Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, joiden mies ryyppää joka viikonloppu, miten te kestätte sitä?

Vierailija
27.05.2010 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä toi mun elämääni liiemmin häiritse. Juo vasta sitten kun lapset on nukkumassa. Mä menen kymmenen aikaan nukkumaan ja aivan sama miten paljon mies juo. Ei ole koskaan herännyt viikonloppuna ennen mua (ei edes sillon, kun ei juonut), joten viikonloppuaamusin ei lastenkaan mielestä ihmeellistä, että isi nukkuu pitkään. Me mennään ja tullaan lasten kanssa miten halutaan, mies se tässä on joka jotain menettää. Yhtään menoa ei ole jäänyt väliin miehen juomisen takia.

Eikö olisi paikallaan joku vieroitus? Etkö kaipaa miestäsi mukaan perheen menoihin?

Vierailija
22/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahoillaan ja minä elän lasten kanssa omaa elämääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi hän juo viikollakin.

Kohta minun pitää tehdä ikäviä ratkaisuja ) ´:

Vierailija
24/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni aloitti juomisen juuri noin "lapsilta salassa", joi vaan kaljaa ja kun me lapset oltiin vanhempia niin se ei enää välittänyt vaan joi raakaa viinaa sitten vaikka aamusta iltaan jos mielensä teki.

Varokaa naiset ettei teilläkin tilanne kehity noin pahaksi!!

Vierailija
25/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö ketään haittaa jos toinen juo viikollakin, ainakin sen muutaman kaljan joka ilta. ja jos haittaa, mutta ei sano edes toiselle siitä?

Vierailija
26/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti isä, eno ja ex-mies riittävät kyllä tämän elämän osalta. Olen ikävä kyllä tiukkis alkoholin suhteen, kokemusten sanelema juttu.

Vierailija
27/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äiti juo joka pe ja la 6 olutta niin huhhuh. Muutaman vuoden päästä se on 12 olutta ja sitten vielä pari vuotta päälle niin se on huostaanotto. Jos välität vauvastsi niin lakkaat juomasta. Kaunistut ja hoikistut ja löydät vielä ei-alkoholistin rinnalllesi.

Vierailija
28/28 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin siiderin/kaljan/viinilasin jälkeen mutta kyllä muuttuu.

Videoikaa itseänne (ja mies kanssa) ja katsokaa täysin selvinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi