Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suositelkaa joku hyvä finnivoide, joka kuivattaa ne pois?

16.02.2006 |

Olen jo lähempänä 40 v ja silti yhä vieläkin kärsin finneistä, joissa osassa ihan mätäpää. Finnit ovat ohimoilla, poskilla lähellä hiusrajaa sekä leuan alla. Muuten ihoni on pintakuiva ja ihan hyvässä kunnossa jos noita inhottavia finnejä ei olisi. Luulin pääseväni niistä jo eroon tässä iässä, mutta turha luulo. En halua syödä e-pillereitä vaikka tiedänkin niiden auttavan tähän ongelmaan.

Nyt toivonkin muitten samasta asiasta kärsivän neuvovan minulle jonkin erikoishyvän finnintappajavoiteen?? Onko sellaista olemassa??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, aivan ehdoton on Dalacin liuos (käytetään paikallisesti finneihin). Se on reseptilääke, joten pyydä lekurilta resepti kun seuraavan kerran menet lääkäriin.

Vierailija
2/3 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ks. tarkemmin http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=far01… :

Ainaikin ennen saanut ilman reseptiä. Tosin käyttöä raskauden ja imetyksen aikana ei suositella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla käytössä ACO geelikosteusvoide aina kun finnit alkaa vaivaamaan (ja nyt raskauden aikana ovat vaivanneet kunnolla!!) ja muutamassa päivässä naama paljon paremman näköinen!