Miten säärikarvat pois siististi?
Miten siis teen sen oikeaoppisesti? Epiloinnin jälkeen karvat kasvavat ihon sisään ja sääret näyttävät kamalilta!
Kommentit (13)
jolla on kans tällaiset paksu ja mustat apinan karvat ja on keksinyt hyvän tavan pitää silti sääret siloisina, kertokaa siskot rakkaat!!!
Joka päivä jos ajelis, niin kohta olis pelkkää punasta pilkkua joka paikassa...
tunnistaa siitä, että näyttäisi, kuin ihossa olisi mustapää. Kun puristat sen, ensin tulee pieni kiinteä "talipallo" ja siihen kiinnittyneenä hurjan pitkä karva. Äklöttävää, mutta tällaisia tulee, kun ajaa epilaattorilla. Jotkut karvat kasvavat aivan ihon pinnan alla niin, että karvan pystyy näkemään. Rikon ihon nuppineulalla noista kohdin ja nappaan karvan pinseteillä. Ja kyllä, tämä on aika epätoivoista! Karvani ovat juuri noita apinankarvoja. Epilointi on heikentänyt niitä hieman, mutta jos tosiaan itsekin ajelisin päivittäin, kohta olis kunnon partasänki. Eli miten ihmeessä saisin sääreni kauniiksi?
Olen tehnyt säännöllisesti joko kosmetologilla tai itse kylmävahaliuskoilla ja karvoitus on vähentynyt huomattavasti.
ja sen jälkeen jonkun aikaa pesen sellaisella vampulla(mikä lie pallero mitä sai joskus vähän joka paikasta kaupan päällisiksi) ja rasvaan.
Niinpä keksinkin n kk sitten, että ajelen jalat joka aamu nopsaan miehen partaakoneella. Mies ei itse käytä konetta, joten joutaa olla minun käytössä. Ja on ollu hyvä ratkaisu! Sääret on siistin näköiset, vaikkakaan ei vastakarvaan silitettäessä niin sileät, kuin sheivauksen jälkeen.
Mutta pääasia on , että ei ole näppyjä eikä kirvelyä! :)
miksi naisten karvanajokoneet on niin huonoja verrattuna miesten parranajokoneisiin. En vaan oo jotenkin arvannut tarttua miesten vehkeisiin.
Lupaan tulla kertoo sit miten kävi :P
Lupaan tulla kertoo sit miten kävi :P
mä tilaan sit kans jos on yhtä hyvä ku mainos ;)
tehdä sokerivahaa kunhan kerkiän.
Käyn kosmetologilla. Se on itse niin vaikeaa, että ikä ja terveys menee, joten ei haittaa maksaa ammattilaiselle hyvästä jäljestä.
melkein joka päivä, niin ei tule tuota ongelmaa.