Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monet antavat lapsille alusta asti rasvatonta maitoa ja miksi?

Vierailija
27.05.2010 |

Olen itse ihmeekseni huomannut, että Suomessa tosiaan monet antavat vauvoille ja taaperoille rasvatonta maitoa. Tuttavanikin valittaa lastensa huonoa kasvua ja syömättömyyttä ja silti antaa rasvatonta maitoa??

Olen asunut eri Euroopan maissa kuten Italiassa ja Ranskassa ja huomannut että esim. Italiassa käytännössä kukaan ei antaisi rasvatonta maitoa pienille lapsille.

Suomessa valitetaan että lapsista kasvaa lihavampia ja lihavampia ja onko ihme kun eivät saa normaali ruoka-ajalla tarpeeksi energiaa. Täytyy sitten popsia ties mitä ruoka-aikojen välillä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos itse kuullut muista tutkimuksista kuin Pohjois-Karjalaprojektista? Esim. viimeisimmästä, jonka myötä Anette Palsakin ihmetteli, että onko ravintoterapeutteja kusetettu rankalla kädellä...

http://www.ajcn.org/cgi/content/abstract/ajcn.2009.27725v1

Oletko kuullut tutkimuksista? Ne osoittavat, että eläinkunnan rasvat ja nämä kovat rasvat ovat haitallisia elimistölle. Voista löytyy lisäksi suolaa ja trans-rasvoja.

Missään nimessä ei rasvoja haluta jättää pois, vaan suositellaan 70%:sia kasvisrasvalevitteitä.

Muuten ihan tiedoksi, että Suomen masennustilastot ei ole enää kärkiluokkaa. Viimeisin tutkimus osoittanut, että meillä masennus % pysynyt samana kun taas monissa muissa maissa taantuman vuoksi masennus kasvanut ja mennyt Suomen ohikin.

suomessa seurataan johtajaa. LAsten (ja aikuistenkin) aivot sotketaa vähärasvaisella, vaikka aivothan tarttisivat paljon rasvaa!! Sen lisäksi niitä sotketaan vielä kaikenmaailman lisäaineilla joita esim. margariineissa, ja kevyt tuotteissa on valtavasti.

Ei ihme että johdamme masennuksessakin maailmalla!

Ja sen myötä lääkefirmat saavat taas lisää rahaa kun lääkitään kansaa masennus ja mielialapillereillä...

Itselläni on henk.koht. kokemus miten voi parantua masennuksesta sekä paniikkihäiriöstä kun aloin "rasvata" aivojani. Kalaöljyä reippaat annokset, lisäksi d-vitamiinia. Lisäksi vaihdoin rasvattomat ja kevyt tuotteet normaaleihin, margaarinin voihin, kasvirasvalisäainekermat kuohukermaan, lihat luomuun jne. ja oloni on mitä mainoin!! olen todella onnellinen etten huolinut lääkärien pillereitä aikoinaan vaan tutkin itse netistä näitä juttuja. Suosittelen muillekin! :))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme