Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette prosenttijengiläisistä?

Vierailija
27.05.2010 |

Entä harrikkamiehistä yleensä?

Näitä kahta ei saa tietysti yhdistää toisiinsa suoraan.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huumekauppiaille, kiduttajille, talousrikollisille jne.

Mikäs niissä naurattaa?

Kummallinen huumorintaju..

Lähinnä se, että aikuiset miehet viitti leikkiä tommosta ja esittää sitten, että näillä kerhoilla olisi jotain tekemistä varsinaisen harrikkainnostuksen kanssa. Rikollisjengejä ne ovat jotka nyt sattuvat ajamaan harrikoilla.

Vierailija
42/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedofiileihin? Lapsen tappajiin?

Minua ei kyllä huvita vakava rikollisuus.

On muitakin vaihtoehtoja suhtautua kuin huvittuneisuus tai kunnioitus.

Kävisikö vaikka halveksunta, viha jne

Epäilen, että huvittuneisuutenne ei kohdistu suoraan heihin vaan naureskelette seläntakana..

Toisekseen on melko typerää olla ottamatta huomioon heidän rikostensa laatu. Terve pelko on joskus paikallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että huvittuneisuutenne ei kohdistu suoraan heihin vaan naureskelette seläntakana..

Toisekseen on melko typerää olla ottamatta huomioon heidän rikostensa laatu. Terve pelko on joskus paikallaan.

Että joo, naureskellaan pedofiileille?

Mä vastasin jo kerran: sille naureskellaan, että ovat niin kovaa jätkää ja vakavissaan sen asian kanssa. Joo, ei tietenkään naureskella päin naamaa, ei kai sitä nyt kukaan niin tyhmä ole.

Musta tuntuu, että tässä on nyt taas kyseessä ihminen, joka jankkaa maailman tappiin asti jostain sanakäänteestä, joten enää en vastaa sulle mitään aiheen tiimoilta. Mulle ihan sama, mikä käsitys sulle jää tästä asiasta, jos et kerran yksinkertaista asiaa ymmärrä.

Vierailija
44/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niille nimenomaan nauretaan selän takana. Ei kukaan "normaali" halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä koska siinä saa itsensä ongelmiin hyvinkin helposti. Tottakai siihen liittyy myös halveksuntaa ja varmasti tervettä pelkoakin. Ei niille niiden tekemille rikoksille naureskella. Älkää nyt taas tulkitko näitä viestejä miten sattuu.

Vierailija
45/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai niille nimenomaan nauretaan selän takana. Ei kukaan "normaali" halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä koska siinä saa itsensä ongelmiin hyvinkin helposti. Tottakai siihen liittyy myös halveksuntaa ja varmasti tervettä pelkoakin. Ei niille niiden tekemille rikoksille naureskella. Älkää nyt taas tulkitko näitä viestejä miten sattuu.

Ärsyttävää, kun aina pitää jostain saivarrella.

Vierailija
46/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh. Aaveeta pahimmillaan.

Vierailija
47/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tarkoitus hermostuttaa ihmisiä :-)

AV ei sovi tosikoille jotka eivät kestä kriittisyyttä

Vierailija
48/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tehdasko niitä valmistaa?

ja mitä valmistaa? Prosenttijengiläisiäkö?

Kaljuja parrakkaita läskejä miehiä lihaksikkailla käsivarsilla. Nahkahousut jalassa ja liivit.

Jokainen on kuin samasta tehtaasta tullut.

Vierailija
49/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivätkä ansaitse motoristin arvonimeä. Yksikin bandiitti oli erään helsinkiläisen huoltsikan pihalla niin aineissa, että kaatoi pyöränsä siihen keskelle pihaa eikä saanut sitä ylös, raukka. Soitteli sitten kamut auttamaan.

Vierailija
50/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin sen sanoa, että sielläkin on kaikenlaista porukkaa, ainakin mitä joskus tunsin enkeleitä.

Motoristit, kuten harrikoilla ajavat eivät ole muutenkaan yhtenäinen ryhmittymä. Osa on weekend warrioreja, sellaisia keski-ikäisiä, jotka vaihtavat viikonloppuisin pukunsa ikäänkuin supersankarit konsansaan, nahkaan ja kiiltäviin harrikoihin. Osa on rakentelijoita, toiset taas pitävät vaan harleylla ajamisesta. Osa reilua porukkaa, pieni osa ei. Tien päälle jäänyttä autetaan kyllä, se on loistava piirre hd-porukoissa(myös ainakin vanhan polven motoristeissa yleensä).

Tiedän näistä kuvioista jo senkin takia, kun isäni kuului aikanaan jengiin, prosentti tai ei...sitä en sano kun ei kuulu tähän.

Vierailija
51/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

keski-ikäisiä kovareita liukupartoineen. Osa ihan hyviä tyyppejä, osa kaikki muita pyörämerkkejä haukkuvia spedejä.

Siis kaikenlaista porukkaa on mitä olen tavannut.

Vierailija
52/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita olen tällä foorumilla nähnyt. En ajatellut, että täällä olisi niin montaa, joka edes tietää, mikä on prosenttijengiläinen.

Kuten moni on jo tässä sanonutkin, prosenttijengiläisillä ja "tavallisilla" motoristeilla ei ole juuri mitään yhteistä. Eri kuviot, eri meininki. Oon mä noita joskus MP-messuilla nähnyt, kun nykyään saa taas käyttää kerhon tunnuksia siellä.

Vierailija
53/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita olen tällä foorumilla nähnyt. En ajatellut, että täällä olisi niin montaa, joka edes tietää, mikä on prosenttijengiläinen.

Kuten moni on jo tässä sanonutkin, prosenttijengiläisillä ja "tavallisilla" motoristeilla ei ole juuri mitään yhteistä. Eri kuviot, eri meininki. Oon mä noita joskus MP-messuilla nähnyt, kun nykyään saa taas käyttää kerhon tunnuksia siellä.

Eipä 1% jengiläisiä pahemmin näe, eivätkä ne haittaa omaa elämää vaikka vastaan tulisivatkin.

Harrikoista tiedän sen verta, että ex-miehellä oli ja harrasteli niiden rakentelua. Sellaisia poikakerhon tapaamisia ne mp-jengiläisten jutut olivat(ei siis prosentti), tuli oltua niissä välillä itsekin. Mukavaa porukkaa kyllä, pitävät yhtä.

Vierailija
54/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kaksi kerholaista jotka jo yläaste aikoina olit niin koviksia niin koviksia :) Ja nyt ikävä kyllä on sitten jo turpaan edot muuttunu kovemmiksi jutuiksi :(.

Vierailija
55/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen kaksi kerholaista jotka jo yläaste aikoina olit niin koviksia niin koviksia :) Ja nyt ikävä kyllä on sitten jo turpaan edot muuttunu kovemmiksi jutuiksi :(.

Kerro lisää, siis ovatko vielä yläasteelaisen kaltaisia?

Olisi muuten luullut, että täällä oltaisiin haukuttu enemmän motoristeja yleensä.

Vierailija
56/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten luullut, että täällä oltaisiin haukuttu enemmän motoristeja yleensä.

on sen verran yleistynyt, että keskiverto-AV-mamman miehellä on pyörä pihassa, ja onpa täällä meitäkin, jotka harrastavat itse.

Vierailija
57/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan eri pyörillä, ei HD:t kiinnosta lainkaan, mutta se mitä olen enkeleitä elämässäni tuntenut, niin mukavia, tavallisia äijiä. Kyllä niille ne pyörät ja ajaminen vaan merkitsee tosi paljon, väitetään mitä tahansa. Muut ovat sitten ehkä enemmän kriminaaleja tai sekoilijoita, mutta yhdestäkään enkelistä ei ole pahaa sanottavaa. Tavallisia, isolta osin perheellisiä pyöräharrastajia, joilla on poikain veljeskerho. Siitä ei ole haittaa muille ihmisille, elävät ja antavat muidenkin elää.

Vierailija
58/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisia, isolta osin perheellisiä pyöräharrastajia, joilla on poikain veljeskerho. Siitä ei ole haittaa muille ihmisille, elävät ja antavat muidenkin elää.

MP-kerhoista onkin ihan tavallisten ihmisten kerhoja (kuulun itsekin moottoripyöräkerhoon), mutta Helvetin enkelit on kyllä rikollisjärjestö, ettei ihan harmiton kumminkaan. Tietenkin kriminaalit ovat ihmisiä siinä missä me muutkin, ja heihin mahtuu kaikenlaista porukkaa, niin mukavaa kuin kusipäätäkin. Eikä se perhe ennenkään ole estänyt ihmisiä harrastamasta esim. huumekauppaa.

Vierailija
59/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän elämä oo silti mitenkään erityistä.Ei käytä aineita,eli ei pyöri tuolla aineissa ympäriinsä.Lapsikin meillä on ja eletään ihan normaalia lapsiperheen arkea.

Vierailija
60/68 |
27.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi ison prosenttijengin jäsen. Sillä on vaimo ja lapset, käy töissä. En muuta tiedä kuin että on mukava ja kohtelias mies. Joskus työnsi autonikin käyntiin kun ei lähtenyt muuten. Pitää lapsista ja silittää aina perheemme koiraa.

Vaikea sanoa muuta :) Mutta ei ainakaan tämän perusteella ole huono kuva. Onhan tuossa joskus noita äänekkäitä Harleyta, mutta ei nyt yötä päivää ramppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä