakaan voi koskaan ymmärtää, miksi ihmeessä joku antaa rakkaan lemmikkinsä juoksennella ympäriinsä kaikille vaaroille alttiina. Käsittämätöntä leväperäisyyttä!

Kissa ei kärsi sisäkissana elämisestä millään tavalla. Ulkoilua kaipaaville yksilöille/roduille voi rakentaa riittävän tarhan viettien ylläpitoa varten. Kissaa voi aktivoida sisällä monin eri tavoin.

Jos lemmikin hankkii, on oltava valmis myös panostamaan siihen, että luo sille hyvän ja turvallisen elinympäristön. Jos tähän ei ole valmis, ei kannattane lemmikkiä edes hankkia.

Jossain todella korvessa, jossa oma pihatie on ainoa liikennöity tie 10 km säteellä, voin nipin napin ulkokissan ymmärtää. En muualla.

Vierailija
46/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanvihaajia ja niistä sikiäviä eläinrääkkääjiä on tasan niin kauan kun kissat saa juosta miten sattuu.

Pidän itse eläimistä mutten tajua, miksi kissoilla on erivapaus juosta vapaana ja tappaa muita eläimiä (mm. naapurin kääpiökanit) ja pissata lasten hiekkalaatikoihin. Koiratkin pidetään kiinni (tai ainakin pitäisi pitää) ja omalla pihalla.

Kissa ei kuulu Suomen luontoon!! Eikä eläimet saa haitata naapurien elämää. Jos ottaa kissan, se pitää pitää sisällä tai viedä valjaissa/aitauksessa ulos, ihan niinkuin muutkin kotieläimet, mikä ihmeen erivapaus kissalla on? Kaikki muu on ihan välinpitämättömyyttä ja idiotismia.

Ja jos kissanomistajan mielestä kissan luontoon muka kuuluu saada liikkua vapaasti niin älä ota kissaa kärsimään kotiisi... Kissalle on täysi tottumiskysymys onko se sisällä koko elämänsä vai ei.

Vierailija
47/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nimenomaan kyseltiin vinkkejä kissojen eläinystävälliseen karkoitukseen. Onko Sinulla nyt kyse köyhyydestä vai järjenköyhyydestä?

Minun mielestäni se nyt vain on niin, ettei muiden kuin kissanomistajien itse tarvitse haaskata rahaa kissan karkottamiseen.

ettei sitä kissaa paljon kiinnosta mihin se sontii, kun on hätä, niin on hätä...Onneksi mun kissat on ihan sisäkissoja, kun kaikkia tunnevammaisia idiootteja on näköjään liikkeellä. Annahan mulle sun tilinro, niin voin laittaa pari latia että saat ne kissat häädettyä ;)

Vierailija
48/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei sitä kissaa paljon kiinnosta mihin se sontii, kun on hätä, niin on hätä...Onneksi mun kissat on ihan sisäkissoja, kun kaikkia tunnevammaisia idiootteja on näköjään liikkeellä. Annahan mulle sun tilinro, niin voin laittaa pari latia että saat ne kissat häädettyä ;)

että se kissa tekee tarpeensa sinne minne se saa tehdä!

Mikä tässä on niin vaikeaa ymmärtää?

Kiitos vain tarjouksesta, en ota rahaa vastaan, koska en tulisi sitä käyttämään siihen tarkoitukseen miksi se on annettu.

Vierailija
49/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissa MENEE ulos vaikkei sitä päästettäisikään,se joko hyppää kolmannenkerroksen ikkunasta tai kipee partsilta alas (tekee sitä)...en mielestäni ole välinpitämätön jos sen päästään ulko-ovesta pihalle,rakastan kissaani ja huolehdin sen perustarpeista (ruoka,lääkkeet,madotukset yms).En voi oikein asialle yhtään mitään...en oikein halua tukehduttaakaan meidän perhettä sillä että ikkunoita ei ikinä enää avattaisi,parveekkeen ovea ei enää avattaisi ristivedon saamiseksi,lapset ei saisi päästää kavereitaan meille kun kissa hyökkäisi ovesta (meidän kissa oikein vaanii eteisessä piilossa jos ei vapaa ehtoisesti päästetä ulos)...eli sanokaa nyt joku mitä tässä pitäisi tehdä?Joten pahoittelem jos meidän kissasta on harmia jollekin omakotitaloasujalle,mitä muuten teette pihalle paskoville oraville,linnuille,kärpäsille ja hiirille?Eikö ne levitä tautejakin?

Vierailija
50/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten pahoittelem jos meidän kissasta on harmia jollekin omakotitaloasujalle,mitä muuten teette pihalle paskoville oraville,linnuille,kärpäsille ja hiirille?Eikö ne levitä tautejakin?

Entäs ne lapset, joiden hiekkalaatikolla kissasi käy tarpeillaan? Miksi naapureiden tulisi kärsiä sinun kissasi takia?

Ei nuo pahoittelut poista kissan kusen hajua tai hävitä paskakokkareita hiekkalaatikosta. Juuri sinunlaistesi itsekkäiden ihmisten takia kissoja vihataan.

Eikä sinua liene haittaa sitten jos kissasi otetaan kiinni ja toimitetaan johonkin löytöeläinkotiin? Pahoittelullahan siitä selviää!

Mitä tulee oraviin, lintuihin ym., niin luepas etusivulta pari kirjoitusta, siellä on selitetty mielestäni aika hyvin mitä eroa on lemmikillä ja luonnonvaraisella eläimellä.

Vierailija
51/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asentaa ikkunoihin ja vaikka parvekkeen oveen verkon, joka estää kissan "hyppimiset".

Kissa ei kuulu Suomen luontoon, toisin kuin nuo mainitsemasi eläimet. Ei koiriakaan saa P**aa toisten pihoille, emme mekään niin tee (meillä on koira, joka pidetään kytkettynä oman pihan ulkopuolella).

pahoittelut Meidän kissa MENEE ulos vaikkei sitä päästettäisikään,se joko hyppää kolmannenkerroksen ikkunasta tai kipee partsilta alas (tekee sitä)...en mielestäni ole välinpitämätön jos sen päästään ulko-ovesta pihalle,rakastan kissaani ja huolehdin sen perustarpeista (ruoka,lääkkeet,madotukset yms).En voi oikein asialle yhtään mitään...en oikein halua tukehduttaakaan meidän perhettä sillä että ikkunoita ei ikinä enää avattaisi,parveekkeen ovea ei enää avattaisi ristivedon saamiseksi,lapset ei saisi päästää kavereitaan meille kun kissa hyökkäisi ovesta (meidän kissa oikein vaanii eteisessä piilossa jos ei vapaa ehtoisesti päästetä ulos)...eli sanokaa nyt joku mitä tässä pitäisi tehdä?Joten pahoittelem jos meidän kissasta on harmia jollekin omakotitaloasujalle,mitä muuten teette pihalle paskoville oraville,linnuille,kärpäsille ja hiirille?Eikö ne levitä tautejakin?

Vierailija
52/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ylipäätään kulkea toisten pihoilla?

Saako kissan omistajien pihoille tulla paskalle?

Vierailija
53/53 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne levitä tautejakin?

Juu. Kissathan sitä pääosin levittää. Sulla on sitten hyvä olo, kun naapurin rouva saa kehitysvammaisen vauvan sun kissanpaskas vuoksi :(. Tai naapuruston lapset sairastuvat epilapsiaan tai tulee muita kehitysvammoja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi