Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän poika ei osaa uida ja on kohta 7v. Hävettää...

Vierailija
27.05.2010 |

Mies ja sen faija on niiiiiiin saatanan saamattomia ettei saa mitään aikaiseksi.

Vaari lupasi opettaa poikaa uimaan, mutta viime kesänä yritti kaksi kertaa ja siihen jäi kun poika pisti hanttii. Mieskin lupasi opettaa ja kävivät vissiin kolme kertaa uimassa viime talvena, mutta ei oppinut.

Minä päätin etten sotkeennu opetukseen koska niiiin kovasti vakuuttivat opettavansa. Kummallakaan ei ole hermoja siihen.

Ja nyt mua hävettää lähteä reisuun etelään kun poika 7v EI OSAA UIDA, vaan ui kellukkeilla.

Saatana se mies on niin saatananmoinen vätys. No, eipä ole omena kauas puusta pudonnut. Argh...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän poika täytti viime joulukuussa 7, eikä osaa uida. Jos tänä kesänä sitten oppisi. Ei hävetä yhtään.

Vierailija
2/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni aikuinen ei osaa uida. Jotkut lapset vaan on arempia tai uiminen ei kiinnosta.

Mun tyttö oppi uimaan 10 vuotiaana. Eikä hävetä yhtään.

Ajattele miltä lapsestasi tuntuu kun äiti häpeää sitä. Häpeäisit omaa asennettasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nipin napin uida. Tänä kesänä opetellaan lisää. Kovin on suuret murheet sulla ap

Vierailija
4/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 25 vuotta ja en osaa uida. Ja ei edes hävetä!

Vierailija
5/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut jopa etelässä tämän tytön kanssa kun oli 8 v. ja siis uimataidoton. Oisko pitäny pilata "once in a life time" -loma häpeämällä lastansa?

Vierailija
6/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon 25 vuotta ja en osaa uida. Ja ei edes hävetä!

Etkö tajua, että uimataito on yksi halvimmista henkivakuutuksista???

Vierailija
7/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut pari vuotta uimakoulussa (ensin vesipeuhussa ja sit uimakoulu 1 ja 2), eikä vieläkään osaa uida kuin hyvin hyvin auttavasti. Osaa kellua ym., mutta ei varsinaisesti uida.

Vierailija
8/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mä hukun? Saaviin meidän pihalla? Mä en käy missään uimassa, en rannalla, en veneile. Eli en tuota henkivakuutusta tarvitse. Ja ei edelleenkään hävetä!

t. 25 vee uimataidoton

Vierailija
9/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö 6v on oppinut itse uimaan kun käydään joka sunnuntai uimahallissa ja etelässä pari kertaa vuodessa. Aluksi kellukkeilla, sitten hän halusi itse 5v, että saa uida ilman kellukkeita.

Mutta hänpä ei osaa ajaa pyörällä, ja apupyörilläkin meno on tosi varovaista ja hankalaa.

Vierailija
10/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin mä hukun? Saaviin meidän pihalla? Mä en käy missään uimassa, en rannalla, en veneile. Eli en tuota henkivakuutusta tarvitse. Ja ei edelleenkään hävetä!

t. 25 vee uimataidoton

Minä ainakin olen lasten kanssa tarvinnut uimataitoa tosi monta kertaa vai eikö lapsesikaan koskaan pääse veteen?

Tiedänpä tapauksen, jossa 8-v tyttö oli hukkumaisillaan, kun olivat isänsä kanssa uimassa. Isä oli uimataidoton ja hyökkäsi tietenkin pelastamaan lastaan. Hukkuivat sitten molemmat. Ja tämä tarina on tosi.

Vierailija
11/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on just 7 v täyttänyt, aivan normaali poika ja juuri kävi uimakoulun. Ei kuitenkaan oppinut vielä uimaan. Harjoittelemme sitten kesällä lisää, onneksi poika tykkää vedestä.

Vierailija
12/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten meinaan pistää ne samperin vätykset opettamaan sen lapsen uimaan.

Kummallakaan ei ole harmainta havaintoa miten opetetaan. Jos poika sanoo ei, niin siihen jää eikä yritetä enää olenkaan. Kummatkin sitten leuhkivat kuinka hyviä uimareita ovat ja kuinka aikaisin ovat oppineet uimaan. Taitaa meidän pojasta tulla uimataidoton aikuinen.

Itse opin uimaan vajaa neljävuotiaana. Pojalla ei ole kyse peloista vettä kohtaan eikä mistään. Se on vaan aika itsepäinen ja sitä pitää määrätietoisesti ja jämäkästi opettaa, ei kuitenkaan pakottamalla.

ap

Vierailija
13/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ovat olleet mm. vauvauinnissa. En lähde heidän kanssaa uimaan. Lapsilla on myös isä, joka voi käyttää heitä uimassa. En ole niin tyhmä, että lähden uimataidottomana lasteni kanssa veteen. En osaa uida, mutta aivot löytyy, enkä ole jättänyt niitä narikkaan, kuten joku on tainut...

Vierailija
14/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa opin uimaan sitten joskus viimeisten joukossa, eipä se ole mun elämääni vaikuttanut.

Vierailija
15/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri jotta saa oikeat ja ammattitaitoiset opit, mutta ukot oli sitä mieltä, että HE OPETTAVAT eikä tarvii maksaa moisesta hömpästä. No, tässä sitä nyt ollaan.

En voi itse viedä poikaa uimahalliin ja vaikka voisin en vie koska lupasivat hoitaa homman.

ap

Vierailija
16/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoista opetus. laita lapsi uimakouluun! Vieraan valmentajan kanssa oppii helpommin. Meillä poika oppi jo 5-vuotiaana uimakoulussa, vaikka on tosi vesiarka! Minun kanssani siitä ei olisi tullut yhtään mitään! Ja mies on paljon poissa eikä olisi pystynyt.

Vierailija
17/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tuo 7 v ikä on aika tavallinen uimaanoppimiselle. Ja moni oppii vasta koululaisena.

Uimakoulu on hyvä ja antoi minun 6,5-vuotiaalle taas tsemppiä uimataidon hankintaan. 2 uimakoulua käyneenä ja silloin tällöin äidin kanssa uimassa käyvänä alkeisuimataito nyt plakkarissa.

Voisitko sinä alkaa harrastaa uimista lapsesi kanssa, jos se miehellesi on jotenkin vaikeaa? Jospa sinä olet teistä se sporttisempi?

Vierailija
18/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi et opeta itse..?

joten meinaan pistää ne samperin vätykset opettamaan sen lapsen uimaan.

Kummallakaan ei ole harmainta havaintoa miten opetetaan. Jos poika sanoo ei, niin siihen jää eikä yritetä enää olenkaan. Kummatkin sitten leuhkivat kuinka hyviä uimareita ovat ja kuinka aikaisin ovat oppineet uimaan. Taitaa meidän pojasta tulla uimataidoton aikuinen.

Itse opin uimaan vajaa neljävuotiaana. Pojalla ei ole kyse peloista vettä kohtaan eikä mistään. Se on vaan aika itsepäinen ja sitä pitää määrätietoisesti ja jämäkästi opettaa, ei kuitenkaan pakottamalla.

ap

Vierailija
19/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ovat olleet mm. vauvauinnissa. En lähde heidän kanssaa uimaan. Lapsilla on myös isä, joka voi käyttää heitä uimassa. En ole niin tyhmä, että lähden uimataidottomana lasteni kanssa veteen. En osaa uida, mutta aivot löytyy, enkä ole jättänyt niitä narikkaan, kuten joku on tainut...

Ei lapset, ei voida ennen kuin isi tulee töistä, kun äiti ei osaa uida. :D

Ihan tosi. Jos olet yrittänyt opetella, etkä vaan opi, ymmärrän tämän. Mutta jos ihan oikeasti et vaan kehtaa opetella, niin on kyllä todella typerää.

Vierailija
20/23 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi ei lupauksestaan huolimatta ole uimaopetusta antanut, niin uimakoulusta ei sitten kannattaisi juuri nipottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi