Oikeasti,ensikertaa laivalle aikuisiällä-auttakaa
Eli kumpi miellyttävämpi on sinusta,viking vai silja? Onko c j b hyteillä kovin eroa? kokemuksia näistä parin kolmen kympi tarjousmatkoista? laivan buffet,kuuluuko siideri ja kaljat hintaan,onko ruoka hyvää? Kuuluuko aina hintaan bussikuljetus?
Kommentit (4)
mutta kakkonen ei sinne mene, ilmoitan aina etukäteen:)
Matkustan niin monta kertaa vuodessa, että meillä on jo ihan vakkari hytit laivassa.
Bufeessa (ainakin siljalla) kuuluu juomat hintaan, tosin mielestäni siellä ei ole siideriä.
Eli kumpi miellyttävämpi on sinusta,viking vai silja? Onko c j b hyteillä kovin eroa? kokemuksia näistä parin kolmen kympi tarjousmatkoista? laivan buffet,kuuluuko siideri ja kaljat hintaan,onko ruoka hyvää? Kuuluuko aina hintaan bussikuljetus?
Kuljetukset ei kuulu näihin halpismatkoihin hintaan, vaan roudaat ittes satamaan ja check-in-tiskille, saat maihinnousukortit sieltä.
Siljalla ruoka on buffassa hyvää, mutta taso laskenut viimeisen 10 vuoden aikana huimasti. Saa kyllä hyvin ylensyötyä ittensä, että ei sen puoleen.. Olut ja puna- ja valkoviini kuuluu buffan hintaan, Turun lähdöillä viinitkin hanasta ja Helsingin lähdöillä vinkut tuodaan pulloissa pöytään.
Me ollaan matkustettu myös siinä 5. kerroksessa eli B-hytissä lastenkin kanssa ja ihan ok.. joskus sattuu että on meluisaa sakkia käytävän varrella, mutta yleensä ei. Mitä ylemmäs pääsee, niin sen parempi. C-hyttiä ei oo kokeiltu eikä kokeilla.. =0)
Yleensä buffetissa on viiniä ja olutta. Siideriä ei mun mielestä ainakaan samaan hintaan saa. C ja B hyteilä on se ero, että C-luokka on autokannen alla ja B hytit on ylempänä. Yleensä samanlainen kuin A hytti, mutta ilman ikkunaa.
Tarjousmatkoista mulla ei ole kokemusta. Matkatoimistoilla ainakin on myynnissä liityntäkuljetuksia, mutta varustamoiden hinnastoissa en muista bussikuljetuksia nähneeni.
bussi matkoja, eikä ruokia vaan on ostettava erikseen. Itse matkustan ainoastaan siljalla ja sielläkin vain promenadin hyteissä tai ylemmissä, en suostu matkustaa viitoskannella;(
Lähteekä lapsia mukaan?