Paingallup: paljonko kilojalähtöpainoon ja vauvan ikä?
Kommentit (15)
Kerään joka raskaudessa 20-25 kg, ja ne lähtevät muutaman kuukauden sisällä synnytyksestä laihduttamatta.
-5kg ja juuri täytty vuoden, tosin olin jo -5kg kun oli 3kk ikäinen.
tiukka kuuri mulla, ei mitään mässyä..sekin prkl
Synnärille jäi 7 kg ja sen jälkeen ei ole vaaka hievahtanutkaan. Ahdistaa kun ei mene omat vaatteet mutta mammavaatteetkaan ei enää käy.
Mutta on jo sentään lähtenyt 25 kg. ;)
painoa kuin ennen raskautta. Neljäs raskaus.
olen jopa hiukan huolissani kun paino vaan tippuu... Mulle nimittäin tuli kuitenkin yli 15kg ja nyt kaikki on jo lähtenyt. Tosiaan vaikka en laihduta, päinvastoin!!!
-11
Vauva on nyt 10 kk. Painan suunnilleen saman verran kuin ennen kuin aloin odottaa esikoistani 10 vuotta sitten. Olen saanut raskauskiloja 15-20 jokaisen kolmen raskauden aikana, mutta ne ovat lähteneet helposti pois.
Olen lähtöpainosta - 4 kg kevyempi. Vauva 5,5 kk.
ja nyt kun vauva 3kk niin 4-5kg jäljellä ilman liikuntaa erityisemmin tosin syönyt olen vähemmän.
+3kg nyt kun vauva on 3kk. Tässä on pysynyt varmaan jo kuukauden, joten ei taida lähteä kuin laihduttamalla/ ruokavaliota tarkistamalla. Pitää kai siis ihan oikeasti luopua tästä hervottomasta herkuttelusta!
ja mulla siis kaikki kilot jäi synnärille, mutta jälleen sain ne äippälomalla imetyksestä huolimatta kerättyä takaisin. mun kroppa ei laihdu vaikka imettäisin 24h... sit kun imetys loppuu, hormonitoiminta ja aineenvaihdunta palautuu ns. normaaliksi ja kilot lähtee kuin itellään.