Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmainen vinkki haluttomien naisten miehille

Vierailija
26.05.2010 |

Minne naisen seksihalut oikein katoavat pitkässä suhteessa? Siinäpä kysymys, jota varmasti moni vaimonsa haluttomuuden tai suoranaisen kylmyyden kanssa painiskeleva mies pohtii.

Paljon on puhuttu hellyyden antamisesta naiselle (ilman välitöntä seksuaalista aikomusta) ja kotitöiden tekemisestä (eli jakamisesta) esileikkinä, ja varmasti nämä tärkeitä ovatkin. Mutta tässä asia, jota en kyllästy alleviivaamaan:

Nainen haluaa olla haluttu ja himoittu. Hän haluaa, että pidät häntä kauniina ja kiihottavana, ainutlaatuisena. Että hän saa sinut sekaisin pelkällä läsnäolollaan. Nainen haluaa nähdä ihailun miehen silmistä, se saa hänet tuntemaan itsensä hyväksi ja halutuksi ja seksikkääksi.

Tämä voi tietysti olla paljon vaadittu pitkässä parisuhteessa, mutta kannattaa yrittää. Ei mitään feikkikehumista, vaan aitoa sydämestä tulevaa intohimoa. Anna naisellesi signaali, että haluat juuri häntä! Usein nainen nimittäin kokee miehen seksin "vonkaamisen" ruinaamisena ja panetuksena, pelkkänä haluna tyydyttää tarve lähimmän mahdollisen kohteen kanssa.

Sama tietysti pätee myös toisinpäin, eli luonnollisesti mieskin haluaa olla haluttu ja himoittu naisensa taholta ja myös naisen tulisi osoittaa se kumppanilleen.

Kaikki yllämainittu ei ehkä toimi ihan uunituoreessa vauvaperheessä, koska vauva nyt vaan vie tuoreen äidin ajan ja ajatukset aluksi ihan kokonaan ja väsymystäkin pukkaa. Mutta myöhemmin kyllä, mikäli suhteenne muuten toimii.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa kehuja ulkonäöstään ja viehättävyydestään, se on tosiasia. Jos mies ei oikeasti pidä vaimoaan haluttavana, niin sitten hänen täytyy yksinkertaisesti valehdella, ei se ole sen kummempaa. Eli jos haluut saada, sun täytyy antaa! Siis niitä kehuja.

Jos mies ei pidä naistaan haluttavana, niin hän ei halua. Ei kai siinä mitään teatteria tarvita. Sen kyllä huomaa, jos mies ei enää halua harrastaa seksiä naisen kanssa.

M34

Vierailija
22/29 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei pidä naistaan haluttavana, niin hän ei halua. Ei kai siinä mitään teatteria tarvita. Sen kyllä huomaa, jos mies ei enää halua harrastaa seksiä naisen kanssa.

M34

ja se siitä. yksinkertaista, kun sen tajuaa. eroa ja anna naisesi löytää itselleen parempaa seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

M34

ja se siitä. yksinkertaista, kun sen tajuaa. eroa ja anna naisesi löytää itselleen parempaa seuraa.

Vaikea lakata valittamasta, kun ei ole aloittanutkaan :-D

Eikä mulla ole puoliso ollutkaan missään kahleissa, että jos eroa haluaa niin sen myös saakoon. Ei tarvitse ketään päästää menemään.

M34

Vierailija
24/29 |
02.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin jopa, että tuollainen tyyli pätee paitsi seksiin, myös ylipäätään koko parisuhteen onnellisuuteen! Tarkoitan siis sitä, että puolisot yrittävät ja haluavat miellyttää kumppaniaan ja että se on vastavuoroista.

Vierailija
25/29 |
03.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pienet valkoiset valheet ovat hyvä pohja parisuhteelle :D Kun ei voi toista muuttaa, niin pitää muuttaa itseään. Eli, en erityisemmin pidä kun miehen hiukset harmaantuvat, mutta hänelle tietysti sanon, että harmaa hänen hiuksissaan tekee hänestä ihanan charmikkaan. Samoin hän oli paremman näköinen ilman silmälaseja, mutta nyt kehun, että hän näyttää entistäkin älykkäämmältä.

Eihän rakkaus vähene, vaikka puolison ulkonäkö muuttuu! Ja jos rakastaa, myös haluaa. Ja jos ei halua, voi ainakin joskus näytellä haluavansa. Jos toisen luonne taas muuttuu negatiiviseen suuntaan ja teot ovat ikäviä, niin sittenhän se rakkaus kyllä kuolee ja halut myös. Mutta onneton on se ihminen jonka halukkuus on sidottu kumppanin ulkonäköön.

Ja kyllähän tämä pätee muutenkin suhteeseen. Ainakin minun mies tykkää, kun kehun häntä, ehkä kuitenkin enemmänkin hänen tekemisiään kuin ulkonäköään. Hän haluaa että huomaan miten pätevä ja osaava hän on ja että myös sanon sen. Itse taas tykkään, että mies huomioi minut ihan muuten vaan, tuomalla joskus kukkia, lähettämällä nättejä tai tuhmia tekstareita, viemällä syömään tai sitten huomaamalla uuden vaatteeni tms. Ja minä yritän pitää suuni kiinni turhista pikku huomautuksista ja oppia olemaan rennosti. Ja päinvastoin taas: mies imuroi joskus vaikka hänen mielestään siihen olisikaan mitään aihetta :D

Näin ollaan pärjätty kiitettävän hyvin jo 24 v. Menee hyvin. Muuallakin kuin sängyssä.

Vierailija
26/29 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v. nainen.Mieheni 48v. on minuun edelleen ihastunut ja rakastunut. Näen sen hänen katseestaan usein. Hän katsoo minua, kun touhuan kotona jotakin ihan arkipäiväistä asiaa ja hänen silmissään on ihaileva katse. Se tuntuu hyvältä. Yhdessä olemme olleet 12v.

Tiedän, että hän pitää minua hyvännäköisenä naisena ja on hän sen sanonutkin.

Omasta mielestäni olen kasvoistani nätti, en kaunotar. Pitkät vaaleat hiukset ja sporttinen vartalo. Harrastan liikuntaa hyvin paljon, kahdesta pienestä lapsesta huolimatta.

En pukeudu huippunaisellisesti, enkä harrasta rakennekynsiä, ruiskurusketuksia enkä jatkuvaa kampaajalla käyntiä. Ja rintanikin ovat pikkuiset. Vahvuuteni on urheilullinen vartalo ja pitkät kauniinväriset hiukset.

Hyvät siskot! Uskokaa kun sanon teille, että harrastamalla liikuntaa ja pitämällä painon kurissa saatte miehenne ja myöskin muut miehet ;) kiinnostumaan teistä.

Viimeeksi tänään ollessani lasteni kanssa leikkipuistossa, keräsin nuoremmilta miehiltä runsaasti katseita. Ja pukeutunut olin ihan vain tavallisesti farkkuihin ja toppiin.

mitenkään, missä vika?

Ja itse olen älyttömästä laittautumisesta mieltä: Rumat ne vaatteilla koreilee. Eli vaatteilla ja meikeillä hommaa ei pitäs tehdä vaan itsensä hoidolla: liikunnalla. Meikkaus on OK, jos on ruma naama.

Vierailija
27/29 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa olla haluttu ja himoittu. Hän haluaa, että pidät häntä kauniina ja kiihottavana, ainutlaatuisena. Että hän saa sinut sekaisin pelkällä läsnäolollaan.

Mielestäni se, että mies haluaa seksiä naisen kanssa tarkoittaa juurikin sitä, että pitää naista seksikkäänä ja halutavana!!

Pitääkö asia toditaa kirjallisesti komena kappaleena?

Vähän sama asia, kun miehen rakkaudentunnustukset, jos on 10 v. sitten sanonut rakastavansa, niin pitääkö sitä koko ajan toitottaa... :-)

Just sitä yritin saada viestissäni esille, että vaikka mies haluaa ja vonkaa, niin silti usein vaimo ei koe olevansa haluttava ja erityinen, vaan vain "sopivasti paikalla" tarpeen tyhjennykseen. Siinä on vissi ero!

t. Ap

PS. Mielenkiintoista, miten tästäkin keskustelusta saatiin aikaan naisen ulkonäkökeskustelu, vaikka tarkoitus oli antaa vinkkejä miehille naisten "käsittelyyn"...

mun mies ei katsele, ei anna tuntea että olen seksikäs mutta ei kyllä vongukkaan (tee aloitetta seksiin). Antaa kyllä 1-4* viikossa. Epäilen rakastaako se mua, kun sillä ei ole minkäänlaisia haluja mua katsoa. Ja huolehdin itsestäni,

Vierailija
28/29 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen kaipaa kehuja ulkonäöstään ja viehättävyydestään, se on tosiasia. Jos mies ei oikeasti pidä vaimoaan haluttavana, niin sitten hänen täytyy yksinkertaisesti valehdella, ei se ole sen kummempaa. Eli jos haluut saada, sun täytyy antaa! Siis niitä kehuja. Jokaisesta naisesta löytyy jotain kaunista tai seksikästä; hiukset, hymykuopat, huulet, silmät, sääret, ääni, iho...jotain ihan varmasti, niinkuin jokaisesta miehestäkin.

Kokeilkaapa miehet mikä vaikutus pienellä kehulla on ja tehkää se kehuminen ihan muuten vain, ei just silloin kun aiotte ehdottaa seksiä. Ihmeitä voi alkaa tapahtua. Ei pelkästään seksin määrässä ja laadussa, vaan vaimonne voikin innostua esim. laihduttamaan ja liikkumaan.

Oma mieheni kehuu minua päivittäin ja kehui myös silloin kuin lapset olivat pieniä; oli vielä raskauskiloja, pömppövatsa, pussit silmien alla, päällä t-paita ja verkkarit ja hiukset ponnarilla. Joka päivä mieheni kehui minua jotenkin, ei aina ulkonäköä, (kehui esim. ruokaa, huumorintajuani, viisauttani, kuinka hyvä äiti olen) mutta usein sitäkin. Sängyssä hän kehui vieläkin enemmän. No nykyään hän kehuu ehkä enemmän aiheestakin. Tietysti se kannustaa jatkamaan liikuntaa, ostamaan kivoja vaatteita, pitämään hiukset pitkänä jne. Tunnustan, että teen monia asioita miellyttääkseni miestäni, esim. pidän usein mekkoja, käytän joskus korkkareita ja ostan punasävyisiä vaatteita ja ihan vain, koska mieheni niistä pitää.

Kehu siis nainen päivässä ja mielellään se omasi :)

RAKKAUDESTA. Jos rakastaa naisensa näkee oikeasti kauniimpana kuin hän on (vaikka toki nainen voi olla oikeasti todella kaunis). (Näin myös vanhemmat yleensä lapsensa). Ja asenteestakin (mutta rakkaus vaikuttaa asenteeseen). Kyllä uskon, että jos naistansa oikeasti rakastaa se on seksuaallisesti ihana loppuun asti (tai en tiedä jos omat halut katoaa kokonaan, kun hormonitasot alenee).

Vierailija
29/29 |
04.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä ärsyttää suunnattomasti, kun vaimo valittaa, että mikään vaate ei näytä päällä hyvältä. No ei kai ne näytäkään, kun lättänä perse roikkuu, reisiä ei ole lainkaan, ryhti on huono, lihaksia ei missään ja kaiken lisäksi vielä kömpelyys, kankeus ja heikko kunto. Ei tajua sitä, että laihalle läskille parasta lääkettä on kuntoilu. Jatkuva pömppövatsan valittaminen on luotaantyöntävää.

Eli vaatteilla ja meikeillä hommaa ei pitäs tehdä vaan itsensä hoidolla: liikunnalla. Meikkaus on OK, jos on ruma naama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi