Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihan alkuraskaus ja selkävaiva

28.05.2010 |

Moikka

Olen raskaana nyt 4+5 ja ongelmana on ristiselkäkipu. Kipu esiintyy usein miten istuessa ja helpottuu ylösnoustessa. Autossa istuminen on kaikkein pahin. Yöllä ei ole mitään kipua ja niin kauan kuin aamulla makailee. Kipu on enemmän sellaista harvakseltaan tuntuvaa elohiirimäistä kuplintaa, missä sitten inhottava vihlova tunne mukana.Jonkinlaista vihlontaa tuntuu myös oikean puoleisessa nivustaipeessa.

mietin, että olisiko kenelläkään muulla ollut tällaista ja tieäisikö, että mistä se mahdollisesti johtuu? Kipulääkettä en siihen tarvitse, ennemminkin tuntuu rasittuneelta vaikka en mitään sellaista ole tehnyt mistä se nyt rasittuisi niin kovin. Voiko olla kohdun asennosta jo jotenkin kiinni, et painaisi johonkin hermoon? Vai mahdollisesti enteillä jo jotain pahempaa? En ole varma johtuuko tämä raskaudesta ollenkaa, mutta minulle ei ole ollut tällaista tunnetta ja kipua selässä aikaisemmin.

Niin, olisiko kenelläkään ollut edes samanmoisia oireita?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täälläkin alaselkä kiusaa. Viikkoja kasassa vasta reilu 5. Selkäkivusta aloin raskautta epäilemään, kun yleensä mulla ei ole kuin hartiat jumissa, jos joku on. Uskon, että kuuluu vaan "taudin kuvaan", jos ei ylimääräisiä vuotoja tai samalla myös kovia vatsakipuja. Mulla eka raskaus menossa, joten en voi vielä sanoo sen enempää.

t.Lumitiikeri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla