Ei-hetero lapsen tarhakaverin isä - miten pitäisi suhtautua?
Siis on kyllä ainakin nimellisesti suhteessa lapsen äidin kanssa, mutta minun tutka suorastaa kirkuu tämän "miehen" kohdalla ja ilmeisesti naureskeluista päätellen aika monen muunkin...
Kommentit (30)
suhtautumistapaa kuin ihmisiin nyt ylipäätään... Ei sillä mitään ilmateitse tarttuvaa tappavaa tautia tiettävästi ole.
Minkälaisia AIKUISIA teilläpäin on, jos nyt yks homo saa hihittelemään???
Kaikkiin samalla käsikirjoituksella?
Haloo, jos tällaiseen pitää ihan kysyä täältä neuvoa, niin ovat ihmissuhdetaidot pahasti hukassa..
Villi veikkaus: Asut syntymäpitäjässäsi, naimisissa vuotta paria vanhemman "naapurinpojan" kanssa. Matkustellut olet kerran Teneriffalla?..
lapsen (biologisesta?) isästä, joka siis yhdessä lapsen (biologisen?) äidin kanssa ei-heteron? Pukeutuuko paremmin kuin ap:n oma köriläs?
Ja en ole pikkupaikkakunnalta.
lapsen (biologisesta?) isästä, joka siis yhdessä lapsen (biologisen?) äidin kanssa ei-heteron? Pukeutuuko paremmin kuin ap:n oma köriläs?
ja sitä mieltä, että homot ja bi-seksuaalit ovat vähän hämäriä, outoja ja ehkä vähän vaarallisiakin..
Huokaus!
Suhtaudu kuten ihmiseen suhtaudutaan. Asiallisesti, kunnioituksella ja huumoriakin viljellen.
suhtautuisit häneen niin kuin ihan tavalliseen ihmiseen!
Jospa hänen "elämänsä ihminen" onkin nainen, hänen lapsensa äiti?
Siis on kyllä ainakin nimellisesti suhteessa lapsen äidin kanssa, mutta minun tutka suorastaa kirkuu tämän "miehen" kohdalla ja ilmeisesti naureskeluista päätellen aika monen muunkin...
Darwin mitalin.
että sellainen "naismainen" mies olisi automaattisesti homo. Tunnen tosi feminiinisiä heteromiehiä ja myös erittäin miehekkäitä homomiehiä. Ei ne asiat aina kulje käsi kädessä.
jos hävettäisi, kaipa se on ollut sellainen aina?
mikä olen ja niin saa olla mun mieskin. Jos paljastuis, että mun mies olisi bi niin en mä häntä häpeäisi. Aluksi voisi olla tietysti yllätys, mutta elämähän on yllätyksiä täynnä.
että on vaikea suhtautua toiseen homouteen ole pelkoa omasta homoudesta. Ja sitä omaa pelkoa pitää pitää kurissa vihaamalla ja halveksumalla homoja.
sää voit olla sata varma että lapsi ei ole hetero???
Ei se suuntautuminen vielä tarhaiässä ole selvillä.
katsot syvälle silmiin ja sanot: "isäsi on homo, ja sinustakiin ehkä tulee sellainen."
katsot syvälle silmiin ja sanot: "isäsi on homo, ja sinustakiin ehkä tulee sellainen."
Voit ottaa myös yhteyttä päiväkodin johtajaan asian tiimoilta.
Ehkäpä lasuun?
Tarkkaile, milloin tuovat lapsen tarhaan, ja ajoita omat viemisenne ja hakemisenne siten, että ette tapaa.
Sano lapsellesi, että ei leiki tämän lapsen kanssa. Onhan todettu, että homot voivat kasvattaa homoja. Tämän homo-lapsen läheisyys voi tehdä lapsestasi homon!
Varo!
Älä tervehdi tai katso silmiin.
Näin ymmärtävvät pysyä etäämmällä.
Voit jättää huomaamatta eheytymis-oppaita lapsen lokeroon.
Kyllähän tuollainen ei-hetero laittaa nauraskelemaan ja tutkat kirkumaan.
Ettet vaan olisi vahingossa laittanut lastasi ei-heterotarhaan.
tarhakavereiden vanhempiin suhtautua jotenkin erityisesti?