Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tällaisella työkokemuksella edes töitä mistään?

Vierailija
27.05.2010 |

- 3kk asiakaspalvelussa

- 6 vuotta pienen (perhe)yrityksen myynti ja markkinoinnin parissa työskennelleenä, kokemusta messuilta, ulkomailta ym.. Silti ns. assistenttina..

Olen ulospäin suuntautunut ja valoisa, tavallisimmin, mutta nyt on alkanut pienen yrityksen piiri ahdistaa, työkaverit kun ovat vanhempani.

Kotiäitinä oli 6 vuotta ja nyt on tullut elämä muutospisteeseen.

Saako yo-merkonomi-tradenomi-tekninen piirtäjä -sujuvasti ranskaa puhuva- mistään töitä?? Suurin ongelma varmaan itsetunto. Ja rohkeus että lähtee.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monet ovat ihan ilman koulutusta ja mitään työkokemusta saaneet töitä.

Vierailija
2/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kirjota hakemukseen vähän täsmällisemmin työkokemuksesi, messut ja ulkomaat ei kerro yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan juu. Voi olla, itsetunto on näin ammatillisesti aivan jossain syvällä pohjamudissa.

En tiedä uskallanko. Osaanko sitten mitään. Tai mitä edes haluan. Toisaalta mulla ei ole koskaan ollut selkeää "unelma-ammattia" onnelliset jotka ovat sen tienneet ja taistelleet sen asian puolesta!! Nostan hattua! Olen vain tiennyt mitä en halua.

Vierailija
4/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niihin hommiin voi ruveta kuka tahansa merkonomi/ tradenomi. Samoin ranskan taidosta voi olla hyötyä, riippuu paikasta. Totta kai voit saada töitä!

Saako tällaisella työkokemuksella edes töitä mistään?- 3kk asiakaspalvelussa - 6 vuotta pienen (perhe)yrityksen myynti ja markkinoinnin parissa työskennelleenä, kokemusta messuilta, ulkomailta ym.. Silti ns. assistenttina.. Olen ulospäin suuntautunut ja valoisa, tavallisimmin, mutta nyt on alkanut pienen yrityksen piiri ahdistaa, työkaverit kun ovat vanhempani. Kotiäitinä oli 6 vuotta ja nyt on tullut elämä muutospisteeseen. Saako yo-merkonomi-tradenomi-tekninen piirtäjä -sujuvasti ranskaa puhuva- mistään töitä?? Suurin ongelma varmaan itsetunto. Ja rohkeus että lähtee.

Vierailija
5/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kuule työelämässä vaikka ketä lukion keskeyttäjiä ja esim. vankilassa olleita, sun tilanteesi on aivan eri luokkaa! Toki saat jotain hommaa omaan alaasi liittyen. Miksi ihmeessä kyselet asiasta muuten täällä?

Vierailija
6/6 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin että pääset tuolla kokemuksella myyntiassarin sijaiseksi varsinkin yritykseen jolla on Ranskassa päämiehiä/asiakkaita.

Vakituista työpaikkaa voi olla todella todella hankala löytää suoraan mutta jos olet valmis tekemään aluksi sijaisuuksia niin kyllä se vakituinenkin sieltä toivottavasti tulee.

t. rekrytoija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän