Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko naiset aidosti niin tyhmiä kuin tämä palsta antaa ymmärtää?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin ihan täys ääliö, en tajua mistään mitään. En osaa ees lukea, jos ei oo tavuviivoja.

Vierailija
2/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ketjuja te olette lukeneet, mutta kyllä täältä löytyy myös tosi paljon viisautta ja asiantuntijuutta. Oletteko ensikertalaisia täällä? Jos ette, niin täytyy kyllä ihmetellä, miten voi olla huomaamatta sitä, miten paljon tietoa, taitoa ja vertaistukea täältä löytyy, kaiken AV-paskan ohella. Tietty jos lukee vain jotain haukkumisketjuja, niin totta kai kuva jää aika yksipuoliseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lastenhoitoa, kasvatusta yms asioissa täällä ovat useat todella pihalla. Ei minkäänlaista maalaisjärkeä?

Vierailija
4/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muistakaa sitten, että KAIKKI naiset ovat henkisiltä ominaisuuksiltaan samanlaisia, ihan samalla tavalla kuin ovat myös fyysisiltä ominaisuuksiltaan (Nih! Vitun läskit! Te vaan syötte liikaa!).

Vierailija
5/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissakin taas paljon miehiä fiksumpia.

Myönnettäköön, että kyllä joskus hävettää olla nainen. Kuten eilen, kun tösäytin auton perän TAAS johonkin betonipurkkiin. Mun mies ei ikinä tee sellaista, ei ikinä. Se kyllä osaa taas ajaa kolarin :)

Vierailija
6/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ei toimi mikään, ohjeet menee pahasti yli hilseen sekä ajatukset katoaa.

Mutta sitten vastaavasti on niitä tosi hyviäkin päiviä kun tuntee olevansa tosi fiksu.

T. Kotiäiti

Vierailija
7/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hölmöä vaan kehtaa ja voi täällä kysyä ihan H.Moilasena :) En mä ihan oikeasti usko, että ykskään äiti on oikeasti pulassa vaikka kysyy täällä:"apua, voiko vauvalle tehdä soseen porkkanasta jossa kasvaa ituja?". Voi kysyä ihan niitä arkisempiaki asioita anonyyminä...

Vierailija
8/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja en tiiä oonko sit tyhmä vai mitä ku en aamulla muistanu kumpaan suuntaan pitikään kääntää ku haluu avata säilyketölkin. se oli niin tiukalla ettei heti selvinny. En kuitenkaan sit lähteny täältä kyselee...

Vierailija
9/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit saa ittekseen naureskella kun ei heti tajunnu.

T. 12

Vierailija
10/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta ei kerro naisten älykkyydestä mitään.

Vierailija
11/11 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai näyttääkö tämä nimenomainen aloitus ap:stä poikkeuksellisen tyhmän puolen juuri sillä hetkellä kuin hän teki aloituksen? Mikä mysteeri!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi