Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kauan menee haaskoilla? :)

Vierailija
27.05.2010 |

Asumme isossa kerrostaloyhtiössä ja kävin laittamassa kaksi muovikassillista tavaraa lukollisen jätekatokseen.

Muovikassi A:ssa on erilaisia avaamattomia, avattuja ja puoliltaan käytettyjä pesuaineita (kloriittia, huuhteluainetta, saunapesu, keittiöpesu, astiatiskitabletteja jne).

Muovikassi B:ssä on kosmetiikkaa; shampoita, hoitoja, naamioita, meikkejä, suihkugeelejä, hiusvaahtoa, kiinteitä jne).

Kummassakin kassissa on päällä lappu, että saa ottaa.

Kumpi kassi tyhjenee eka? :)

Taloyhtiössä (tälle roskiskatokselle) rappuja G:hen asti ja joka rapussa 6 asuntoa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan ne kiertoon, siksi tein näin.

Ap.

Vierailija
2/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ei kukaan leiki mun kaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikit sä jotain varakasta tai jotain, vai miks sä viet tollasta kamaa roskiin?? Loppuko sulla yhtäkkiä tarve niille astianpesutableteille ja pesuaineille?? Eiks kaikki tarvii niitä?? Nauratko partaasi kun joku vie niitä kotiin? Mä ottaisin ainakin, jos meidän naapuri olisi yhtä tyhmä kuin sinä, että laittaa roskiin tollasta perus käyttökamaa... ihme huvit sulla...

Vierailija
4/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sallittua käyttää yleisiä tiloja tuollaiseen?

Ja toisekseen, miksi et itse niitä tarvitse?

Vierailija
5/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päällä lukee että saa ottaa, miksi kutsut ottajia haaskoiksi?

Vierailija
6/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos roskiksesta penkoisivat, solmituista pusseista ilman hajuakaan, mitä löytyy, on kyse ehkä haahkoista. Nyt on kyse siitä, että on lupa ottaa.

Vierailija
7/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks tää joku provo vai onko sulla joku hätänä? Mitä iloa sä saat tosta kaikesta? Mun mielestä kaikki mikä on roskiksessa on vapaata riistaa, ilman sun "saa ottaa" lappujakin. Ja jos se on kerran lukossa, niin mistä sä tiedät kuka ne kamat ottaaa?? Tuskin siellä kukaan ovi auki penkoo... Saat sä suurimmat vipat siitä että ne pussit on tyhjät? Hä?? Miks sä laitoit tollasta kamaa ees rokeen?

Mun naapuri heitti kaikki lastensa ylimääräiset kamat roskiin, kun siivosi pihavarastoa. Mä ihan pokalla kannoin himaan sieltä uudenkarhean syöttötuolin, lastenvaatteita yms. kun olin raskaana. Kaikki oli tosi siistejä ja pesun jälkeen käyttöön vaan. Mä tein tän kaiken ihan päivällä valosaan aikaan, eikä hävettänyt yhtään. Niin ja olen hyvin tienaava naimisissa oleva kahden lapsen ja kahden koiran äiti =)

Vierailija
8/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on pusseista hävinnyt uuno??

Vierailija
9/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi haaskat oli ihan vaan vitsillä, älkää nyt siihen takertuko.

Meillä on lapsella ilmennyt aineyliherkkyyksiä ja siksi meidän on pakko vaihtaa kaikki kosmetiikat, pesuaineet jne. allergisille tarkoitettuihin.

Tarkoitus (niin kuin jo aiemmin kirjoitin), oli saada kaikki kiertoon, kierrätyksen takia.

Olen aiemmin asunut taloyhtiössä missä roskiskatokseen tuotiin kaikkea "hyvää, mutta me ei enää tarvita"- tavaroita (pieniä kalusteita, kirjoja, lasten tavaroita, kirjoja jne.) ja minusta se oli aivan huippusysttemi.

Ajattelin että saisikohan täälläkin sellaisen käyntiin jossain vaiheessa.

Mietin vaan että kummatkohan menee eka, kosmetiikka, vai pesuaineet.

Ap.

Vierailija
10/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä varmaan kantaisin molemmat pussit kotiini ihan rauhassa :)

Meidän roskakatoksessa on hyllyt tuota kierrätystä varten ja sieltä on moni tavara löytänyt uuden kodin. Myös aikakausilehdille oma kierrätyskorinsa. Ei käsittääkseni ketään hävetä sieltä ottaa / sinne viedä tavaroita. Ainakin niitä ihan avoimesti tutkitaan!

Minä olen sinne vienyt lasten tavaroita (vauvapulkka, hoitotaso, sitteri, leluja jne ja ovat aina klöytäneet uuden kodin.) Olen myös kotini tuonut mm arabian astioita, kukkaruukkuja ja pressopannun :)

Vierailija
11/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et joku kantaa molemmat kassit kotiinsa ja penkoo siellä.

Mun mielestä toi on tosi hyvä idea kierrättää. Itselle tarpeeton voi olla jollekin toiselle tarpeellinen. Itse vein muuton yhteydessä tosi paljon tavaraa samalla periaatteella ison kerrostalomme alakertaan hissin viereen. kaikki hävisi aina tunnin kuluessa.