Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies ryyppää joka viikonloppu, miten te kestätte sitä?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ryyppään seurana ja meillä on kivaa yhdessä! Ei käydä baarissa vaan ihan kotona ollaan eikä kyllä mitenkään räkäkännissä heiluta. Lähinnä pienessä hiprakassa korkeintaan ollaan.

Joka viikonloppu juon itse viiniä ja mies olutta. Valvotaan ja jutellaan myöhään ja sit kun lapset nukkuu harrastetaan villiä seksiä :)

Vierailija
2/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ryyppään seurana ja meillä on kivaa yhdessä! Ei käydä baarissa vaan ihan kotona ollaan eikä kyllä mitenkään räkäkännissä heiluta. Lähinnä pienessä hiprakassa korkeintaan ollaan.

Joka viikonloppu juon itse viiniä ja mies olutta. Valvotaan ja jutellaan myöhään ja sit kun lapset nukkuu harrastetaan villiä seksiä :)

mitäs jos lapsille sattuu jotain ja molemmat ovat kännissä, vaikkeivat pahasti olisikaan. Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos lapsille sattuu jotain ja molemmat ovat kännissä, vaikkeivat pahasti olisikaan. Antaisitteko itsellenne ikinä anteeksi?

vaikka oltaisiin selvinpäin. Siis jos lapset nukkuvat (ikää heillä jo 5v-13v) niin en ymmärrä mitä ihmeellistä heille siellä sängyssä voisi tapahtua. Olemme siis kotona ja molemmat tissuttelee, emme ole "kännissä" yleensä koskaan. Alhoholi kuitenkin rentouttaa ja vapauttaa meitä viikonloppuisin. Heräämme aamulla aina aikaisin lasten kanssa ylös, siis ainakin jompikumpi!

Vierailija
4/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä toi mun elämääni liiemmin häiritse. Juo vasta sitten kun lapset on nukkumassa. Mä menen kymmenen aikaan nukkumaan ja aivan sama miten paljon mies juo. Ei ole koskaan herännyt viikonloppuna ennen mua (ei edes sillon, kun ei juonut), joten viikonloppuaamusin ei lastenkaan mielestä ihmeellistä, että isi nukkuu pitkään. Me mennään ja tullaan lasten kanssa miten halutaan, mies se tässä on joka jotain menettää. Yhtään menoa ei ole jäänyt väliin miehen juomisen takia.

Eikö olisi paikallaan joku vieroitus? Etkö kaipaa miestäsi mukaan perheen menoihin?

En jaksa sanoa enää siitä juomisesta. 3 vuotta siitä jankkasin ja jankkasin. Mitä enemmän mäkätin sitä enemmän mies joi. Nyt juo enää viikonloppusin, kun en jaksa enää välittää. Miten voi toisen pakottaa vieroitukseen, kun mies on itse sitä mieltä ettei ongelmaa ole? En enää muista millasta se oli mennä koko perheellä, miestä ei tunnu kiinnostavan enää.

Vierailija
5/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan aikanaan laitoin miehelle muutaman kunnon töppäyksen jälkeen ehdot; reissut vähenee reippaasti (1x/kk) tai mä lähden. Onneksi oli sitten fiksu mies ja teki niinkuin pyydettiin.

Vierailija
6/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan ette antaisi anteeksi jos olisitten humalassa ja silti sattuisi.

Sitä paitsi joka viikonloppu juominen kuluttaa kyllä kroppaakin aika pahasti. Luultavasti ette edes osaa olla juomatta.

vaikka oltaisiin selvinpäin. Siis jos lapset nukkuvat (ikää heillä jo 5v-13v) niin en ymmärrä mitä ihmeellistä heille siellä sängyssä voisi tapahtua. Olemme siis kotona ja molemmat tissuttelee, emme ole "kännissä" yleensä koskaan. Alhoholi kuitenkin rentouttaa ja vapauttaa meitä viikonloppuisin. Heräämme aamulla aina aikaisin lasten kanssa ylös, siis ainakin jompikumpi!

Vierailija
7/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti löydy pariskunnilta muuta yhteistä tekemistä kuin kitata alkoholia?

Vierailija
10/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni siis juo joka vkl kotona, mutta on kiva ja rauhallinen myös päissään. Katselee telkkaria ja nukahtaa sohvalle. Joo, kyllä se joskus ärsyttää, ja joskus taas juon itsekin muutaman siiderin.....

Vierailija
11/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran on tilaa, että ukko saa harrastaa ihan kaikessa rauhassa omilla rahoillaan ja tiluksillaan (baariin ei ole menemistä).

Eikä myöskään mun seuraksi. Me tehdään lasten kanssa kaikenlaista ilman iskää.

Toisin oli vielä viisi vuotta sitten, mietin miten päin elämää pitäisi jatkaa, mielessä kävi murha, muutto ja muut pakkotoimet. Sitten kaveri raahasi mut al-Anoniin ja siitä se alkoi!

Parempi elämä. Jos ukko ei aio hakea itselleen apua, niin olkoon noin. Niin kauan kun tajuaa olla omissa oloissaan eikä häiritse perhettään niin antaa olla, juokoon terveytensä.

Ja miksen lähde? Oikeastaan en keksi syytä lähteä, olen ihan onnellinen näin.

Vierailija
12/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä aloitti tuollaisen elämän pari vuoden suhteen jälkeen, jätin hänet. Taitaa juoda nykyisin vielä enemmän, en tiedä, ei tapaa lapsiaan. Onneksi.

Vierailija
13/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pe tai la alkaa menojalkaa poltteleen. Nuorena perheettömänä ei juuri mennyt minnekään, kun vaan harrasti kaikki vapaa-aikansa tosissaan. Mä luulen, että joku ikäkriisi hänellä ja siksi tullut noita menohaluja.

Mulla oli jotain vastaavaa, joskaan ei joka viikonloppu tosiaankaan, kun toinen lapsi oli 2-tai 3-vuotias. Nykyään en jaksa edes ajatella moista.

Vierailija
14/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainoat säännöt on et saa alottaa ryyppäämisen ku poika on jo nukkumassa ja kotiin pitää tulla ennen ku poika herää (ei kyllä yleensä tule) musta on hauskaa naureskella krapulaiselle miehelle joka hokee ettei juo enää ikinä...

Vierailija
15/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi otin ja lähdin... nyt ei sitten pysty ryyppää joka viikonloppu kun muksu majailee hänellä kahtena vkloppuna kuussa. HHAHAHAHAH

Vierailija
16/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sen aloitti, sitten minä aloitin ja sitten kaksostytöt tuli mukaan. juodaan pe-su tissutellen, joskus enemmän. 4-5 lavaa kaljaa menee yleensä, joskus kossua myös.

Vierailija
17/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo onhan meillä vauva. se nukkuu 22-06 eikä sitä todellakaan häiritse jos juon pe ja la- iltana 6 olutta. niiden jälkeen pystyn vielä oikein hyvin hoitamaan lapseni.

Kyllä mä tiedän että tää paikka on täynnä jotain jeesustelijoita joilla ei tietenkään ole mitään vikoja itsellään, mutta arvatkaapa kiinnostaako teidän arvostelunne? Kunhan vastasin alkuperäiseen kysymykseen. Kiitos ja anteeksi, tämä poistuu nyt mukavampiin piireihin.

Vierailija
18/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...aina yhden juopon kestää!

Vierailija
19/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä toi mun elämääni liiemmin häiritse. Juo vasta sitten kun lapset on nukkumassa. Mä menen kymmenen aikaan nukkumaan ja aivan sama miten paljon mies juo. Ei ole koskaan herännyt viikonloppuna ennen mua (ei edes sillon, kun ei juonut), joten viikonloppuaamusin ei lastenkaan mielestä ihmeellistä, että isi nukkuu pitkään. Me mennään ja tullaan lasten kanssa miten halutaan, mies se tässä on joka jotain menettää. Yhtään menoa ei ole jäänyt väliin miehen juomisen takia.

Vierailija
20/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan ei juo ruokarahoja (mitä ei kyllä vielä ole tehnyt). Ja mies ei nyt muutenkaan ota ihan perskännejä ni sitä jaksaa vielä sietääkin.Toki mäkin vapaata saan jos haluan et miehelle ei teetä tuskaa olla viikonloppua ilman kaljaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi