Laihuus ei kuulkaa välttämättä ole aina mukava juttu:(
Olen aina ollut tosi laiha ja syynä on imeytymishäiriö sekä osaltaan varmaan perimä, olemme kaikki laihoja läpipaskoja. Monta kertaa viikossa kuulen näitä hyvähän sun on kun olet noin laiha-kommentteja..no ei se ole niin mukavaa! Olen 168cm pitkä ja painan normaalisti 48kg, pari viikkoa sitten olin vatsataudissa ja painan sen jäljiltä 45kg. Kuvitelkaapa miltä luukasalta näytän:( painoa on tosi vaikea saada ylös, nytkin olen juonut apteekin ravinnejuomia normaaliruokien lisäksi, syönyt runsaasti tuhtia ruokaa jne. enkä meinaa saada painoa takaisin, olo on heikko ja väsynyt kuten aina vaikka syön lääkärin määräyksestä hevosen annoksia vitamiineja ja ravintolisiä. Imetykset on pitäneet lopettaa parin kuukauden jälkeen kun paino on laskenut kamalasti. Mitään syömishäiriötä ei ole, tosin ruuasta en enää niin nauti kun aina pitää syödä ihan kamalasti että paino pysyy. Esim. tänään olen syönyt munakasaamiaisen, ison satsin perunoita jauhelihasoossilla, ravinnejuoman 500kcal, 3 tuplapatukkaa, jäätelön, kalkkunapihvin ja fetasalaattia, 4rkl öljyä, turkkilaista jugurttia muromyslillä..ja silti en meinaa saada painoa takaisin. Ei ole mukavaa, silti työkavereiden mielestä olen onnenpekka kun voin ahtaa jäätelöä lihomatta:(
Kommentit (23)
minulta tosin tuon liiallisen laihuuden poisti hormonikierukka, sen jälkeen onkin ollut taistelua, että saisi painoa alas!
Mutta kyllä se nuorena ihmetytti, että ihmiset katsoivat laihan olevan vapaata riistaa, saa kommentoida miten vain. Vaatekauppojen myyjät oli ihan pahimpia.
Kaikki lapsenikin ovat liian laihoja, kait se on sitten geeneissä.
nousisi, jos söisitte jka ikinen päivä suklaalevyn ja irtokarkkia niin että napa rutisisi ja lisäksi vaikka pizzaa ja hampurilaisia. Taatusti nousisi. Tietysti tuo ei ole terveellsitä, mutta vaikka kuukauden kuurina. Saisitte 10 kiloa tuosta vain.